Peix a la Babycook

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Elbereth
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Peix a la Babycook

EntradaAutor: Elbereth » dl. set. 27, 2010 9:11 am

Hola wapis!! Suposo que ja hi ha post d'aixo....pero no el trobo!
Aquesta setmana comencem amb el peixet! Com ho feu vosaltres...?
Tot al vapor amb la babycook, el descongeleu primer, a la planxa i després triturat?? Quins peixos? Soposo que els blancs...(Llenguado, lluç, Panga, Halibut....) Ho compreu sempre fresc? O congelat? Conteu que tinc bessons!!!! 100 grs. pels dos??
Quants dubtes! I També farem 2 cops a la setmana el rovell d'ou cuit amb la verdura (sense carn)! Quines verdures poseu amb el peix? Lo mateix que amb la verdura? Es que crec que els aburriré....sempre poso patata, carbasso o carbassa, pastanaga, mongeta verda...ceba feu? puerro? li treieu després? Ja hem direu! Petoneeets!!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. set. 27, 2010 9:20 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: PEIX A LA BABYCOOK

EntradaAutor: petazetas » dl. set. 27, 2010 9:30 am

Peix blanc jo feia lluç, llenguado, gall...
Vaig començar amb el congelat però aviat em vaig passar al fresc per que de gust no té res a veure!

Jo el posava fresc a sobre de totes les verdures i el feia a la vegada.

Verdures, és qüestió d'anar variant, a part de la patata, carbassó, pastanaga, mongeta tendra, ceba també feia porro, carbassa (queda molt bo), alguna fulla de bleda o espinac (quan ja puguin). Jo el que feia era anar variant les verdures de cada dia (avui patata i mongeta, demà patata, carbassa i porro, etc).

I jo ho triturava tot, porro i ceba també. Un bon rajoli d'oli d'oliva verge i mmmm estaven bonissimes!

Ah i a vegades per que tingui un gustet diferent hi posava un quesito o una cullerada de philadelphia a l'hora de triturar.
La Lia ja és tota una princesa!
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Re: Peix a la Babycook

EntradaAutor: winnymas » dl. set. 27, 2010 9:55 am

Hola,
jo també vaig començar amb el peix blanc: rap, lluç, gall.... I sempre el posava fresc, talladet a trossets petits a dins de la babycook, per tal de què es fes amb la verdura.
Quan vam començar amb el rovell, jo bullia l'ou a part i després triturava el rovell amb la verdura. Generalment amb l'ou sempre he posat patata, pastanaga i ceba. Un dia ho vaig probar amb carbassa i no li va agradar gens (de fet a mi tampoc...).
Tema verdures, doncs vaig variant. Un dia patata, mongeta, pastanaga i ceba, un altra patata, pastanaga, espinacs i ceba i a l'altra potser patata, pastanaga, carbassó i ceba. De vegades en comptes de ceba hi poso porro i també ho trituro tot.
He de probar això del formatge que diu la Petazetas, em penso que quedarà molt bo.
Jo ara he de començar amb els trossets, però pobreta nomès té 4 dents i no pot mastegar gaire, de moment començaré per triturar-ho una mica malament o només aixafat, per tal que s'acostumi als trossets.
Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. set. 29, 2010 6:50 pm

Hola noies,
A la revisió dels 9 mesos ens han dit que ja podem introduïr el peix blanc. Provaré primer de fer-li el puré suau, a veure com li entra: peixet amb patata, mongeta i pastanaga i, a partir d'aquí, anirem variant, a veure què tal.
Takita

EntradaAutor: Takita » dj. oct. 07, 2010 11:17 am

Hola noies!
Entrava a dir-vos que molt bé el peixet amb la Babycook, a l'Arnau li encanta! De moment, hem provat amb llenguado i rap, i la veritat és que queda boníssim.

Elbereth, ja heu provat amb el peixet? a les pautes que ens va donar l'infermera, posava que el peix pot ser fresc o congelat i que li donessim, preferentment: rap, lluç, llenguado, mero i bacallà, però es pot donar qualsevol que sigui blanc.
Elbereth
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

EntradaAutor: Elbereth » dv. oct. 08, 2010 10:32 pm

Hola Takita!! Si, si!! Portem dues setmanes i la mar de be! Tant s'ho mengen per dinar a la guarde com jo els hi faig per sopar. De moment he provat lluç, llenguado i panga. I he anat variant amb les verdures...aquesta nit es la primera que he provat la ceba...i menudos plats s'ha jalat! He hagut de donar-lis despres mig iogur a cadascun + un bibe de 120 que s'ha repartit....!!! Demà comprare porro!!!
Takita

EntradaAutor: Takita » ds. oct. 16, 2010 9:37 pm

Hola Nina!
Nosaltres, el fem normalment amb la Babycook, juntament amb les verduretes, excepte algun dia que si fem també per nosaltres, el faig a la planxa i l'afegeixo al moment de triturar. La veritat és que no he notat que la cistella faci olor a peix i això que per a les olors són un xic maniàtica. Prova de fer-lo un dia a veure què i ja em diràs.
Espero que a l'Aleix li agradi molt el peixet.
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dl. oct. 18, 2010 8:00 am

jo també ho vaig fer sempre amb la babycook tant carn com peix i cap problema!
La Lia ja és tota una princesa!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::