Dubte amb la tria de la clínica!

Tractaments, clíniques, medicaments..
Ieia
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dl. maig 12, 2008 11:53 am

Dubte amb la tria de la clínica!

EntradaAutor: Ieia » dc. set. 22, 2010 2:02 pm

Hola noies!

De tant en tant us llegeixo. De fet ja he participat al foro en alguna ocasió, però ara fa més d'un any que no hi entrava!!! Bé el fet és que la meva mútua ofereix descompte per tractament de fertilitat a: Instituto Marqués y a la Teknon. No sé res de cap de les clíniques i he pensat que vosaltres que ja sou expertes en aquest temà potser em podríeu donar un cop de mà.
Que me'n podeu dir?
Mil gràcies
juliet
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Dubte amb la tria de la clínica!

EntradaAutor: juliet » dc. set. 22, 2010 6:59 pm

Ieia, jo vaig fer les FIV dels meus dos fills a l'Institut Marquès, i no sé si va ser sort o no però de les dos FIV de "frescos" em vaig quedar embarassada, entre mig de les dos vaig fer una de "congelats" però no va funcionar...
T'haig de dir que indepentdentment dels resultats bons que vaig tenir, el tracte i la professionalitat ens van agradar molt. Tenen un bon equip de ginecòlegs, biòlegs, andròlegs i psicòlegs....
A nosaltres ens va portar en totes les ocasions la doctora Lopez Teijoon.
molta sort!!
Imatge
Imatge
Ieia

EntradaAutor: Ieia » dj. set. 23, 2010 1:42 pm

Moltes gràcies Juliet! Quina sort que has tingut, doncs!!! Tant de bo jo pugui dir el mateix d'aquí un temps!
Bé, acabo de demanar hora i tenim la primera visita la setmana vinent.

Gràcies i ja aniré explicant.
jolie_vila
:: granota
:: granota
Entrades: 238
Membre des de: dj. set. 23, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: jolie_vila » dj. set. 23, 2010 6:05 pm

Holaaaaaaa!!

Nosaltres estem a la clinica Eugin i la veritat... esk estem MOLT contents, encara no em començat el tractament pk estic a la espera del medicaments, pero el tracte... es MOLT bo.

Petonets!!
Imatge

20/01/11 - Comencem el tractament amb MOLTES GANES!!
04/02/11 - TRANSFER (2 embrions preciosos)
18/02/11 - Beta Negativa
12/04/11 - Tornem a la CARGA!! A per els congelats!! (Antibaby)
07/06/11 - TRANSFER (3 embrions PRECIOSOS)
21/06/11 - Beta Negativa
Tenim 2 embrions congelats
L'ESPERANÇA ÉS L'ÚLTIM QUE ES PERD!!
Ieia

EntradaAutor: Ieia » dg. set. 26, 2010 8:24 pm

Hola Jolie,
Gràcies per la recomanació, ara de moment anirem al Marqués, però de totes maneres moltes gràcies. Espero que vagi molt bé, que us feu una FIV? Et desitjo moltíssima sort!
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dg. set. 26, 2010 8:49 pm

Ieia, jo t'anava a recomanar una altra, però ja veig que provaràs amb la que t'aconsella la teva mútua. Cap problema.
Però sí que et vull dir una cosa, per la meva experiència, sobretot, que et sentis còmode on et porten. Sembla de sentit comú, però a mi em sembla que no està de més dir-ho. Jo vaig fer dues IA a la Dexeus i a la primera ja vaig veure que per bé que anés tot, mai en quedaria embarassada allà. La primera vegada, anant amb hora, ens van fer esperar dues hores i un moment que el meu company havia anat a buscar una ampolla d'aigua (3 minuts, va estar separat de mi), em criden, i no són capaços de deixar-lo entrar mentre em fan la IA. Entre la 1a i la 2a IA no ens va veure la dra, ningú va fer un seguiment global del nostre cas. I només fèiem que pagar i esperar a la sala.
Jo vaig acabar dels nervis i vaig dir d'esperar per fer la FIV perquè no em sentia amb cor de seguir.
I sort que vam esperar.
La meva mútua ens recomanà el CIRH i allà ens vam tractar com si fóssim els únics pacients que tenien al món. Mai ens van fer esperar més de 15 minuts, per a qualsevol cosa, podies parlar amb el teu metge (fins i tot per e-mail) i sempre el tenies fent-te el seguiment i dient què estava passant en cada moment.
No dic que fos la raó, però tot i els nervis de tot el procés, jo em vaig sentir més tranquil·la amb ells i sobretot millor tractada. Ara estic a 2 setmanes i mitja de donar a llum a una bitxeta i estic que cada dia dono gràcies per la sort que vam tenir que tot anés tant bé.
Us desitjo molta sort a les que comenceu!! I sobretot, molts ànims!!!
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::