Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!
Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!
ai, no sabia que tb visitava a Badalona...
clar, ell a la S.familia nomes visita per les tardes... pels matins deu estar a Badalona...
a mi tb m'agrada molt!!!!!
quan has de parir?!
clar, ell a la S.familia nomes visita per les tardes... pels matins deu estar a Badalona...
quan has de parir?!
Magic ha escrit:ai, no sabia que tb visitava a Badalona...
quan has de parir?!
Espero que també visiti a les tardes a badalona, perquè jo als matins difícil
Jo tinc la DPP pel 30 de març. Tan pot ser al març com a l'abril...
Sita81 ha escrit:Magic ha escrit:ai, no sabia que tb visitava a Badalona...
quan has de parir?!
Espero que també visiti a les tardes a badalona, perquè jo als matins difícilEm sembla que em van dir que sí...
Jo tinc la DPP pel 30 de març. Tan pot ser al març com a l'abril...
si, pot ser pq a la sagrada familia crec q no vosta cada dia...
la meva DPP és el 2 de març!!! a mi em passa igual... pero amb febrer...! però espero q aguanti tant com sigui possible!
hortencia ha escrit:Hola noies! avui he trucat a la comadrona de la SF per conèixer-la abans del dia del part (DPP: dimarts que ve). Vaig una mica justa de temps! però ja us explicaré com va la trobada! Tinc la idea de comentar temes com incuvadora, lactància materna, separació mare-bebe, xumets, bibes d'amagat... a veure com va! D'entrada tothom la pinta molt seca i en canvi li ha semblat molt bé la meva proposta de coneixer-nos i comentar algunes cosetes abans del part!
Hortencia amb quina de les dues matrones has parlat??? amb la CArme o amb la Irene??? Es que jo també ho volia fer, per no arribar allà el dia de parir i anar perduda!!!!
Doncs he quedat per xerrar dilluns amb la Irene! Em sembla que està més hores que la MºCarmen i per tant tinc més possibilitat de coincidir amb ella el dia del part. De totes maneres... pot ser qualsevol de les dues!
Una amiga que va parir a la SF (diu que té una bona experiència i de fet repeteix), em va comentar que és secota i que m'engegaria. En canvi, a mi, no em va semblar que es sorprengués i va ser agradable!
Ja us escriuré el dilluns! Espero no fer tard.... contant que dimarts és la DPP!!
Portareu bolquers a la canastilla?
Una amiga que va parir a la SF (diu que té una bona experiència i de fet repeteix), em va comentar que és secota i que m'engegaria. En canvi, a mi, no em va semblar que es sorprengués i va ser agradable!
Ja us escriuré el dilluns! Espero no fer tard.... contant que dimarts és la DPP!!
Portareu bolquers a la canastilla?
- Carbiadaya
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
Noies a mi em posa a la canastilla que cal portar els bolquers.En canvi vaig estar veient una nena allà i els hi van donar!!!No entenc res!
A mi tampoc em queda clar!! bueno ja ho preguntaré dilluns (q tb em passaré per la nursery) i us explico!
Jo vaig trucar a la nursery per veure que em calia de la llista que m'havia donat el gine, per estar segur de no deixar-me res i em van dir que els bolquers si que calien, que només hi havia una mutua que els cobria i per desgracia no era la meva (Adeslas), el que no se es quina es la que si cobreix!!!!
- Carbiadaya

Nuwanda vaja,haurem de pregunta quina mútua és???
Ja us dic que vam anar la setmana passada a veure la nena d'uns amics i li van donar
una mena de cistelleta i portava bolquers!!!
Però és que la resta de nens que n'hi havia per allà també la portava!!!
Ja us dic que vam anar la setmana passada a veure la nena d'uns amics i li van donar
una mena de cistelleta i portava bolquers!!!
Però és que la resta de nens que n'hi havia per allà també la portava!!!
però el ginecòleg no dóna una llista del que hem de portar?
jo creia q per totes les mutues era igual...
pobres nens, ja tan petitons i fent distincions de classes... hay q ver
parlant de diferencies entre mutues... sabeu si els papis tenen tickets per menjar allà? pq per exemple, al meu germà li van donar tickets pels àpats quan va neixer el meu nebot (a la corachan, amb axa winterthur) en canvi una amiga meva q tb va tenir la nena a la corachan no li entraven els apats del marit (no se quina mutua era pero Axa, no!)...
jo creia q per totes les mutues era igual...
pobres nens, ja tan petitons i fent distincions de classes... hay q ver
parlant de diferencies entre mutues... sabeu si els papis tenen tickets per menjar allà? pq per exemple, al meu germà li van donar tickets pels àpats quan va neixer el meu nebot (a la corachan, amb axa winterthur) en canvi una amiga meva q tb va tenir la nena a la corachan no li entraven els apats del marit (no se quina mutua era pero Axa, no!)...
- Carbiadaya

Otras Magic és que la Winhtertur aquesta és molt bona mútua per el que tinc entés!!!
Jolines doncs aixó del tiquets és molt bona idea!!!
Jo tinc DKV!!! I tú???Seria cuestió de preguntar-ho!!
Jo tinc DKV!!! I tú???Seria cuestió de preguntar-ho!!
Magic, per assistència sanitària els papis sí que tenen menjar! crec... altres mútues no ho sé!!
- Carbiadaya

Carbiadaya ha escrit:Noies a mi em posa a la canastilla que cal portar els bolquers.En canvi vaig estar veient una nena allà i els hi van donar!!!No entenc res!![]()
Si els has de portar, sinó a la factura quan us donin l'alta te'ls cobraran. Només en donen un grapat el primer dia quan fan la cistelleta amb les coses de curar el melic, i uns quants bolquers.
Magic ha escrit:parlant de diferencies entre mutues... sabeu si els papis tenen tickets per menjar allà? pq per exemple, al meu germà li van donar tickets pels àpats quan va neixer el meu nebot (a la corachan, amb axa winterthur) en canvi una amiga meva q tb va tenir la nena a la corachan no li entraven els apats del marit (no se quina mutua era pero Axa, no!)...
Depèn de la mútua, tens tickets per esmorzar, dinar i sopar durant els dies d'ingrès, però això ja depèn de la cobertura que tinguis de mútua.
Carbiadaya ha escrit:Otras Magic és que la Winhtertur aquesta és molt bona mútua per el que tinc entés!!!
Jo tinc DKV!!! I tú???Seria cuestió de preguntar-ho!!![]()
si q es bona idea, si! pq a mes, per la zona no es que es vegin gaires bars de menú... i si és part normal encara, pero si es cessaria i has d'estar 4 o 5 dies... es la ruïna! esmorzar-dinar-sopar...! jeje!
la cafeteria de l'hospital no deu ser "lo mejor de lo mejor" pero si ho ofereixen gratis...
Aquí una altra mami que pararirà a la S.F, a principis de març del 2010.
A mi emporta el Dr Prim, que visita en consulta privada i a la S.F; jo n'estic molt contenta.
Felicitats a totes
A mi emporta el Dr Prim, que visita en consulta privada i a la S.F; jo n'estic molt contenta.
Felicitats a totes
Hola Romaní! a mi tb em porta el Dr. Prim! i tb n'estic contenta! Quina gràcia.... Ara, a mi em toca ja! el dimarts 7 de setembre és la DPP.
Ostres Hortència!!! això ho tens a sobre!!! QUE VAGI MOLT BÉ!!!! JA EXPLICARÀS LA TEVA EXPERIÈNCIA. Sí, en Prim és encantador, a més de bon professional, és clar; alguns cops costa trobar metges afables.
MOLTES FELICITATS PER AVANÇAT
MOLTES FELICITATS PER AVANÇAT
si! l'hortencia serà la propera en explicar-nos la seva experiència a la sagrada familia!
demà vas a l'entrevista amb la llevadora no?!
a veure com va! segur que genial! i aixi el dia del part tot serà més "familiar"!!
demà vas a l'entrevista amb la llevadora no?!
a veure com va! segur que genial! i aixi el dia del part tot serà més "familiar"!!
Sí! avui vaig a conèixer la llevadora.... a la tarda us explico!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |