Cessàrea

Experiències i pors del moment més desitjat.

Ayrs
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

Re: Cessàrea

EntradaAutor: Ayrs » dl. juny 14, 2010 2:48 pm

sÍ, noia, es veu cada cosa que dius: com li poden posar tant de morro (els professionals)!! i que la dona tan tranquil·la!! Però bueno. Jo també esperaria, vaja de fet es el que vaig fer encara que finalment no fos cessària... Però com no hem de decidir nosaltres...
ImatgeImatge
Imatge
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dl. juny 14, 2010 2:58 pm

Su nena, tela marinera. Aviam, tela els professionals, però a ells sel's enfot perquè no és el seu part, el seu fill. Però a la mare? Suposo que és desinformació, no? Perquè a mi m'haurien de passar pel damunt per fer-me una cessàrea a la 37 sense més ni més, tia, és molt fort coi. No entenc aquestes no-reaccions, de debó, no les entenc d'una mare!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
su392
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dt. juny 15, 2010 8:27 am

bé.. veig que no sóc la unica que ho troba horroros...
Per part dels metges ja no t'explico, pero per part d'ella!!! ostres.. que també hi te veu i vot en això eh! que és el seu fill, el seu part i el seu cos... bé.. com diu la Ayrs... no som nosaltres qui decidim..
Bé.. avui el treuen.. a veure com anirà! <:-< <:-<
Imatge
||*||
Fama
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 53
Membre des de: dj. juny 10, 2010 8:58 am

EntradaAutor: Fama » dt. juny 15, 2010 9:50 pm

jo vaig quedar tan be de la meva cesaria , tenia un gemelar de 37 +5 una colocada l'altre de cul i per mes inrri hipertensió tractada amb adalat, i super hinchada , que despres d'ella vaig tenir una recuperació molt bona , no vaig tenir cap complicació ni yo ni les nenes. Que sempre habia pensat que si tingues altre faría cesaria per la por de que em pases com la meva amiga tot el treball de part i finalment li tenen que fer cesaria .
Pero ara que estic en el tema , m'he dit pq no ? pq no pot ser? si encara no he viscut ni una contracció , sent 1 pot ser tot diferent, espero que la meva metge no em posi gaires pegues pq ya bastant es portar un embaras com per a sobre tenir que lluitar per poder parir com vols. A ver si acabes en cesaria tpoc emb deprimiria , no ho vaig pasar malament, pero clar prefereixo tenir la experiencia natural y sobre tot que soc molt jove y si puc evitar una altre cesaria la evito pq qui em diu que de aki a 12 anys no em cambia la vida i busco un altre fill ? es que aixó no es sap i menys sent tan jove

Su a lo mijor la teva amiga no te caracter per plantarse al metge o el seu metge li menja el tarro , pq no parles amb ella obertament? es que fin a mi , que no m'asusta la cesaria la veig molt aviat, pq yo sent gemelar amb tot lo que comportava la van programar casi a les 38!
sent 1 , no li veig la raó
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
Capde
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dg. ago. 15, 2010 8:32 am

EntradaAutor: Capde » dl. ago. 23, 2010 10:34 pm

Hola a totes!

Sóc nova en aquest fòrum i tinc un parell de dubtes sobre la cessàrea.

Sabeu si hi ha casos en que el pare pugui entrar a quirofan? I pots tenir el nadó a sobre mentre et cusen i fas la recuperació?

M'agradaria que si m'han de fer cessàrea (estic embarassada de bessons de 32 setmanes i estan transversals), almenys pogués passar les primeres hores amb els meus nens.

No sé si hi ha algun motiu real per tal que separin mare i fill i fins a quin punt es pot exigir per part de la mare que no hi hagi separació...

Moltes gràcies!
Odolly
:: poltre
Entrades: 699
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 12:38 pm

EntradaAutor: Odolly » dl. ago. 23, 2010 11:12 pm

Capde
Jo vaig tenir el meu primer fill per cesàrea i quan va neixer me'l van ensenyar i després me'l van posar al costadet per poder fer-li uns petonets (que me'l menjava) i el van treure amb el seu pare. Després a mi em van portar a recuperar-me de l'epidural a la UCI i a ell a fer la revisio amb el pediatra i deprés ja està!!!per tu tota la vida!!!!
jo no ho veig tan dramàtic com d'altres mares, la majoria de cessàrees no crec que siguin perque si si!!sino per un motiu! en el meu cos al nen se li parava el cor!era evident que l'havien de treure ràpid!

Però bé on hi hagi un part vaginal.......

Que tinguis un bon embaràs!disfruta!
Imatge
Imatge
Imatge
Capde

EntradaAutor: Capde » dt. ago. 24, 2010 9:02 am

Moltes gràcies Olga!

De fet el més important és que vingui bé.

El que no sé és si hi ha un motiu objectiu pel qual no et puguis quedar amb el nen. Per exemple, et queden els braços adormits o hi ha perill pel nadó mentre et cusen?

Tampoc vull demenar una cosa que hagi d'anar en contra dels meus fills...si és només per la revisió entenc que la hi poden fer més tard...

Com que no estic massa informada sobre el procés, vaig una mica perduda.

Gràcies!
Odolly

EntradaAutor: Odolly » dt. ago. 24, 2010 12:58 pm

No se quin motiu donen per emportar-se al nen, això ho hauràs de parlar amb el metge..... suposo que les primeres exploracions del nadó les han de fer en el moment en que neix i els minuts posteriors que és tot just quan la mare ha de recuperar-se, però bé tampoc no se si la revisió pot esperar o no!!!

Espero aquest cop tenir un part vaginal i aixi haure viscut les dues coses!
Imatge
Imatge
Imatge
mamadiana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » dt. ago. 24, 2010 1:25 pm

Capde, a l'Hospital de Barcelona (depèn del gine amb el que vagis) i a la Clínica St. Jordi el pare pot assistir a la cessàrea sense problemes i no se separa en cap moment a la mare del seu/s fill/s, te'ls posen de seguida a sobre. És més, la revisió pot esperar fins que hagi/n fet la primera presa, sempre que el/s vegi/n bé, esclar. I amb part vaginal doncs millor encara.
Imatge
Imatge Imatge
Capde

EntradaAutor: Capde » dc. ago. 25, 2010 11:30 am

Hola noies!

Olga, espero de veritat que puguis tenir un part vaginal. Crec que és una experiència que ha de valdre la pena de passar. de quantes setmanes estàs? Va tot bé?

Mamadiana, moltes gràcies per la informació! és bò de saber que en algun lloc es fa això de deixar entrar el pare i tenir els nens amb tu, almenys no és una utopia! Em dóna més forces per plantejar-ho al meu hospital.
Odolly

EntradaAutor: Odolly » dc. ago. 25, 2010 12:14 pm

Capde ara estic de 20 setmanes i mitja i avui em fan la morfològica!!!!!tinc unes ganetes.....de moment va tot bé (a veure, esperem que avui continuiï tot igual de bé)ja us contaré que em diuen!!!
I tu? de quan estaves?com et trobes?

Una abraçada
Imatge
Imatge
Imatge
Capde

EntradaAutor: Capde » dc. ago. 25, 2010 4:44 pm

Hola!

Jo estic de 32 setmanes ja! El temps passa volant!

De moment em trobo molt bé, deixant a part les cames inflades i la panxota que duc. Des de fa dos mesos que la gent ja em pregunta quan haig de parir, i és que la panxa de bessons és impressionant. A més a més m'han dit que els nens són grossos...

Espero que et vagi molt bé la morfològica, ja saps el sexe o t'ho diran en aquesta ecografia? Fa molta gràcia de veurel's la carona i totes les parts del cos ja ben formades.

Molts ànims!
Irinna
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Irinna » dg. ago. 29, 2010 5:35 pm

Suposo que cada part és un mon, però el meu no el tinc en bon record. Vaig tenir una cesàrea d'urgències perquè em va agar una febrada molt forta, la nena patia i havia risc de mort.
La cessàrea em va fer mal durant i després de la intervenció. ELs dos primers dies van ser els pitjors de la meva vida, sort que tenia la meva petita que em va donar forces.

Així la van treure i la van netejar un pel, me la van apropar, podent-la veure i petonejar. De seguida li van portar al meu marit que no va poder entrar mentre a mi em cosien.
Lo següent que recordo és entrant a l'habitació i em van portar ja la peque. La reanimació la vaig fer a l'habitació on ja eren el meu marit i els meus pares.

Ho recordo com una experiència molt amarga i espero que tot cor no haver de tornar a passar per això.

Cada cas és un mon i conec de noies que no els va ser tant dolorós....
lereika76
Entrades: 1434
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 9:03 am

EntradaAutor: lereika76 » dt. ago. 31, 2010 3:50 am

mamadiana ha escrit:Capde, a l'Hospital de Barcelona (depèn del gine amb el que vagis) i a la Clínica St. Jordi el pare pot assistir a la cessàrea sense problemes i no se separa en cap moment a la mare del seu/s fill/s, te'ls posen de seguida a sobre. És més, la revisió pot esperar fins que hagi/n fet la primera presa, sempre que el/s vegi/n bé, esclar. I amb part vaginal doncs millor encara.

Això de la clínica Sant Jordi serà al teu cas, perquè al meu no me'l van deixar pas entrar i tampoc vaig poder tenir el nen amb mi, vaig veure i cos lila me'l van apropar per fer-li un petó i a l'habitació amb el pare. Això si ni recuperació ni res allà et porten a l'habitació i prou. No recomano GENS anar a parir allà. A més et fan cesària a la més mínima. Perquè us imagineu jo portava amb contraccions que no eren ni rítmiques ni seguides feia 3 hores, vaig arribar em van dir que estava verda i que millor fer cesària. Em podrien haver enviat a casa a fer treball de part en comptes de fer una cesària inniecesària. Però com que és una clínica taaaan petita i allà per atendre un part venen de casa i més si és a la nit com va ser el meu cas, doncs millor fer la feina i tornar que haver de tornar a mitja nit i no deixar-los dormir a casa.
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
entrerius
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dt. ago. 31, 2010 8:11 am

[quote="lereika76Això de la clínica Sant Jordi serà al teu cas, perquè al meu no me'l van deixar pas entrar i tampoc vaig poder tenir el nen amb mi, vaig veure i cos lila me'l van apropar per fer-li un petó i a l'habitació amb el pare. Això si ni recuperació ni res allà et porten a l'habitació i prou. No recomano GENS anar a parir allà. A més et fan cesària a la més mínima. Perquè us imagineu jo portava amb contraccions que no eren ni rítmiques ni seguides feia 3 hores, vaig arribar em van dir que estava verda i que millor fer cesària. Em podrien haver enviat a casa a fer treball de part en comptes de fer una cesària inniecesària. Però com que és una clínica taaaan petita i allà per atendre un part venen de casa i més si és a la nit com va ser el meu cas, doncs millor fer la feina i tornar que haver de tornar a mitja nit i no deixar-los dormir a casa.[/quote]

:ufs: :ufs: tela no????? i no et van donar cap més explicació???
A mi em va donar la impresió que la meva cesària va ser una mica això també...... setmana santa........ ginecòloga de guardia.....tenim pressa....obrim i ja no hi cal pensar més.

Una pregunta: algú sap si el personal sanitari que asisteix a la cesària cobra algun extra que no cobraria si fos part natural??
lereika76
Entrades: 1434
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 9:03 am

EntradaAutor: lereika76 » dt. ago. 31, 2010 10:04 am

Cap més explicació i a mi em van agafar de novata i jo vag deixar fer, però em queda un molt maolt record. Per colmo quan vaig arribar a la habitació vaig demanar agafar el nen i em van dir: no, no, que has tingut una cesària i jo que mai havia estat operada vaig pensar que seria dolent per mi i que m'havia d'esperar. Em vaig quedar adormida tota la nit i quan em vaig despertar mirava al nen i no el notava com meu :ufs: .

El que si sé és que els gines cobren més si és cesària que part vaginal, per això a les privades hi ha més cesàries que no pas a les públiques.
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
Capde

EntradaAutor: Capde » dt. ago. 31, 2010 10:33 am

És indignant!!

Que un ginecòleg decideixi per tu... Almenys podrien comentar les diferents alternatives i deixar triar als pares! Pel que veig i sento hi ha molts casos de cessàries inecessàries.

Algú sap fins quin punt pots decidir si vols o no sotmetre't a una cessària que creus innecessària o si vols per exemple una segona opinió? En un hospital de la SS.SS, només hi ha un ginecòleg de guàrdia? En aquest cas deus estar venuda al que ell/ella cregui oportú...
ale77
Entrades: 46
Membre des de: dc. set. 22, 2010 11:26 am

EntradaAutor: ale77 » dc. set. 22, 2010 1:05 pm

Hola, jo vaig tindre a la meva primera filla fa dos anys per cesarea perque venia de natges. Ara estic esperant una altre nena i espero poder parir vaginalment. Alguna ha passat per una prmera cesarea i despres per un part vaginal? Que tal va anar? Em porte el Cabero en la Quiron

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::