MUFACE

Experiències i pors del moment més desitjat.

Glauca2
:: zebra
Entrades: 1192
Membre des de: dl. març 22, 2010 4:50 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: MUFACE

EntradaAutor: Glauca2 » dc. ago. 25, 2010 7:17 am

Amal, quin ginecòleg et va portar? Es que el meu no aten parts a la Quiron, i m'ha recomanat que les últimes visites les faci amb algú d'allà directament...
ImatgeImatge
Amal
:: girafa
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dc. ago. 25, 2010 12:22 pm

Glauca2 ha escrit:Amal, quin ginecòleg et va portar? Es que el meu no aten parts a la Quiron, i m'ha recomanat que les últimes visites les faci amb algú d'allà directament...

El meu ginecòleg a Igualada tampoc atèn parts a Quiron, així que em va dir que ell treballava amb l'equip del Dr. Cabero i que anès amb ell les últimes visites. El problema és que aquest doctor treballa amb DKV, però no amb DKV-Muface, així que em van donar amb la Dra. Perdomo i estic molt i molt contenta. Va ser ella qui em va fer la cessària i les visites posteriors. Va venir cada dia a veure'm a la habitació, fins i tot el cap de setmana vestida de carrer perquè suposo que no treballava. Tinc clar que a partir d'ara faré tots els controls amb ella, encara que hagi de fer més kilòmetres, però és que em va agradar molt.
Glauca2

EntradaAutor: Glauca2 » dc. ago. 25, 2010 1:26 pm

Gràcies!

Provaré a veure si em pot agafar per fer el seguiment!
ImatgeImatge
ruti
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: ruti » dc. ago. 25, 2010 7:46 pm

Hola noies!
una pregunteta...m'han dit que per les classes de preparació al part necessito l'autorització de la mútua, en aquest cas d'Adeslas, i se suposa que el taló me l'ha de fer el ginecòleg, però avui tenia eco i ho he preguntat i ells no sabien res...a alguna li han demanat o no us ha calgut?
Gràcies guapes!
Imatge
Paqui77
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: dj. set. 24, 2009 10:04 am
Ubicació: El Prat de Llobregat

EntradaAutor: Paqui77 » dc. ago. 25, 2010 7:57 pm

ruti ha escrit:Hola noies!
una pregunteta...m'han dit que per les classes de preparació al part necessito l'autorització de la mútua, en aquest cas d'Adeslas, i se suposa que el taló me l'ha de fer el ginecòleg, però avui tenia eco i ho he preguntat i ells no sabien res...a alguna li han demanat o no us ha calgut?
Gràcies guapes!

A mi la meva gine em va fer el taló on posava Preparació al part i el nom de la llevadora que me'l feia i al mateix centre d'Adeslas on em visito em van fer l'autorització i ja està.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
ruti
Entrades: 2246
Membre des de: dv. ago. 13, 2010 3:59 pm

EntradaAutor: ruti » dj. ago. 26, 2010 9:54 am

Gràcies Paqui77, avui tornare a trucar a veure si s'aclaren...
Imatge
Glauca2

EntradaAutor: Glauca2 » dj. ago. 26, 2010 1:32 pm

Amal, no em surt la Dra. Perdomo per enlloc del quadre mèdic de Dkv Muface....Com la vas trobar tu? Que et visitava, a la Quiron mateix o a alguna consulta?
ImatgeImatge
Amal
Entrades: 2300
Membre des de: dl. ago. 17, 2009 9:34 am

EntradaAutor: Amal » dj. ago. 26, 2010 1:59 pm

Em visitava a a quiron. Al demanar hora em van dir que ella tenia lliure el dia que a mi m'anava bé.
ahierro2
Entrades: 1521
Membre des de: dl. maig 26, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: ahierro2 » dj. set. 02, 2010 11:18 pm

Hola!!!

Glauca només era per comentar-te q la meva nena va nèixer per sorpresa a la setmana 36, va sortir divendres passat i vaig anart a l'hospital general de catalunya, m'han ates el part sense problemes i la mútua ha pagat la meva estança i tots els procediments mèdics, es més la nena ha estat ingressada desde diumenge fins avui dijous a neonats i ella tb entra a la mútua, es a dir q el q et va dir q l'hospital general ja no tenia conveni amb MUFACE no se n'enterava gaire!!!!

Besitos!!!

ANNA
Glauca2

EntradaAutor: Glauca2 » dv. set. 03, 2010 9:30 am

Anna, enhorabona per aquesta petita!! Ja ho vaig llegir al post de setembre, que s'havia avançat!

A mi em van comentar que si se m'avança, puc anar on vulgui, perquè és una urgència, però entre la setmana 38 i 42 hauria d'anar només als que tenen conveni.... De totes maneres, ja tinc coll avall anar a la Quiron, que també està molt bé, i així estalviar-me posibles problemes!

De totes maneres, gràcies per enrecordar-te!!

Que vagi molt bé amb la peque!
ImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::