Bloom Fresco
Bloom Fresco
Una trona que acompanya el nadó des del naixement fins a l'edat escolar.
Tot un 3 en 1: serveix per dinar, per descansar i per jugar.
Un exemple de disseny, qualitat i originalitat, pot girar 360º i es regulable en alçada.
Mirant la originalitat i funcionalitat d'aquesta trona, el preu no es excessiu, casi 300€
La podeu trobar a la botiga Mainada www.mainada.es
Més informació a la web de Bloom www.bloombaby.com
Tot un 3 en 1: serveix per dinar, per descansar i per jugar.
Un exemple de disseny, qualitat i originalitat, pot girar 360º i es regulable en alçada.
Mirant la originalitat i funcionalitat d'aquesta trona, el preu no es excessiu, casi 300€
La podeu trobar a la botiga Mainada www.mainada.es
Més informació a la web de Bloom www.bloombaby.com
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: Bloom Fresco
A mi m'encanta aquesta trona
Ma mare diu que és un trasto gegant, però a mi i en pesolman ens agrada molt i... què coi? qui l'ha de tenir a casa?
Ma mare diu que és un trasto gegant, però a mi i en pesolman ens agrada molt i... què coi? qui l'ha de tenir a casa?
Toni ha escrit:
la de l'Ikea val 12€... aquest preu si que no és excesiu...
A nosaltres també ens encanta i ens comprarem aquesta segur, però ens falta decidir el color, en quin color us agrada?
a nosaltres ens la regala ma germana!!!
i l'agafem amb blanc i vermell, amb conjunt amb la cuina
demà l'anem a encomanar
i l'agafem amb blanc i vermell, amb conjunt amb la cuina
demà l'anem a encomanar

A nosaltres ens agrada amb verd o taronja. Segurament acabarà sent verd perquè fa més conjunt amb el pis...
La veritat és que jo també la trobo carota
Però ho aprofitem gairebé tot de la família, per un capritxet no passarà res, no?

La veritat és que jo també la trobo carota

A mi m'agrada molt però tinc una coneguda que la té i diu que es una mica trasto i una amiga de la meva cunyada tb ho diu. Però m'agrada tant....
I encara que no per igual, la Bloom Nano tb m'encanta!!
Si la trobés econòmica segurament me la compraria, vosaltres quins preus heu vist???
I encara que no per igual, la Bloom Nano tb m'encanta!!
Si la trobés econòmica segurament me la compraria, vosaltres quins preus heu vist???
Nosaltres la tenim, és preciosa i n'estem molt contents! és una mica gran, més que res el peu, però el Joan hi està molt bé, ara també us dic qeu a casa de me mare tenim la de l'Ikea i jajajajajajajaja també ens va de perles!!!!!!! però es que la bloom es tan maca!!
La tenim en blanc.
La tenim en blanc.
A nosaltres també ens va encantar però hi van haver dues coses que ens va fer quedar-nos amb una altra trona: la primera, el preu i la segona que el peu era massa gran i ocupava massa espai!
Nosaltres tenim un pis petit i al principi la mida de la trona em feia dubtar, però com que la cuina és tant petita no ens hi cap ni aquesta ni cap altre trona, per tant anirà al menjador . I el menjador si que és molt gran o sigui que no hi ha problema en tenir.la de cap de taula.
A més en principi no compraré cap hamaca ja que aquesta ja serveix i per molt que ocupi mai ocuparà tant com una trona per una banda i una hamaca per l'altre
tema preu no us puc ajudar perqué de fet jo li compro a un client meu i em fa molt de descompte, però em sembla que sino va sobre els 300 euros més la funda (totalment rentable).
Encara dubtem amb el color, com sempre a mi m'agrada blanca amb la funda fucsis però com que és un nens haurem d'agafar un color més neutre
A més en principi no compraré cap hamaca ja que aquesta ja serveix i per molt que ocupi mai ocuparà tant com una trona per una banda i una hamaca per l'altre
tema preu no us puc ajudar perqué de fet jo li compro a un client meu i em fa molt de descompte, però em sembla que sino va sobre els 300 euros més la funda (totalment rentable).
Encara dubtem amb el color, com sempre a mi m'agrada blanca amb la funda fucsis però com que és un nens haurem d'agafar un color més neutre
M'encanta aquesta trona! llàstima que per problemes d'espai no la podrem tenir.. no trobeu que les trones en general són bastant aparatoses? a excepció d'unes poques, en general ocupen molt d'espai!
Finalment no ens quedem la Fresco ni la Nano. La fresco per espai i diners i la Nano pq no em va agradar molt que el seient fos de pell. Però ja tenim trona la Empotion Plus de Jané (és una mica cantona, però ens agrada tb).
- mirins
- :: tigre

- Entrades: 748
- Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
- Ubicació: Barcelona i Occitània
Com us va??
El meu patufo ja té 10 mesos, però penso que per trona i per estar sentat a taula amb nosaltres i aquestes coses potser ens va bé. Té molta força i amb la trona que té algun dia ens sortirà disparat.
És molt trasto? Perquè si amb aquesta m'estalvio l'espai de l'hamaca potser és força pràctica
El meu patufo ja té 10 mesos, però penso que per trona i per estar sentat a taula amb nosaltres i aquestes coses potser ens va bé. Té molta força i amb la trona que té algun dia ens sortirà disparat.
És molt trasto? Perquè si amb aquesta m'estalvio l'espai de l'hamaca potser és força pràctica
[/url]Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |