Dono medicació
Dono medicació
Dono medicació: Ovitrelle 250 i Puregon 600. Em van derivar a reproducció assistida i vaig anar a la Clínica Corachan per fer una inseminació però quan estava a punt de començar em vaig quedar embarassada. No he arribat a fer-la servir. Si a alguna li enteressa pot venir a recollir-la. Visc a Barcelona.
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 11, 2010 3:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Raó: Títol en majúscules
Re: DONO MEDICACIÓ
Jo tb dóno medicació: FOSTIPUR 150. A la caixa venen 10 vials, però com em vaig quedar a la primera després d'una IAC, me'n sobren 5. Jo visc a Castelldefels.
Re: Dono medicació
Hola guapa!
Doncs a mi m'interessaria l'Ovitrelle i el Puregon ja que al setembre començo amb reproducció assistida si és que durant l'estiu no m'hi he quedat!
Doncs a mi m'interessaria l'Ovitrelle i el Puregon ja que al setembre començo amb reproducció assistida si és que durant l'estiu no m'hi he quedat!
Hola,
He visto este post, y estaría interesada en el Puregon.
Yo he pasado por 5 ias y 7 fiv, y se lo caro que es costearse la medicación a parte de los tratamientos. Ahora tengo una amiga que esta en faena y anda justilla, por lo que intentamos conseguir toda la medicación donada que podamos.
Si aun dispones de la medicación te ruego que me digas algo.
Un saludo.
He visto este post, y estaría interesada en el Puregon.
Yo he pasado por 5 ias y 7 fiv, y se lo caro que es costearse la medicación a parte de los tratamientos. Ahora tengo una amiga que esta en faena y anda justilla, por lo que intentamos conseguir toda la medicación donada que podamos.
Si aun dispones de la medicación te ruego que me digas algo.
Un saludo.
Bon dia,
Tinc dues caixes de Synarel sense obrir, caduquen a l'octubre, també les dono, el Synarel és el medicament que fa la funció del Procrin. Sóc de Girona. Si alguna noia us interessa que m'envii un privat i ens entenem millor.
Bona sort.
Tinc dues caixes de Synarel sense obrir, caduquen a l'octubre, també les dono, el Synarel és el medicament que fa la funció del Procrin. Sóc de Girona. Si alguna noia us interessa que m'envii un privat i ens entenem millor.
Bona sort.
Primera FIV: 19/05/08.Transf. 2 embrions, 2 congelats. +Embaràs ectòpic, Extirpació trompa esquerre.
02/10/09: Transf. d'embrions congelats. No s'obreviuen a la descongelació.
Segona FIV: 19/06/09. + Embaràs ectòpic, Extirpació trompa dreta.
Tercera FIV: 22/02/2010. Beta Positiva. Embaràs bioquímic.
Quarta FIV: 16/09/2010.+ Nen!Naix: 06/06/11
02/10/09: Transf. d'embrions congelats. No s'obreviuen a la descongelació.
Segona FIV: 19/06/09. + Embaràs ectòpic, Extirpació trompa dreta.
Tercera FIV: 22/02/2010. Beta Positiva. Embaràs bioquímic.
Quarta FIV: 16/09/2010.+ Nen!Naix: 06/06/11
Hola,
Senta intento enviarte un mensaje privado pero se me queda en la bandeja de salida, y no se como hacerlo.
Por favor si puedes guardame el puregon, yo sigo intentando enviarte un mensaje, sino, mi mail es su1973@live.com, para que nos podamos poner en contacto.
Un saludo.
Senta intento enviarte un mensaje privado pero se me queda en la bandeja de salida, y no se como hacerlo.
Por favor si puedes guardame el puregon, yo sigo intentando enviarte un mensaje, sino, mi mail es su1973@live.com, para que nos podamos poner en contacto.
Un saludo.
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |