BARANA LLIT GRAN
BARANA LLIT GRAN
Hola noies!!
Aviat canviarem el nen al llit gran. Ara està dormint al convertible i ens agradaria muntar ja l'habitació amb el llit normal. Estic mirant baranes i n'hi ha de molts tipus i mides.
Em podria recomenar alguna que us hagi anat bé?
Moltes gràcies!!!!!
Aviat canviarem el nen al llit gran. Ara està dormint al convertible i ens agradaria muntar ja l'habitació amb el llit normal. Estic mirant baranes i n'hi ha de molts tipus i mides.
Em podria recomenar alguna que us hagi anat bé?
Moltes gràcies!!!!!
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Re: BARANA LLIT GRAN
Anava a obrir el mateix post!!!!! Vinga mamis expertes!
Ja que hi som... n'hi ha que es pleguin (més o menys petites) que siguin "portables", ahir en vaig veure al carrefour una per 39€ i es plegava per la meitat més o menys... pero jo voldria trobar-ne una que quedés més petita
Ja que hi som... n'hi ha que es pleguin (més o menys petites) que siguin "portables", ahir en vaig veure al carrefour una per 39€ i es plegava per la meitat més o menys... pero jo voldria trobar-ne una que quedés més petita
- gueraubrunaaran
- Entrades: 1
- Membre des de: dv. ago. 06, 2010 11:15 am
Per a nosaltres ha resultat pràctica la barana de baby home, es plega amb facilitat i porta bossa. L'únic però és que és una de les cares però estèticament i per practicitat és genial.
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Ahir vaig comprar la barana de Jane, pero com que voltem bastant la volia plegable... hi aquesta ho és... encara no l'he obert, pero la noia hem va dir que era facil, plegada amb la seva bosseta deu fer uns 25 cm d'ample i de llarg crec que fa 75cm quan s'obre queda de 1.40m ...... tot això per 40 €
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |