Socpetit.org :: Propostes
Socpetit.org :: Propostes
Hola estem definint un nou projecte del que vaig parlar amb algunes mares a l'última trobada de sòcpetit.
Es tracta de la possiblitat de crear webs personals del nostres nens, o bé de la nostra família.. on sortísin fotos, la nostra història, notícies, un llibre de visites... ( una mica a l'estil de com funciona www.nuvis.org, però dedicat als nostres nens )
bé, ara és el moment de donar idees de tot el que volgueu que inclogui aquest nou projecte, ah! la web es dirà www.socpetit.org i podreu tenir webs amb un nom com aquesT: www.socpetit.org/pauiarnau o www.socpetit.org/familiarufo o www.socpetit.org/ariadna2002
que us sembla? teniu propostes ??

Es tracta de la possiblitat de crear webs personals del nostres nens, o bé de la nostra família.. on sortísin fotos, la nostra història, notícies, un llibre de visites... ( una mica a l'estil de com funciona www.nuvis.org, però dedicat als nostres nens )
bé, ara és el moment de donar idees de tot el que volgueu que inclogui aquest nou projecte, ah! la web es dirà www.socpetit.org i podreu tenir webs amb un nom com aquesT: www.socpetit.org/pauiarnau o www.socpetit.org/familiarufo o www.socpetit.org/ariadna2002
que us sembla? teniu propostes ??

A mi la idea em sembla genial, el que em pregunto (o la meva suggerència) és si es pot posar com una mena de clau o algo de "privacitat" per tal que hi pugui accediri només la gent que hi està subscrita (els que estem donats d'alta al socpetit) o que en sap la contrasenya (per exemple familiars, etc).
D'altra banda estaria molt bé així podem posar-nos cara entre nosaltres i també als nostres nens, no és el mateix parlar amb gent que no saps ni quina cara fa a imaginar algú darrera les lletres...
D'altra banda estaria molt bé així podem posar-nos cara entre nosaltres i també als nostres nens, no és el mateix parlar amb gent que no saps ni quina cara fa a imaginar algú darrera les lletres...

Hem alletat 19 mesos!
Es podria posar què m'agrada i què no m'agrada... o persones importants a la meva vida, llocs on els meus pares em porten.... No sé.... una mica de tot............
Lo de notícies estaria bé: m'ha sortit la primera dent! o: he agafat la varicel·la...
De fet, no sóc mare, ja ho sabeu.... són idees....
Lo de notícies estaria bé: m'ha sortit la primera dent! o: he agafat la varicel·la...
De fet, no sóc mare, ja ho sabeu.... són idees....

muflona l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 23, 2008 11:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo posaria aquestes seccions:
Jo: en aquesta secció estaria bé posar subseccions, com per exemple: el meu neixement, el meu bateig o festa de presentació, el meu primer bany, etc...
Els meus pares Es podria contar com ens van conèixer, en quin moment vam decidir tenir els nostres fills, etc
La meva familia Avis, tiets, cosins, etc...
Els meus amics
L'escola Quina es la meva escola, els meus profes, companys, activitats que faig...
Events Vacances, festa de nadal, festes del poble, etc
Els que més m'agrada Música, menjar, etc
Potser son masses seccions no?
Dins de cada secció s'haurien de poder afegir fotos, i si pot ser videos, de fet si tens un video pujat a youtube pots obtenir la part del codi html per veure-ho, així que estaria bé poder posar aquest codi en la pàgina.
També estaria bé que la gent pogués deixar els seus comentaris i fins i tot pujar alguna foto.
Quanta feina no?
Jo: en aquesta secció estaria bé posar subseccions, com per exemple: el meu neixement, el meu bateig o festa de presentació, el meu primer bany, etc...
Els meus pares Es podria contar com ens van conèixer, en quin moment vam decidir tenir els nostres fills, etc
La meva familia Avis, tiets, cosins, etc...
Els meus amics
L'escola Quina es la meva escola, els meus profes, companys, activitats que faig...
Events Vacances, festa de nadal, festes del poble, etc
Els que més m'agrada Música, menjar, etc
Potser son masses seccions no?
Dins de cada secció s'haurien de poder afegir fotos, i si pot ser videos, de fet si tens un video pujat a youtube pots obtenir la part del codi html per veure-ho, així que estaria bé poder posar aquest codi en la pàgina.
També estaria bé que la gent pogués deixar els seus comentaris i fins i tot pujar alguna foto.
Quanta feina no?
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
Hola Toni.... jo tinc un blog a www.multiply.com i el trobo completíssim, ademés de que cada cosa que penges pots escollir que la vegi tothom, els contactes o fins i tot només certs contactes, pots compartir:
Blog
Fotos
Video
Musica
Receptes
Calendari
i inclou un apartat al homepage amb un guestbook on deixar-nos salutacions i recadets....
potser pot servir d'exemple.... petons!
Blog
Fotos
Video
Musica
Receptes
Calendari
i inclou un apartat al homepage amb un guestbook on deixar-nos salutacions i recadets....
potser pot servir d'exemple.... petons!
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
ME parece una idea genial!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com