I el segon??

Més qüestions.
Susanna
:: zebra
Entrades: 1647
Membre des de: dj. maig 10, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Susanna » dj. juny 28, 2007 7:05 am

El récord el te la meva sogra, n'estic segura, va tenir 3 fills en 9 messos :-:)
En total te 8 fills, els 3 ultims van neixer tots tres a l'any 72. Com s'ho va fer, doncs primer va nèixer el meu home el mes de gener i al novembre va tenir bessonada i van nèixer de 7 messos
ImatgeImatge
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dj. juny 28, 2007 8:19 am

Ostres noies!
ja he vist clar que de recor res de res :-D
Tambe he vist que hi ha gent mes boja del que em pensava i sobretot mes que el meu home :elefant:
Ja us anire informant pero almenys deixare passar l'estiu i intentare convencer al meu home del mateix!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. juny 28, 2007 11:16 am

jo no puc. si vull un PVDC (part vaginal després de cesàrea) m'he d'esèrar minim dos anys.
Aqualata
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dj. juny 28, 2007 11:27 am

Bruna segur que son dos anys????????

Ondia, jo que volia buscar el segon l'any vinent........ perque es portessin dos anys o dos anys i mig......

Ja m'imformarè al meu ginecoleg........

:-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:)
Imatge
Imatge
Anni
:: lleona
Entrades: 907
Membre des de: dt. ago. 08, 2006 10:37 am
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Anni » dj. juny 28, 2007 11:46 am

Bruna, com és aixo d'un PVDC?? Has d'esperar dos anys?? No ho sabia. La veritat és que hi estic força interessada, ja que l'Oriol va neixer per cesaria i sempre he pensat que si en tinc un altre vull fer tot el possible pq sigui per part vaginal. INFORMA'NS PLEASE!!!!

Jo lo dels dos anys ja gairebé ho tinc.... com passa el temps...l'Oriol ja te quasi 16 mesos!!!

:trona: :trona: :trona: :trona: :anec: :anec: :anec:
Imatge

Imatge]
Ester73
:: conillet
Entrades: 359
Membre des de: dg. gen. 28, 2007 12:17 pm

EntradaAutor: Ester73 » dj. juny 28, 2007 1:15 pm

Nenes, no us vull desanimar però em sembla que el récord el té la meva mare, jejeje. En 12 anys 10 fills, i encara en va perdre alguns pel camí!

El meu home i la seva germana es porten 10 mesos també, jeje, ni la quarentena van esperar!
Ester73 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 28, 2007 1:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. juny 28, 2007 1:16 pm

a veure qui ho supera aixo!!!
:-D :-D :-D :-D :-D
cabreta

EntradaAutor: cabreta » dj. juny 28, 2007 1:28 pm

Ostres Ester realment t'endus el record... no se si es genetic, perque si ho es PREPARA'T GUAPA que quan comencis no podras parar :-D
Ester73
Entrades: 359
Membre des de: dg. gen. 28, 2007 12:17 pm

EntradaAutor: Ester73 » dj. juny 28, 2007 1:43 pm

Sí, la veritat que tota la meva família és bastant gran. Tinc cosins de 9 germans, 6, 5, 4... La segona generació també, un cosí de la meva edat ja té 3 fills, el meu germà ja va pel segon... Casum, i jo aquí de parón. :ufs: A veure si ara quan comenci no paro, jejeje.
Imatge
Monfran
:: girafa
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » ds. juny 30, 2007 11:55 am

Que fort... deu meu quin fart de parir les vostres families. El meu avi eren 11 germans pero no sé amb quants anys els van tenir els 11 fills.
Es que abans sense metodes anticonceptius, sembla com si la gent tingués fills per cada kiki que feia!!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D
annica
Entrades: 915
Membre des de: dj. març 23, 2006 4:34 pm

EntradaAutor: annica » ds. juny 30, 2007 8:00 pm

COM QUE NO TENIEN TELE.............
Monfran
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » ds. juny 30, 2007 11:51 pm

Veus aixo és una altra raó!!!! :-D :-D :-D :-D :-D
Niu
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dg. jul. 01, 2007 8:24 pm

Ostres doncs jo quan acabi aquest embaràs vull ser lliure de panxa un temps! Quina mandra, pensar en el segon quan no tens ni el primer ! :cnen: :cnen: :cnen:
Imatge
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dg. jul. 01, 2007 10:44 pm

jo només pensar en tindre un altre fill em tremolen les cames!!!!!! Primer vull tornar a ser jo mateixa, o sigui, que m'hi capiga la roba d'abans de quedar-me de la Jana, i després vull disfrutar de la meva nena al 100%!!! Amb un altre bebé no podria dedicar-li tan de temps... :-:)
cabreta

EntradaAutor: cabreta » dl. jul. 02, 2007 8:53 am

Ostres jo us entenc pero es que ja en tinc 36 i si m'espero diguem-ne tres i el meu cos s'acostuma de nou a tenir problemes i despres no en puc tenir?
Tenin en compte que m'ha costat sis anys, crec que ara el meu cos ja esta en marxa i que potser m'hi quedare de seguida... no ho se, em fa mandra pero se que si no ho fem aviat despres encara em fara mes mandra
I es que quan torni a dormir una nit sencera no voldre sentir parlar mes de nens!!!!
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dl. jul. 02, 2007 9:46 am

Anna, t'entenc perfectament!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
.
.

EntradaAutor: . » dl. jul. 02, 2007 11:31 am

Jo també t'entenc guapa, penso que el dia que dormi un nit sencera no voldré ni parlar-ne de tenir més nens... A més, jo també vaig tenir problemes, no per quedar-m'hi pero si amb els ovaris, ara només en tinc un, i no voldria deixar passar l'oportunitat de donar-li un germanet al David.
No descarto quedar-me embarassada d'aqui poc,....de perdidos al rio que diuen!
Estic ben boja!! Aixó us ho dic avui que hem dormit moooooolt i estem de bon humor, demà qui sap si us diria que ni de conya!
Aqualata

EntradaAutor: Aqualata » dc. jul. 04, 2007 3:14 pm

He anat al ginecoleg i i he preguntat quan puc anar a buscar un altre....... i m'ha dit que al maig de l'any vinent ja puc anar a buscar.....
o sigui que amb cesarea son 12 mesos.... un any i amb part vaginal son 6 mesos....
Hem sortit engrescats tots dos....... (he anat amb el meu home)......
Pero li he dit que de moment disfrutariem de la que tenim ( l'Abril ) que d'aqui a un any passen moltes coses i que m'ho haig de rumiar encara......

:lleo: :lleo: :koala: :koala: :girafa: :girafa: :elefant: :elefant: :lleo: :lleo: :koala: :koala: :girafa: :girafa: :elefant: :elefant:
Imatge
Imatge
cabreta

EntradaAutor: cabreta » dj. jul. 05, 2007 7:00 am

Aqualta a mi el meu ginecoleg em va dir que no em volia veure durant un any i despres em va dir que n'havia de tenir un altre aviat i jo vaig riure i li vaig dir que si m'acabava de dir que no em volia veure fins l'any que ve!
I aixo va ser tot
Jo tambe vull disfrutar de l'Amalia pero em fa molta por que sigui filla unica (jo ho soc)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. jul. 05, 2007 1:06 pm

Clar Aqualata... son gairebé dos anys, 12 mesos més els 9 de l'embaràs.
Anni un PVDC és un Part VAginal Despres de Cesàrea.
Jo tampoco ho descarto. Igual de cara a l'any que bé...
però em fa por perquè em sembla que com estimo la Cloe i la il.lusió que tinc per ella no la tindré per ningú més.
I a sobre no podré dedicar-li tot el temps a ella sino compartir... però d'altre banda m'agradiaria tancar la fàbrica i deixar la feina feta. Posats a no dormir, donç del tiron.
I quan siguin una mica més grans adoptarem un altre.
Buf! familia nombrosa! qui m'ho havia de dir...

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::