I el segon??
-
VisitantVi
Bruna, com és aixo d'un PVDC?? Has d'esperar dos anys?? No ho sabia. La veritat és que hi estic força interessada, ja que l'Oriol va neixer per cesaria i sempre he pensat que si en tinc un altre vull fer tot el possible pq sigui per part vaginal. INFORMA'NS PLEASE!!!!
Jo lo dels dos anys ja gairebé ho tinc.... com passa el temps...l'Oriol ja te quasi 16 mesos!!!

Jo lo dels dos anys ja gairebé ho tinc.... com passa el temps...l'Oriol ja te quasi 16 mesos!!!

Nenes, no us vull desanimar però em sembla que el récord el té la meva mare, jejeje. En 12 anys 10 fills, i encara en va perdre alguns pel camí!
El meu home i la seva germana es porten 10 mesos també, jeje, ni la quarentena van esperar!
El meu home i la seva germana es porten 10 mesos també, jeje, ni la quarentena van esperar!
Ester73 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 28, 2007 1:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ostres jo us entenc pero es que ja en tinc 36 i si m'espero diguem-ne tres i el meu cos s'acostuma de nou a tenir problemes i despres no en puc tenir?
Tenin en compte que m'ha costat sis anys, crec que ara el meu cos ja esta en marxa i que potser m'hi quedare de seguida... no ho se, em fa mandra pero se que si no ho fem aviat despres encara em fara mes mandra
I es que quan torni a dormir una nit sencera no voldre sentir parlar mes de nens!!!!
Tenin en compte que m'ha costat sis anys, crec que ara el meu cos ja esta en marxa i que potser m'hi quedare de seguida... no ho se, em fa mandra pero se que si no ho fem aviat despres encara em fara mes mandra
I es que quan torni a dormir una nit sencera no voldre sentir parlar mes de nens!!!!
-
..
Jo també t'entenc guapa, penso que el dia que dormi un nit sencera no voldré ni parlar-ne de tenir més nens... A més, jo també vaig tenir problemes, no per quedar-m'hi pero si amb els ovaris, ara només en tinc un, i no voldria deixar passar l'oportunitat de donar-li un germanet al David.
No descarto quedar-me embarassada d'aqui poc,....de perdidos al rio que diuen!
Estic ben boja!! Aixó us ho dic avui que hem dormit moooooolt i estem de bon humor, demà qui sap si us diria que ni de conya!
No descarto quedar-me embarassada d'aqui poc,....de perdidos al rio que diuen!
Estic ben boja!! Aixó us ho dic avui que hem dormit moooooolt i estem de bon humor, demà qui sap si us diria que ni de conya!
He anat al ginecoleg i i he preguntat quan puc anar a buscar un altre....... i m'ha dit que al maig de l'any vinent ja puc anar a buscar.....
o sigui que amb cesarea son 12 mesos.... un any i amb part vaginal son 6 mesos....
Hem sortit engrescats tots dos....... (he anat amb el meu home)......
Pero li he dit que de moment disfrutariem de la que tenim ( l'Abril ) que d'aqui a un any passen moltes coses i que m'ho haig de rumiar encara......

o sigui que amb cesarea son 12 mesos.... un any i amb part vaginal son 6 mesos....
Hem sortit engrescats tots dos....... (he anat amb el meu home)......
Pero li he dit que de moment disfrutariem de la que tenim ( l'Abril ) que d'aqui a un any passen moltes coses i que m'ho haig de rumiar encara......

Aqualta a mi el meu ginecoleg em va dir que no em volia veure durant un any i despres em va dir que n'havia de tenir un altre aviat i jo vaig riure i li vaig dir que si m'acabava de dir que no em volia veure fins l'any que ve!
I aixo va ser tot
Jo tambe vull disfrutar de l'Amalia pero em fa molta por que sigui filla unica (jo ho soc)
I aixo va ser tot
Jo tambe vull disfrutar de l'Amalia pero em fa molta por que sigui filla unica (jo ho soc)
-
VisitantVi
Clar Aqualata... son gairebé dos anys, 12 mesos més els 9 de l'embaràs.
Anni un PVDC és un Part VAginal Despres de Cesàrea.
Jo tampoco ho descarto. Igual de cara a l'any que bé...
però em fa por perquè em sembla que com estimo la Cloe i la il.lusió que tinc per ella no la tindré per ningú més.
I a sobre no podré dedicar-li tot el temps a ella sino compartir... però d'altre banda m'agradiaria tancar la fàbrica i deixar la feina feta. Posats a no dormir, donç del tiron.
I quan siguin una mica més grans adoptarem un altre.
Buf! familia nombrosa! qui m'ho havia de dir...
Anni un PVDC és un Part VAginal Despres de Cesàrea.
Jo tampoco ho descarto. Igual de cara a l'any que bé...
però em fa por perquè em sembla que com estimo la Cloe i la il.lusió que tinc per ella no la tindré per ningú més.
I a sobre no podré dedicar-li tot el temps a ella sino compartir... però d'altre banda m'agradiaria tancar la fàbrica i deixar la feina feta. Posats a no dormir, donç del tiron.
I quan siguin una mica més grans adoptarem un altre.
Buf! familia nombrosa! qui m'ho havia de dir...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |