TO positiu 3 vegades en dies alterns en un mateix cicle?

Tractaments, clíniques, medicaments..
agunau
:: tigre
Entrades: 734
Membre des de: dl. feb. 15, 2010 4:40 pm

TO positiu 3 vegades en dies alterns en un mateix cicle?

EntradaAutor: agunau » dg. jul. 04, 2010 9:58 am

Hola noies no se si alguna em pot ajudar??

Perque m'he fet un embolic.... resulta que em vaig fer els TO de Clearbue i quan estava a dia 12 de cicle em va dona positiu, aquests tres últims cicles m'ha donat positiu sempre a dia 12 de cicle.

Total que a fer feina cada dia fins el dia 16 de cicle, més no perque el meu home marxava fora.
I com que em va quedar un parell de varilles del TO dic.... va me'l vaig a fer, aissss maleit moment que se m'ha ences la llumeneta, per què el meu home ja no i era.
I va i em surt TO positiu a dia 17 de cicle!

Jo ja amb la mosca sota el nas, pasat un parell de dies més em faig l'última varilla que em quedava, i em torna a sortir positiu a dia 19 de cicle!!

Resum:
TO +
Dia 12 de cicle
Dia 17 de cicle
Dia 19 de cicle

Tinc cicles irregular tant poden ser de 19, 20 o 21 dies com de 32
(encara que normalment tendeixo a tenir els curts!)

És a dir que ara si que no entenc res!! he ovulat tres vegades??
Tres vegades TO positiu amb un interval de 4 dies primer i un de dos ... no entenc res????

Alguna l'hi ha passat?? estic prenent Omifin pot tenir alguna cosa a veure?? és per l'Omifin??

Gràcies per endavant! :-()-)
sinera
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dg. set. 13, 2009 4:14 pm

Re: TO positiu 3 vegades en dies alterns en un mateix cicle?

EntradaAutor: sinera » dg. jul. 04, 2010 5:51 pm

Agunau,

suposo que t´has fet els TO digitals i no has pogut veure la intensitat de la ratlleta...

Jo me´ls he fet aquesta setmana i, durant 2 o 3 dies, em va donar positiu, però la ratlleta era fluixeta i després em van sortir dos positius, ben marcats.
Els TO detecten l´hormona, i per això donen +, però no sempre en suficient quantitat, com per considerar que estàs a punt d´ovular.
agunau

EntradaAutor: agunau » dg. jul. 04, 2010 8:28 pm

Gràcies per la teva resposta :ok:
Doncs si son els digitals de Clearbue, però el dia avanç i el dia després del positiu em va sortir negatiu, es a dir que els positius son espaiats en els dies... no se si m'explico, d'aqui el meu dubte :-:)
Ja que els TO digitals no et marquen quan la ovulació no és inminent, es a dir que pel que e sentit els altres et va sortin la ratlleta fluixa i les 24 o 48h avanç és quan et surt marcada, encanvi els digitals només et marquen quan estàs a 24 o 48h de l'ovulació.
No se... mira que dec ser rara! jejejeje

Pel que comentes que t'ha sortit a tu, el interval és de 5 dies no? desde que et surt la primera fluixeta i fins la última positiva, jo el que trobo estrany en el meu cas es que del primer al últim han passat 7 dies.

Moltes gràcies Sirena! :-()-)
sinera
Entrades: 402
Membre des de: dg. set. 13, 2009 4:14 pm

EntradaAutor: sinera » dg. jul. 04, 2010 9:49 pm

A mi també m´ha passat que, després de sortir-me un positiu fluixet, l´endemà m´ha sortit negatiu. Penso que depèn del nivell de concentració de l´hormona, en el moment que ens fem el test.
La primera vegada que me´ls vaig fer, em va sortir un positiu fluixet, els següents van ser negatius i fins al cap de força dies no va aparèixer el positiu.
agunau

EntradaAutor: agunau » dl. jul. 05, 2010 5:27 pm

Pot ser es el que tu comentes... Gràcies :-()-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::