nen o nena?
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
-
VisitantVi
mireu maques! la meva experiència... que potser és casualitat no ho sé!
Nosaltres portavem buscant des del gener! fent-ho varis dies seguits si calia! durant el febrer i també el març sobretot la setmana fèrtil! va arribar el mes d'abril i vaig pensar aquest mes ho farem dia si dia no durant la semana que en teoria ovulo! i així va ser durant 7 dies va ser dia si dia no sense saltar-ne ni un! vaig fer-me el test d'ovulació un dissabte i va donar-me positiu, això volia dir que en 24 o 48 hores ovulava, aquell dissabte va ser no i el diumenge si! llavors ja no hi vam tornar fins el dimecres següent... jajaja però la feina ja estava feta!
Resultat...
.Aquesta és la meva experiència i potser va ser coincidència no se... o potser no!!!! 
Nosaltres portavem buscant des del gener! fent-ho varis dies seguits si calia! durant el febrer i també el març sobretot la setmana fèrtil! va arribar el mes d'abril i vaig pensar aquest mes ho farem dia si dia no durant la semana que en teoria ovulo! i així va ser durant 7 dies va ser dia si dia no sense saltar-ne ni un! vaig fer-me el test d'ovulació un dissabte i va donar-me positiu, això volia dir que en 24 o 48 hores ovulava, aquell dissabte va ser no i el diumenge si! llavors ja no hi vam tornar fins el dimecres següent... jajaja però la feina ja estava feta!
Resultat...
.Aquesta és la meva experiència i potser va ser coincidència no se... o potser no!!!! - esperantabril

- esperantabril

- esperantabril

Hola guapi! el que tinc jo serveix per controlar el ph de l'aigua de regar, el vaig comprar a un growshop (aquestes botigues que venen tot el necessari per fer cultius d'interior de marihuana) és de la casa HANNA i es diu regulador de PH.
Segons el que et doni, afavoreix nen o nena, però t'ho has de mesurar durant els tres primers dies del cicle....
els valors estan al post que vaig penjar sobre aixó....ara el busco....
Segons el que et doni, afavoreix nen o nena, però t'ho has de mesurar durant els tres primers dies del cicle....
els valors estan al post que vaig penjar sobre aixó....ara el busco....
- esperantabril

Ok, guapetona, no et preocupis! Ara els miro i provaré de trobar un d'aquests test. Potser puc trobar-ho en un garden, no? Però si havia de mirar-ho en els 3 primers dies de cicle poder arribo tard aquest mes, Són els 3 primers dies de regla quan t'ho has de mirar????????
Merci, sóc pesadeta, eh?????
Merci, sóc pesadeta, eh?????

- esperantabril

si! jo abans ho mirava un cop per setmana.... però no ho feia be, s'ha de fer pipi durant els tres primers dies de la regla i aleshores mesurar el ph.
Potser si el trobes a un garden, jo no el vaig trobar, però visc en un poble.... potser tu tens mes sort.
De tota manera, jo de tu, esperaria a que em vingués la regla per compar-me'l perquè potser no et ve!
Potser si el trobes a un garden, jo no el vaig trobar, però visc en un poble.... potser tu tens mes sort.
De tota manera, jo de tu, esperaria a que em vingués la regla per compar-me'l perquè potser no et ve!
- esperantabril

mireu aquesta pagina .... a veure si us pot servir tambè....
http://www.somospadres.com/contenido/ar ... o+del+bebe
http://www.somospadres.com/contenido/ar ... o+del+bebe
- esperantabril

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 57 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |