A vestir-se!
A vestir-se!
El matí, els calçotets, els mitjons, la samarreta, el jersei, els pantalons, que sembla que no volen deixar-se posar... l'Àlex sembla que estigui jugant a disfressar-se, tot i que en realitat està aprenent a vestir-se.
Aquesta història, que es repeteix dia dia i moltes vegades es fa interminable, pretén ensenyar i entretenir els nens i donar pautes als pares per aconseguir que els més petits comencin a aprendre a vestir-se sols, en un pas més en la seva adquisició d'autonomia.
Amb guia pedagògica al final de llibre.
Editat per
, més contes i llibres a la seva web http://www.vox.es
Aquesta història, que es repeteix dia dia i moltes vegades es fa interminable, pretén ensenyar i entretenir els nens i donar pautes als pares per aconseguir que els més petits comencin a aprendre a vestir-se sols, en un pas més en la seva adquisició d'autonomia.
Amb guia pedagògica al final de llibre.
Editat per
, més contes i llibres a la seva web http://www.vox.esNo teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: A vestir-se!
Totalment recomanables!!! A la meva Laia li encanten!!! es un dels preferists 
Hola a tothom!
Dic el mateix, totalment recomanables! A la meva filla li encanten les històries de l'Àlex, A vestir-se, Adéu bolquer, A sopar, Adéu xumet... Crec que estan bastant ben orientats, i respecten els temps de cada nen... I sembla que als petits els agrada molt com estan explicats!!!
Fins ara,
Dic el mateix, totalment recomanables! A la meva filla li encanten les històries de l'Àlex, A vestir-se, Adéu bolquer, A sopar, Adéu xumet... Crec que estan bastant ben orientats, i respecten els temps de cada nen... I sembla que als petits els agrada molt com estan explicats!!!
Fins ara,
Hola Arwen!
Jo crec que no és massa petita, la meva filla gran ara té 4 anys, però crec recordar que abans de que fes els tres ja li llegia aquestes històries... Sí, segur, portem més d'un any amb aquests llibres per casa...
No són llibres gaire cars, pots provar de comprar-ne un a veure què tal...
Fins ara!
Jo crec que no és massa petita, la meva filla gran ara té 4 anys, però crec recordar que abans de que fes els tres ja li llegia aquestes històries... Sí, segur, portem més d'un any amb aquests llibres per casa...
No són llibres gaire cars, pots provar de comprar-ne un a veure què tal...
Fins ara!
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |