NOO recomano la QUIRON

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
Arga
:: tigre
:: tigre
Entrades: 732
Membre des de: dc. gen. 14, 2009 4:00 pm

NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: Arga » dt. juny 15, 2010 8:28 am

Bon dia,

Obro aquest post perquè després del que paguem per aquest tractaments em sembla fatal la forma que tenen portar les coses. Parlo només de la Quiron i no vull que ningú es trobi amb el que ens a passat a nosaltres.

Parlaré de la meva experiència, no m’agradaria que us passés a cap de vosaltres, per això obro el post.
A la primera visita ens demanen un munt de proves, cariotib, hormonals, seminogrames, coagulacions, RH. Nosaltres ens ho varem fer TOT em passat per una FIV-ICSI amb extracció de 10 ovulets 8 bons només continuen endebant 6, em transfereixen dos calitats molt bones, abort bioquímic a la setmana sis, provem amb els dos que ens queden congelats, ahir resultat negatiu, doncs noies encara ara esperem que algú ens demani les proves per mirar-se els resultats (ni RH ni cariotibs ni res de res), ningú ens els ha demanat i mira que jo vaig insistir al pincipi varies vegades amb això, però res!!!
Ara ve la pitxor part, per fer la transferència dels congeladets varem quedar amb el Dr. Aurell el dia 3 que queia en dijou i així agafar-me festa divendres i poder enllaçar-ho amb el cap de setmana per fer repós, doncs bé el dia 1 em truquen de males maneres que com que no estic allà, nenes havien descongelat els nostres embrionets sense ni entregar l’autorització, així doncs varem haver d’adelantar a correcuita la transferència a dimecres per lo tant divendres vaig haver d’anar a treballar.
A part de tot el que us he explicat ahir tenia beta i a mi no em va trucar ningú per saber res, vaig ser jo que volia saber si tenia de deixar la medicació o no la que vaig tenir de trucar.
Crec que tenen un desinterès i un descontrol total per lo tant noies us desaconsello totalment la Quiron!!!
Aprofito perquè m'agradaria tenir opinions de l'IVI i Corachan per si algún dia podem tornar-hi!!
http://www.fertilityfriend.com/home/2540f6

1ª FIV-ICSI 03/2010 Frescos (+) Abort bioquímic / Congelats 06/2010 (-) - QUIRON
2ª FIV-ICSI 11/2010 Frescos (-) Congelats 01/2011 (-) - CIRH
En llista d'espera a Sant Pau des d'Abril de 2010!
1ª visita Sant Pau: 28 Setembre 2011
3ª FIV
06/03/2013 Punció-Congelació òvuls
16/02/2016 fecundació ovulets
Avatar de l’usuari
nuru
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dg. oct. 19, 2008 7:03 pm

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: nuru » dt. juny 15, 2010 9:53 am

Òndia, Arga, sobretot sento que no us hagi anat bé cap de les dues vegades, que és el més important. :-()-)

Però també sap greu i no entenc que moltes vegades hi hagi tanta falta de tacte i delicadesa en hospitals i centres de salut, que s'hi va per necessitat (i no per gust!). Molts ànims **--o-)
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.

*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: tolinso » dt. juny 15, 2010 1:37 pm

em sap greu que t'hagis trobat amb això :ufs: jo no hi he hagut de passar però conec vàries persones que ho han portat a la Dexeus i n'estan contents :ok: Espero que tinguis sort i ben aviat puguis tenir panxolina!! anims!!!
Avatar de l’usuari
campi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 617
Membre des de: dg. nov. 22, 2009 3:33 am

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: campi » dt. juny 15, 2010 2:36 pm

No ets la primera persona que es queixa de la Quiron
Tenia una companya de feina que despres de fer-se inseminacions a la Quiron , i un munt de proves va anar a la Dexeus. I li van repetir totes les proves, li van dir que no entenien com li havien fet inseminacions. No podien ser viables perque tenia la trompa obstruida i abans s'havia de solucionar aixo. Li van operar i inseminar a la vegada i te un nen precios.
Avatar de l’usuari
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: Kora » dt. juny 15, 2010 3:09 pm

Hola arga!,

Ja t'he dit al privi!, jo estic d'acord!!!!

En resum a mi també em van fer inseminacions i resulta q jo tenia q anar directe a ICSI!!!!: Em van enfonsar la moral totalment...... I de les proves q portava una anilitica meva i uns seminogrames del meu homes, només em van fer la Histero, a les altres clíniques m'han demanat analitiques de tots dos al dia, careotips, ecotesticular, eco basal, seminogrames nous, etc... ja veus!!!!, em vaig fer dos IA encara hagues fet una 3a si no fos perquè el meu home havia de marxar per feina.....

Ptns!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
carmenmr
Entrades: 1
Membre des de: dj. juny 17, 2010 11:47 pm

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: carmenmr » dv. juny 18, 2010 12:03 am

Hola noies!
acabo de trobar aquesta página i tot llegint haig de dir k jo estic molt contenta amb reproducció assistida de la Quirón.............la veritat vaig tenir uns problemes amb el tractament, després de la punció vaig tenir una hiperestimulació així k vaig haber de congelar tots els embrions durant un parell de mesos fins k tot va tornar a la normalitat! i després de l´implant amb el Dr. Albert Cabero, quina llástima k ja no està a reproducció vaig tenir una nena i ara fa tres setmanes que torno a ser mare d´un nen també per in vitro amb la Dra. Aura, la veritat es k tot va anar molt bé i no tinc més k bones paraules per l´hospital, el tractament i tot en general, suposo k depén de la sort k tinguis..................
Pat
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 8:45 am
Contacta:

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: Pat » dl. jul. 05, 2010 9:28 am

Hola!

Em sap greu llegir tot això de la Quiron, pq jo només en tinc bones referències. Quan em van dir que havia de passar per RA, se'm va caure el món al damunt. Vaig anar directe a la Quiron -hi ha noies que van a demanar diferentes pressupostos, etc- però jo vaig fer la primera visita allà i allà em vaig quedar. A nosaltres ens van demanar cariotips, seminogrames, visita a l'androleg...i em consta que s'ho van mirar. Nosaltres teníem clar que el percentatge de la RA és d'un 35% i la veritat és que durant el procediment ens van dir que nosaltres teníem un 65 % de possibilitats. tot i així sabíem que no podia tirar endavant, tot i que ells, sempre ens vam animar molt.
Em van implantar 2 embrions el 15 de gener del 2010 i el 27 del mateix mes sabia que estava embarassada. Imagino que quan el resultat és positiu sempre ets quedes amb bon record del centre on t'ho han fet que no pas si és al contrari.
Jo la veritat és que no en tinc cap queixa i em vaig sentir sempre ben tractada i ben informada.
És cert que quan vaig començar amb el tractament, algú ja havia parlat malament de la Quiron, però com a tot arreu suposo que sempre en sentirem a parlar bé i malament segons el tracte rebut o les expectatives que tenim d'una cosa.
Imatge
somni
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. feb. 25, 2009 5:26 pm

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: somni » dj. set. 02, 2010 11:25 am

Bon dia,

Feia temps que no entrava per aquí, jo també us vull donar la opinió de l'hospital Quirón. La meva opinió intenta ser el més imparcial possible el fet de quedar-t'hi o no. Jo vaig anar a la Quirón, en principi, perquè sóc d'Adeslas i fan descompte. La primera visita, em porta la doctora Aura, vaig portar ja moltes proves fetes, fins i tot, la Histero, i com que tenia les trompes molt malament vam anar directament a FIV. No ens van fer proves de Cariotip ni res per l'estil, a més les proves analítiques que jo duia ja tenien temps. Només al meu home, li van fer l'espermiograma. Hem passat per tres in vitros, amb dos ectòpics i extirpació de trompes, i un bioquímic. No van ser gaire atents en l'últim abort que ja es van oblidar de trucar-m´he per donar-me instruccions. Ara ens han fet cariotips i al meu home volen fer-li una biopsia, pagant es clar, per tenir-ho tot lligat. I jo em pregunto es podia haver fet abans? El cariotip m'ha sortit una petita enzina, impossible dir el nom, que m'hauré de punxar Heparina cada dia si em quedo embarassada. Si ho haguéssin fet abans, hagués tingut l'abort? Són preguntes que es inevitable que et facis, però que no val la pena perquè et poses de més mala llet. Això si, les dues operacions em van tractar molt bé, sobretot el doctor Cabero que és el que em va operar.
Ara m'han trucat de l'hospital de Figueres per anar per SS, que no es ven bé així perquè haig de pagar laboratori (Clínica girona, girofiv). Però la primera visita amb el biòleg ha estat molt bé, molt atent. Després de la transfarencia 1/2 hora estaré a la camilla, quan a la Quirón no hi estaves ni dos minuts. M'ha recomenat repòs després del transfer. Aquesta vegada estaré els 15 dies, a la Quirón em van dir que podia fer vida normal l'endemà mateix. Nó sé noies es tan complicat...si no va bé aquesta vegada no sé pas si tornaré a la Quirón, perquè també pots canviar per pitjor.
Molta sort a totes.
Somni.
Primera FIV: 19/05/08.Transf. 2 embrions, 2 congelats. +Embaràs ectòpic, Extirpació trompa esquerre.
02/10/09: Transf. d'embrions congelats. No s'obreviuen a la descongelació.
Segona FIV: 19/06/09. + Embaràs ectòpic, Extirpació trompa dreta.
Tercera FIV: 22/02/2010. Beta Positiva. Embaràs bioquímic.
Quarta FIV: 16/09/2010.+ Nen!Naix: 06/06/11
Avatar de l’usuari
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: Kora » dj. set. 02, 2010 12:39 pm

Hola Somni,

Jo ja he dit moltes vegades el q em va passar a mi a la Quiron, i jotambé vaig anar a parar allà i no vaig mirar res més perquè a Adeslas m'havien parlat bé... i pe`qè em feien descompte..... CAGADA TOTAL!!! en el meus cas..... tampoc em van dir de fer-me careotips quan em van dir de fer la FIV.....

A la 2a clínica privi q vaig anar em van fer careotips directament sense dir res.... ho fan ja d'entrada per assegurar-se q no hi hagi cap incompatibilitat com és el teu cas.... et podria explacar omplint tot un full del canvi d'una a l'altre i això q no té tan de nom...... és increible q sigui així.... a mi em van estafar fent-me IAs q per el q jo tinc ni s'han de fer.....

A la SS, també em van demanar careotips d'entrada, però com ja els portava.... i el diagnostic a sigut el mateix q a la 2a clínica..... directament ICSI, i fins hi tot m'han posat en llista d'espera preferent..... perqè el temps no juga al meu favor....

Aix!, no sé..... jo em vaig sentir estafada, no vaig veure cap tipus de professionalitat. Sé q hi han noies q han passat per Quiron i estan contentes.... però possiblement és perqè han fet diana de seguida..... però en el meus cas és q no van encertar ni el diagnostic.... i això q des de el 1er dia q vaig entrar per la consulta portava unes analitiqes de la meva gine q ja ho deien.....

Per no parlar del q m'ha costat a confiar amb el metges del RA......
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
somni
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. feb. 25, 2009 5:26 pm

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: somni » dj. set. 02, 2010 4:54 pm

Hola Kora,

Em sap greu el que et va passar, jo em sento més que estafada, impotent i desemperada. Es com m'he sentit en molts moments del tractament i dels 4 anys que porto intentant tenir un fill. Quan em vagi apuntar a la SS en llista d'espera, fa un any i mig, vaig parlar amb el responsable de Catsalut a Girona, perquè em digues els passos que havia de fer per anar a un centre públic. Em va dir que només ho feien al Clínic, Santa Pau i la Vall d'Ebron, però primer havia d'anar a la meva ginecologa de la SS. Hi vaig anar i em va dir que a l'hospital de Figueres també ho feien. Vaig pensar perfecte, menys viatges, i la veritat he sentit parlar bé de l'hopital. Em van trucar al mes d'agost, i en van dir per començar, no m'esperava tant ràpid, però el doctor em diu,un cop acabada l'entrevista, que a l'hospital de Figueres, només en fan la punció, laboratori i transfarencia m'ho faran a la clínica girona, perquè ells no tenen laboratori i que el cost és d'uns 2500 euros. Vaja, que la meva ginecològa no en té ni idea, podríen estar més informats,no?
Al menys el que m'estalvio és el medicament, perquè ja havia gastat els tres cicles que tenia. No sé a vegades crec que estem molt en l'oblit, que aquest tema no se'n parla i que ens consideren un negoci, quan estem parlant de l'esperança de tenir un fill.

Petons!!
Somni
Primera FIV: 19/05/08.Transf. 2 embrions, 2 congelats. +Embaràs ectòpic, Extirpació trompa esquerre.
02/10/09: Transf. d'embrions congelats. No s'obreviuen a la descongelació.
Segona FIV: 19/06/09. + Embaràs ectòpic, Extirpació trompa dreta.
Tercera FIV: 22/02/2010. Beta Positiva. Embaràs bioquímic.
Quarta FIV: 16/09/2010.+ Nen!Naix: 06/06/11
Avatar de l’usuari
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: Kora » dj. set. 02, 2010 6:04 pm

Aix! Somni..... això si q és mala llet...., et podien haver dit q cobraven.... i segurament t'haguessis apuntat a St. Pau o les altres.... Jo estic a St. Pau i no pago res de res..... quina desinformació...... i esclar si ara diguessis de anar a St.Pau segurament et farien passar unaltre cop pels temps d'espera...... joder, joder!!!

De veritat no hi ha dret!!!

Jo d primeres no em vaig apuntar a la SS.... com m'ho van posar tan fàcil a la Quiron fent IA.... dons van pensar paguem i ens estalvien els temps d'espera i va ser un error.... total q en comptes d'apuntar-me a l'any va ser als dos i entre esperes i tot ara a l'octubre farà 4 anys q estem en la busqeda...... per sort vaig anar a demanar concell a una gine tieta d'una amiga i com està a la SS em va apuntar directament a St. Pau.....

Espero q tot això no us desanimi per continuar lluitant..... el camí per algunes d nosaltres és més llarg, però lluitarem!!!!

Una abraçada ben i ben gran!!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
missi
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 3:24 pm

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: missi » dj. set. 02, 2010 6:25 pm

Hola,

Yo tampoco recomiendo la Quiron, pero la de Zaragoza, os cuento, yo me hice alli una FIV porque con Sanitas me hacian descuento, asi que me hice la 1ª fiv alli, me quede embarazada pero comenze a sangrar en la semana 5, llame y me contestaron esto "SI ES UN ABORTO YA LO VEREMOS" yo me esperaba, ves a urgencias, ven un momento, no se, algo para saber que estaba pasando, y acabo en aborto. Luego me quedaban 10 frigopeques, y nos preparamos para la transferencia, cuando ya estabamos a media hora de la clinica me llamaron que no habia transferencia, que los 10 habian muerto y YA ESTA, sin mas, sin ninguna explicación como ........los embriones no han superado la descongelación, pues no eran buenos, pues................ algo y me quede tan herida que no volvi.

Mi historia continua, de alli nos fuimos a CIRH de Lleida, ya que soy de cerquita de alli y para que desplazarnos a una hora si tenemos la clinica en la puerta de casa. Pues bien, alli ya me habian hecho 5 ias todas negativas, pero pensamos que con fiv seria diferente, ¿que haran en Quiron que no puedan hacer alli?, pues bien, me hicieron la punción, me desperte en una butaca camilla, de esas de los acompañantes del hospital, y me mandaron para casa. En casa no podia orinar, solo un poquito y me parecia que iba a rebentar, pues heche un coagulo de sangre por la uretra que en la vida podia pensar que eso pasaba por un agujero tan pequeño, entonces la verdad ya me quede tranquila, todos los dolores desaparecieron, y que decir, pues que de las 3 transfer que me hicieron todas fueron negativas, PROFESIONALIDAD 0 PELOTERO.

Pero aun sigo, esta vez mi gine me dijo "si te quieres quedar embarazada ves a IVI o a Dexeus", y mirando por los foros y tal, decidimos ir a IVI, que parece que solo se dedican unica y excludivamente a fertilidad sin mas especialidades que esa.

En IVI Barcelona me he hecho 3 fiv, de la 1ª tengo una niña preciosa de 23 meses, de la 2ª fiv me quede embarazada pero lo perdi en la semana 6, y de la 3ª fiv estoy embarazada de nuevo, con amenaza de aborto, pero ya de 9s+4d, cada vez que he llamado por cualquier duda me han atendido, y el trato es muy humano, peseteros como en todos los sitios, pero si al menos te tratan como a una persona con cariño, la verdad que la pela te duele, pero ya que la sueltas que te traten bien ¿no?

Yo personalmente, aconsejo IVI Barcelona de cabeza, en mi caso donde ponen el embrion ponen el embarazo, y ya veis que he probado bastante, y que he pasado por 7 fiv, y sin duda alguna si esta vez no llegara a termino el embarazo y fuera otra vez a probar volvería a IVI BArcelona con los ojos cerrados.

Mucha suerte a todas.
somni
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dc. feb. 25, 2009 5:26 pm

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: somni » dv. set. 03, 2010 10:16 am

Hola Missi,

Gracias por el consejo porqué yo a Quirón no voy a regresar,esto lo tengo claro. He leído buenas referencias de IVI Barcelona en este foro y yo confio mucho en lo que se diga aquí.


Mucha mucha suerte y besos a todas!!
Somni
Primera FIV: 19/05/08.Transf. 2 embrions, 2 congelats. +Embaràs ectòpic, Extirpació trompa esquerre.
02/10/09: Transf. d'embrions congelats. No s'obreviuen a la descongelació.
Segona FIV: 19/06/09. + Embaràs ectòpic, Extirpació trompa dreta.
Tercera FIV: 22/02/2010. Beta Positiva. Embaràs bioquímic.
Quarta FIV: 16/09/2010.+ Nen!Naix: 06/06/11
Avatar de l’usuari
bcn1975
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. feb. 02, 2011 10:57 pm

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: bcn1975 » dc. feb. 02, 2011 11:03 pm

Ostres que fort. Nosaltres anem per la 2a IA a la Quiron, amb la Dra. Aura i ara m'han dit que se m'han fet una quistes als ovaris que s'hauran de vigilar. Nosaltres vam triar la Quiron també perquè entrava per adeslas. Esperem no haver-la pifiada................
El que no sabia és que també entra a la SS. Ho hauré de preguntar-
Gràcies per les opinions. M'aniran molt bé (espero que no per demoralitzar-nos.....)
Pat
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 8:45 am
Contacta:

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: Pat » dj. feb. 03, 2011 8:34 am

Jo ja he escrit altres vegades a aquest post pq jo vaig fer una FIV a la Quiron i vam quedar encantats. És cert que vam tenir la sort que ens hi vam quedar a la primera i això imagino que ajuda i es veu tot des d'una altra perspectiva, però el tracte, tot, va ser molt correcte. Nosaltres no en tenim cap pega. Ens va dur el Dr. Aurell i en alguna ocasió que ell no hi era la Dr. Aura. Molta sort!
Imatge
Beto
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 11:54 am

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: Beto » dt. abr. 26, 2011 12:01 pm

Bones!
ara si que m'he fet un lio..... La meva dona i jo estem preparant els tramits de (suposem que) FIV + ICSI, ja que es problema de tots dos. De moment amb el Dr. Aurell estem contents i el tracte molt agradable, em fet la primera visita, han demanat noves analitiques amb cariotip i un nou espermiograma. I cap a la segona visita..

Totes aquestes informacions tan contradictories... en altres cliniques es poden trovar??

Ja que entenc que hi han llocs en els que la FIV pot ser positiva i en altres negativa.... Pero m'agradaria saver si nomes es aquesta fama a Quiron Barcelona o es a Dexeus, IVI, Institut Marques, etc...??

Moltes gracies!
Avatar de l’usuari
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: Kora » dt. abr. 26, 2011 2:07 pm

Beto ha escrit:Bones!
ara si que m'he fet un lio..... La meva dona i jo estem preparant els tramits de (suposem que) FIV + ICSI, ja que es problema de tots dos. De moment amb el Dr. Aurell estem contents i el tracte molt agradable, em fet la primera visita, han demanat noves analitiques amb cariotip i un nou espermiograma. I cap a la segona visita..

Totes aquestes informacions tan contradictories... en altres cliniques es poden trovar??

Ja que entenc que hi han llocs en els que la FIV pot ser positiva i en altres negativa.... Pero m'agradaria saver si nomes es aquesta fama a Quiron Barcelona o es a Dexeus, IVI, Institut Marques, etc...??

Moltes gracies!


Hola Beto,

Contradictories et pots trobar a totes.... això depend d cadascú.... Nosaltres d Qiron van acabar molt deseguts i això ens ha portat molta desconfiança en els professionals d RA...... en un principi ens van dir q tenien infertilitat desconeguda i després d dos IAs i van estar a punt d fer una 3a.... d cop i volta ens diuen q si a l'analitica a mi en sortia la FSH una mica alta i q havien d fer FIV.... picarols si aqesta dada la sabien des de le principi.... total q vaig marxar d qiron i a unaltre clínica privi em van diagnosticar ovaris envellits/baixa reserva ovarica i com ja ens tocava a la SS a St. Pau ens van dir el mateix.... total q d fer una simple IA.... dons a probar 2FIVs q ni tans sols he arribat a la Punció.... i ara estem per ovodonació.... q vols q hi pensi.... dons malament... nosaltres van anar a Qiron perqè a la Mutua ens feien descompte i d em va sortir car ja q vaig pagar 2IAs q en el meu cas no feien falta.... i ara q estem mirant per anar a ovodonació... dons estic mirant un parell d clíniqes... per tenir on escollir... si em sortirà més car... perqè cada 1a visita val diners.... però prefereixo saber q hem escollit bé... i el q jo aconsello a tothom és q abans d iniciar qualsevol tractament q es mirin un parell d clíniqes i així tindran 2 opinions d diagnostic i tenir l'oportunitat d'escollir la q millor els faci el pes... perqè tot això del RA són molts diners i almenys q no ens sentim estafats i q ens semtim ben tractats.... et puc dir q la diferència q he trobat jo d Qiron a les altres clíniqes és molta... però això és la meva opinió.....

Una abraçada i moltissima sort!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: carbasseta » dt. abr. 26, 2011 2:59 pm

Hola Beto!

Primer de tot, emfa molta il·lusió veure que tb hi ha nois per aquí!!!
Respecte a la Quiron en concret, jo no et puc donar cap opinió pq no hi hem anat, però jo crec que el més important és que vosaltres us hi sentiu bé. A tot arreu hi haurà bones i males experiències. És veritat que en algunes hi pot haver un percentatge elevat de bones o de males experiències, però en general són clíniques que crec que tenen bona anomenada.
En el nostre cas vam anar directe al marquès per proximitat i tot i que alguna vegada m'havia semblat una mica industrial hem tingut un bon tracte. A la primera FIV (veníem de 4 IA per la SS) no va funcionar pq no vaig respondre bé i a mi em va semblar que ho podrien haver previst pels meus cicles i aquestes coses, però si ho penses fredament segur que no és cert, sinó que les hormones juguen el seu paper. I a la segona, pim!
Crec que el més important és sentir que són bons professionals i que fan la seva feina.
Respecte a les estadístiques he de dir que només he mirat les del marquès, ells sí que les posen, no sé si les altres clíniques ho fan.
Així que si vosaltres us hi sentiu bé, no dubteu!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Tortugueta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 182
Membre des de: dv. feb. 18, 2011 8:05 am

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: Tortugueta » dj. abr. 28, 2011 1:16 pm

Jo penso que el més important és anar convençut, per a tots els centres hi haurà mil opinions i algunes totalment contraposades. Jo sempre he pensat que si és un lloc més familiar potser t'hi sents més a gust i no et dóna tant la sensació de descontrol però altra gent pensarà que un gran centre dóna sensació de més avenç i professionalitat, no ho sé.
Jo vaig mirar varis centres i finalment hem vaig decidir pel Doctor Carrera que visita a la clínica de Girona i a la Unitat d'Endocrinologia Ginecològica a Vic. He de dir que és un centre més familiar que els altres, més econòmic i no et colguen de tantes proves de bon principi. A més, m'he quedat embarassada a la primera IAC així que només puc dir-ne bones paraules...però entenc que a la gent de Barcelona li queda un pèl lluny.
En fi, mirar, triar i a partir d'aquesll moment estar convençut i positiu.
brown1001
Entrades: 1
Membre des de: ds. maig 14, 2011 11:08 am

Re: NOO recomano la QUIRON

EntradaAutor: brown1001 » ds. maig 14, 2011 11:13 am

Hola chicas, Perdona que escribo en castellano que mi catalan es horrible.....

yo he tenido una experiencia horrible con el equipo de Dra. Aura tambien, hicimos una IAC, en el proceso no entraba bien el cateter porque mi utero se giraba mucho (es lo que me dijo ella....), tardo 20 minutos metiendo monton de cacharos y me dolio mucho. Despues de IA, se me hincho la barriga monton y por el dolor tuve que estar en cama 3 dias. Pense que es por mi utero que es un poco raro por eso le costo mucho introducirlo, pero luego probe de nuevo un IAC en mi pais y no tuve ningun problema y se acabo en 1 min. El doctor me dijo que quien tarda tanto para hacer IA no debe tener mucha experiencia ni idea.....

Tampoco me gusto su trato personal, es muy fria y si preguntas algo, te dan hojas que te lo explican y que te lo leas en casa.... Despues de IA, seguro que ella sabia que se fallo, y ni me llamo nadie para preguntar como ha ido.

Yo nunca volvere alli, aunque el Adeslas me cubria la IA, (por 760 euros + medicamento), pero buscare la vida en otra parte. Imagino que la experiencia es diferente en cada caso, pero esto fue mi caso y por mi no puedo recomendar una doctora asi.....

Saludos y besos

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::