CRIPTORQUIDIA BILATERAL I ESTERILITAT MASCULINA

Tractaments, clíniques, medicaments..
kelra
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:58 am

CRIPTORQUIDIA BILATERAL I ESTERILITAT MASCULINA

EntradaAutor: kelra » dv. juny 11, 2010 10:12 am

Hola noies!!!

Estic una mica amoïnada, la veritat... ho explico... resultat que portem quasi un anyet buscant un embaràs que no arriba... i fa uns dies no se on vaig llegir que la criptorquidia ( testicles no localitzats a la zona escrotal) pot donar esterilitat si no s´opera abans dels 5 anys, no li vaig donar gaire importancia.

Resulta que ahir a la nit, em va venir com un faix preguntar-li al meu home: a quina edat et van operar a tu dels testicle?? un als 5 anys i l´altre cap els 10 anys...la cara que em va quedar... resulta que em començat a buscar informació i si ..pot donar esterilitat en un alt percentatge. A més com no s´operen en el mateix moment, resulta que un va ser per privat i l´altre per SS i aquest últim té una cicatriu enorme!!!! de fer-ho de qualsevol manera, vaja.

En alguns documents que he llegit resulta que explica que és una intervenció que s´ha de fer amb molta cura que depén l´esteritat de l´home més endavant.

Que el risc de patir esterilitat és major si la criptorquidea és bilateral... estic una mica amoïnada, no se si m´he explicat bé, hi ha alguna de vosaltres que li ha passat alguna cosa semblant??? moltes gràcies!!!!!!
Imatge
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Re: CRIPTORQUIDIA BILATERAL I ESTERILITAT MASCULINA

EntradaAutor: Elidé » dv. juny 11, 2010 12:48 pm

Hola Kelra,
Sento dir-te que el que has llegit és correcte... Al meu marit el van operar de criptorquídea quan tenia 10 anys i fa dos anys vam haver de fer RA perquè en el primer seminograma que es va fer sortia azoospèrmia (és a dir, absència total d'espermatozous). No vam poder completar la primera FIV perquè no van poder recuperar cap espermatozou, ni tan sols mitjançant biòpsia testicular. Afortunadament el segon intent va anar molt bé i em vaig quedar embarassada de bessons, però aquesta és una altra història que ara no ve al cas.

No vull espantar-te perquè no sempre se'n deriva una esterilitat. Al meu cosí el van operar també tard i en canvi ha tingut fills sense problemes. Això sí, t'aconsellaria que no perdéssiu el temps i es fes un seminograma per saber a què atenir-vos i no perdre temps en cas que surti malament. Molta sort!
kelra
Entrades: 435
Membre des de: dt. jul. 14, 2009 10:58 am

EntradaAutor: kelra » dv. juny 11, 2010 12:56 pm

Elidé moltes gràcies pel teu testimoni, la veritat és que estem espantats, i aquest mes ja demanarem hora per fer proves tots dos. Moltes gràcies i felicitats pel teu embaràs. :ok:
Imatge
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

EntradaAutor: mama2010 » ds. juny 12, 2010 8:16 pm

Vaja kelra! Doncs a veure si us poden mirar el més aviat possible i així sortiu de dubtes, ja sigui per a bo o per a dolent.

Ens vas mantenint informades i mooooooooooooooooooolta sort!!!!!
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<

La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
IsaBcN
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2125
Membre des de: dv. set. 04, 2009 5:36 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: IsaBcN » dg. juny 13, 2010 9:54 pm

Sort amb el resultats!!!
Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::