Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!
Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!
Jo tinc visita demà, que faré les 38 setmanes justes... a veure que em diuen, ja us informaré... ara cada día tinc els nervis més a flor de pell

Javna, sembla que et vagi perseguint pel SP!! jajaja (vinc del post de mestres i ara resulta que tambe estem a la mateixa clinica, quina gracia!!)
Doncs que vagi molt be la visita!! Ja no et queda res!!
Jo hi ha anat avui per fer els cultius, tacte i eco. Tot segueix tancat i barrat! Malgrat ja he començat a tenir algunes contraccions, pero no han servit de molt! La setmana vinent ja començo amb corretges i visites setmanals. Espero no arribar a la setmana 41, que la nena està molt gran i si segueix alimentant-se tant no se com la treuré!!
A mi la gine no m'ha parlat de les llevadores, ni m'ha dit els noms ni res. L'unica cosa que em va dir quan li vaig preguntar si les coneixeria abans del part (em sembla que ja ho havia comentat) va ser "conociendome a mi ya tienes bastante". Es que mira que arriba a ser simpatica, eh??? jajaja (com que ja la conec... estic acostumada a escoltar aquest tipus de coses!)
Doncs que vagi molt be la visita!! Ja no et queda res!!
Jo hi ha anat avui per fer els cultius, tacte i eco. Tot segueix tancat i barrat! Malgrat ja he començat a tenir algunes contraccions, pero no han servit de molt! La setmana vinent ja començo amb corretges i visites setmanals. Espero no arribar a la setmana 41, que la nena està molt gran i si segueix alimentant-se tant no se com la treuré!!
A mi la gine no m'ha parlat de les llevadores, ni m'ha dit els noms ni res. L'unica cosa que em va dir quan li vaig preguntar si les coneixeria abans del part (em sembla que ja ho havia comentat) va ser "conociendome a mi ya tienes bastante". Es que mira que arriba a ser simpatica, eh??? jajaja (com que ja la conec... estic acostumada a escoltar aquest tipus de coses!)

ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA

És veritat Raq, coincidim a molts posts... jajajaja!!!
Jo a la setmana 36 ya tenia part del coll de l'úter esborrat, a veure avui que em diu el gine... ojalà ja estigui començant a dil·latar, que tinc unes ganes de que surti la nena... A més, em passa com a tu, és una nena gran, fa dues setmanes ja pesava 3'080 kg i mesurava una mica més de 50 cm... o sigui que no ho vull ni pensar... a veure, a veure...
A mi em va donar el nom de les dues llevadores i em va dir que eren uns sols, però és clar, vaig preguntar perquè ell no ha parit mai, i m'estimo més l'opinió de les ja han passat pel paritori...
jajajajaja!!!
Petonassos!!

Jo a la setmana 36 ya tenia part del coll de l'úter esborrat, a veure avui que em diu el gine... ojalà ja estigui començant a dil·latar, que tinc unes ganes de que surti la nena... A més, em passa com a tu, és una nena gran, fa dues setmanes ja pesava 3'080 kg i mesurava una mica més de 50 cm... o sigui que no ho vull ni pensar... a veure, a veure...
A mi em va donar el nom de les dues llevadores i em va dir que eren uns sols, però és clar, vaig preguntar perquè ell no ha parit mai, i m'estimo més l'opinió de les ja han passat pel paritori...
jajajajaja!!! Petonassos!!

yuyu ha escrit:jo vaig tenir a la irene blanco i molt be...molt carinyosa i atenta!! El part a sagrada familia va ser genial, i els 5 dies que vaig passar alla, em van trqactar molt be!! Lo meu va ser una cessaria programada, jejeje jo de dolors res de res!!!
Yuyu, guapi, tu vas tenir alguna cita prèvia amb la llevadora abans de la cessària? es que l'altre dia em van donar el seu telèfon i ara no sé si és que haig de quedar amb ella abans del dia del part o és per trucar-la a ella si em poso de part...
Tu què vas fer?
javna ha escrit:És veritat Raq, coincidim a molts posts... jajajaja!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A mi em va donar el nom de les dues llevadores i em va dir que eren uns sols, però és clar, vaig preguntar perquè ell no ha parit mai, i m'estimo més l'opinió de les ja han passat pel paritori...![]()
![]()
jajajajaja!!!
![]()
![]()
![]()
Petonassos!!![]()
![]()
![]()
No pateixis dona, no haurà crescut tant dic jo ... jejejejeje
PEr cert, quan pesava la teva nena a les 30 setmanes?? perquè m'han dit que aquest meu és un torete i estic espantada!! Ai al parir! jajajajjaa
Muakis!
Aix Artemis, ha engreixat 400 gramssss!!!! la tia pesa 3 kilos i 480 grams!!! és enormeeeee!!!! i mesura 52 cm!! tindré una jugadora de bàsquet!!!
A les 30 setmanes no em van dir el que pesava, però a les 33 feia gairebé 2 kilos i 600 grams, així que ja apuntava maneres... jejejeje....
De totes maneres és que jo no sóc petita (1 metre 71), i el papi és molt gran, fa gairebé 1 metre 90 i a més és tipus armari... jajajaja!!! Així que ja m'ho esperava... I tu tranquil·la, si el metge et diu que és normal no passa res, ningú s'ha quedat a dins, totes hem sortit... jajajaja!!!
Petonassos!!

A les 30 setmanes no em van dir el que pesava, però a les 33 feia gairebé 2 kilos i 600 grams, així que ja apuntava maneres... jejejeje....
De totes maneres és que jo no sóc petita (1 metre 71), i el papi és molt gran, fa gairebé 1 metre 90 i a més és tipus armari... jajajaja!!! Així que ja m'ho esperava... I tu tranquil·la, si el metge et diu que és normal no passa res, ningú s'ha quedat a dins, totes hem sortit... jajajaja!!!
Petonassos!!

jajaja doncs el meu seguirà l'estirpe de la teva segur!! jajaja
JA pesa 1quilo i mig a les 29 setmanes.... ai mare de déu!!! Però clar, nosaltres també som tots dos alts i corpulents, així que petit petit no pot sortir de cap de les maneres!!!!
Un petonet bonica!!
JA pesa 1quilo i mig a les 29 setmanes.... ai mare de déu!!! Però clar, nosaltres també som tots dos alts i corpulents, així que petit petit no pot sortir de cap de les maneres!!!!
Un petonet bonica!!
Doncs no està pas malament el pes, no... però mira, millor, jo crec que si som nosaltres grans, seria un problema que els nostres fills fossin petits, no?? el més normal és que siguin grandets!!

A mi tb em toca el gine i el part a la Clinica Sagrada Família. Alguna referència del Dr. Turruella?
Enhorabona a totes pels
!!
Enhorabona a totes pels
!!- Mysae
- :: granota

- Entrades: 212
- Membre des de: ds. gen. 09, 2010 11:04 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Doncs no en tinc ni idea Primavera, jo estic amb l´equip de la Maria Malvehy, el Boguñà i el Muñoz-Ramos. Aviam si hi ha algú que tingui el teu metge..
Gràcies per contestar Mysae. Estaré a la guait del fòrum a veure les opinions d'aquest bon home
Mysae, crec que em canviaré de gine, pq el que em va visitar ahir no fa res per mi. Molt serio, no dóna explicacions de res, va per feina, poc sensible, ... .
Els que et porten a tu a la Sagrada Família molt bé, oi?
Els que et porten a tu a la Sagrada Família molt bé, oi?
- Mysae
- :: granota

- Entrades: 212
- Membre des de: ds. gen. 09, 2010 11:04 am
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Ostras Primavera, em sap greu, no he tornat a entrar en aquest post fins ara. Suposo que ja hauràs pres una desició, però del meu equip no tinc queixa, de moment. Ja estic de 41 setmanes i de moment no tenen presa per provocar-me el part, aviam si surt per si sola. El que més m´agrada es l´ecografista, l´Emili Muñoz-Ramos, el tio en sap un tou i a més t´ho explica tot molt bé i això s´agraeix.
- bertagener2011
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Hola nenetes,
A mi hem porta la Dra. Araceli Rodriguez que es la dona del doctor Carlos Caso. Estic molt contenta amb ella, si teniu previsio de quedar-vos embarassades i aneu perdudes o no teniu encara ginecologa no us ho penseu, es taaaan maca!!!!i li pots preguntar les preguntes mes inverosimils que tinguis que sempre et respon de molt bones maneres... un encant!!!
A mi hem porta la Dra. Araceli Rodriguez que es la dona del doctor Carlos Caso. Estic molt contenta amb ella, si teniu previsio de quedar-vos embarassades i aneu perdudes o no teniu encara ginecologa no us ho penseu, es taaaan maca!!!!i li pots preguntar les preguntes mes inverosimils que tinguis que sempre et respon de molt bones maneres... un encant!!!
Bon dia panxus!
Mysae! quan em vaig canviar vaig passar a l'equip del DR Muñoz, Bogunyà i Malvehy i genial nena! no té color amb qui anava.
Com va anar el part?
Mysae! quan em vaig canviar vaig passar a l'equip del DR Muñoz, Bogunyà i Malvehy i genial nena! no té color amb qui anava.
Com va anar el part?
Hola noies! jo estic de 38 setmanes i tinc previst el part a la sgda. família. El meu ginecòleg és el dr. Prim que visita a dsptx privat i assisteix els parts a la sgda. família. Amb el ginecòleg estic molt contenta, m'ha ajudat moltíssim en tot l'embaràs i em dóna molta confiança. Hi ha moments que he dubtat de la clínica pq sembla que a nivell de protocols no són molt fomentadors dels parts no medicalitzats, de la lactància materna, vinculació mare-bebe... però pel què he anat veient a cada lloc tothom fa el què vol i sempre depèn del professional amb qui et trobis.... He llegit i sentit opinions de tot. Vosaltres, quines referències en teniu de la clínica? a nivell de puericultura? infermeria? nursery? protocol de lactància materna? separacaió mare-bebé?....
Hola mares!!!!
Doncs jo estic de 28 setmanes i el meu part també serà a la Sagrada Familia.
El meu tocòleg és el Dr.Tarrats.
Fa molts anys que el conec i té tota la meva confiança.
El meu primer fill va néixer a la clínica i..jajajaja..la veritat...es van ajuntar una pila de circumstàncies que van fer que no fos com jo em pensava.Tot i així,sé que van ser moltes coses que es van ajuntar però continuo confiant en els seus professionals!!!
Pel tema separació mare-nadó...se'l queden dues hores després del part,però després te'l pots quedar amb tú sempre a l'habitació o deixar-lo unes horetes a la nursery.
Amb la lactancia materna...a mí no em van ajudar gaire,però estan totalment a favor.
A mí em va ajudar molt una enfermera d'alletament que es deia Gabriela però la resta...van fer feina...
Reconec que teniem "excedent" de mares(jo estava en una altre planta!) però també reconec que el fet de ser primerenca em va fer callar per prudència i no insistir més en els meus dubtes.
Espero servir d'ajuda!!!
Vols res més???
Fins aviat!!!
Doncs jo estic de 28 setmanes i el meu part també serà a la Sagrada Familia.
El meu tocòleg és el Dr.Tarrats.
Fa molts anys que el conec i té tota la meva confiança.
El meu primer fill va néixer a la clínica i..jajajaja..la veritat...es van ajuntar una pila de circumstàncies que van fer que no fos com jo em pensava.Tot i així,sé que van ser moltes coses que es van ajuntar però continuo confiant en els seus professionals!!!
Pel tema separació mare-nadó...se'l queden dues hores després del part,però després te'l pots quedar amb tú sempre a l'habitació o deixar-lo unes horetes a la nursery.
Amb la lactancia materna...a mí no em van ajudar gaire,però estan totalment a favor.
A mí em va ajudar molt una enfermera d'alletament que es deia Gabriela però la resta...van fer feina...
Reconec que teniem "excedent" de mares(jo estava en una altre planta!) però també reconec que el fet de ser primerenca em va fer callar per prudència i no insistir més en els meus dubtes.
Espero servir d'ajuda!!!
Vols res més???
Fins aviat!!!
- bertagener2011
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Bon dia noietes!!!
Primavera ai que parirem a la vegada!!!! si fa no fa ens portem dies!!! i a sobre a la mateixa clínica...ja et vindré a veure ja!!!!jajaja, bé ja m'he presentat en el forum de gener peró com t'he dit pel privat estaré desconectada uns dies per mudança...
M'alegro que et porti l'equip del doctor Boguña que tinc entes que molt bé!!!!
Hortencia, l'equip del Dr. Caso em va donar un carpesano amb consells sobre roba, higiene, alimentació, exercici, viatges, relacions sexuals, diagnostic prenatal, entre molts altres jo si voleu la setmana que ve (perque ja tinc l'impresora en l'altre casa) us ho escanejo i us ho envio per mail perque ho tingueu. La veritat es que està molt bé perque també surt el protocol que tenen seguir de la clínica, el tema de preparació al part, el part, l'anestesia i el puerperi. També el tema de la canastilla i que cal portar.
La setmana que ve parlem del tema, ok???
Primavera ai que parirem a la vegada!!!! si fa no fa ens portem dies!!! i a sobre a la mateixa clínica...ja et vindré a veure ja!!!!jajaja, bé ja m'he presentat en el forum de gener peró com t'he dit pel privat estaré desconectada uns dies per mudança...
M'alegro que et porti l'equip del doctor Boguña que tinc entes que molt bé!!!!
Hortencia, l'equip del Dr. Caso em va donar un carpesano amb consells sobre roba, higiene, alimentació, exercici, viatges, relacions sexuals, diagnostic prenatal, entre molts altres jo si voleu la setmana que ve (perque ja tinc l'impresora en l'altre casa) us ho escanejo i us ho envio per mail perque ho tingueu. La veritat es que està molt bé perque també surt el protocol que tenen seguir de la clínica, el tema de preparació al part, el part, l'anestesia i el puerperi. També el tema de la canastilla i que cal portar.
La setmana que ve parlem del tema, ok???
Sisi, bertagener2010, a mi m'interessa moolt aquesta informació que parles.
Ja me la faràs arribar.
Moltes gràcies!
Ja me la faràs arribar.
Moltes gràcies!
- Carbiadaya
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |