LLISTAT RA - abril 2010
Re: LLISTAT RA - abril 2010
Hola noies!!!
ClaraO sento que t'hagin cancel.lat el cicle, a veure si tens SORT!!!
Però magrada veure que estàs animada, això fa molt! A veure si podem disfrutar de l'estiu amb la panxona plena!
jijijiji
Nell no t'havia llegit per aqui... jo vaig començar amb la progynova dijous (em prenc 6 al dia), tu quants dies portes???
Divendres tinc control, a veure com esta l'endometri!!!
Aquesta és la nostra nena!!!
Dreilha, fa temps que no se res de tu, com va tot??? Un petonet!
ClaraO sento que t'hagin cancel.lat el cicle, a veure si tens SORT!!!
Però magrada veure que estàs animada, això fa molt! A veure si podem disfrutar de l'estiu amb la panxona plena!
jijijiji
Nell no t'havia llegit per aqui... jo vaig començar amb la progynova dijous (em prenc 6 al dia), tu quants dies portes???
Divendres tinc control, a veure com esta l'endometri!!!
Aquesta és la nostra nena!!!
Dreilha, fa temps que no se res de tu, com va tot??? Un petonet!

Hola!
Anna Déu n'hi dó!!! 6 pastilles!!
jo el dia que em va venir la regla em vaig prendre 1 pastilla, els dies 2-3-4, 2 pastilles, des del dia 5 fins al 10, 4 pastilles i ara porto dos dies amb 6 pastilles. Però ja et dic, el dilluns no m'havia crescut gaire l'endometri.
A veure què ens diuen demà!!!!
Muuuak!
Anna Déu n'hi dó!!! 6 pastilles!!
jo el dia que em va venir la regla em vaig prendre 1 pastilla, els dies 2-3-4, 2 pastilles, des del dia 5 fins al 10, 4 pastilles i ara porto dos dies amb 6 pastilles. Però ja et dic, el dilluns no m'havia crescut gaire l'endometri.
A veure què ens diuen demà!!!!
Muuuak!
nell l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 03, 2010 8:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
Holaaaaaaaaaa!!!
Nell, veig que cada clínica va a la seva... a mi em van dir que desde el primer dia de la regla 6 pastilles diàries, ara ja porto 7 dies. MOLTA SORT per demà a veure com estan aquests endometris!!!
Petonets!
Nell, veig que cada clínica va a la seva... a mi em van dir que desde el primer dia de la regla 6 pastilles diàries, ara ja porto 7 dies. MOLTA SORT per demà a veure com estan aquests endometris!!!
Petonets!
Hola noies!!
A mi des del dia de la punció em van dir que una pastilla de progesterona d'aquestes cada 8 hores. Suposo que cada cas deu ser diferent.....
Espero que a totes ens vagi bé!!
Un petó!!
A mi des del dia de la punció em van dir que una pastilla de progesterona d'aquestes cada 8 hores. Suposo que cada cas deu ser diferent.....
Espero que a totes ens vagi bé!!
Un petó!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Esperem una germaneta!!!
Hola de nou!
Judita guapa, quan et fan la transfer??? m'alegro que hagis tingut tan bons resultats fins ara. L'Anna28 i jo no prenem progesterona, la Progynova és estradiol, i serveix per preparar l'endometri de cara a la transferència de congelats, així que tranquil·la, jo quan vaig fer el cicle en fresc també em prenia 1 de progesterona cada 8 hores. Et desitjo molta sort! estarem pendents de tu!
Anna28 sort també a tu per demà! ja ens explicarem ok??
Petooooons
Judita guapa, quan et fan la transfer??? m'alegro que hagis tingut tan bons resultats fins ara. L'Anna28 i jo no prenem progesterona, la Progynova és estradiol, i serveix per preparar l'endometri de cara a la transferència de congelats, així que tranquil·la, jo quan vaig fer el cicle en fresc també em prenia 1 de progesterona cada 8 hores. Et desitjo molta sort! estarem pendents de tu!
Anna28 sort també a tu per demà! ja ens explicarem ok??
Petooooons
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
Hola guapes!!
M'alegra molt llegir que heu tornat a la batalla!!! Intentaré seguir-vos, i sinó em manteniu informada, oi??
Anna, Nell.... aquest cop sí!!!
A la resta, una abraçada enorme i a seguir lluitant!!
El somni s'ho val!!
Un petonàs a totes!!
M'alegra molt llegir que heu tornat a la batalla!!! Intentaré seguir-vos, i sinó em manteniu informada, oi??
Anna, Nell.... aquest cop sí!!!
A la resta, una abraçada enorme i a seguir lluitant!!
El somni s'ho val!!
Un petonàs a totes!!
Hola maques!!!
I tant que et mantindrem infomada Dreilha!!!
Avui he tingut control i tinc un endometri de 6 mm!!! Dimarts nou control i ja em diràn exactament la data de la transfer, però serà per la setmana de 15!!! Viscaaaaaaaaa!!!
Petons a toteees!!!
I tant que et mantindrem infomada Dreilha!!!
Avui he tingut control i tinc un endometri de 6 mm!!! Dimarts nou control i ja em diràn exactament la data de la transfer, però serà per la setmana de 15!!! Viscaaaaaaaaa!!!
Petons a toteees!!!

hola!!!
Molta sort Anna!! Espero que la setmana del 15 sigui la nostra. Tu et faràs la transfer i jo la beta!!! Amb tants congeladets segur que tenen ganes d'estar ben calentons amb la seva mami.
Un petó
Molta sort Anna!! Espero que la setmana del 15 sigui la nostra. Tu et faràs la transfer i jo la beta!!! Amb tants congeladets segur que tenen ganes d'estar ben calentons amb la seva mami.
Un petó
Esperem una germaneta!!!
Esperem una germaneta!!!
judita, Anna28 us desitjo mot bona sort!! però de la sort GRAN RESERVA eh?
tant de bo ens doneu una al.legria
petonets noies!
tant de bo ens doneu una al.legria
petonets noies!
Hola, boniques!!!
Tebi: Com va el descans? Agafa forces per tornar a la lluita!
Nell i Anna: Això de les pastilles depén de cada dona i del seu endometri.
Durant el tractament del darrer transfer jo prenia 8 pastilles de progynova i 3 de progeffyc... 11 pastilles...
No importa... com si són 20... tot sigui que al final aconseguim el nostre somni
, no?
Dreilha: Com estàs, preciosa? Tornes a la lluita? No sé si em fico on no em demanen, però fa temps que no sé de tu. Un petó
La resta, a totes, mooooooooooooooolts petonets!!! Us estimo!!!

Tebi: Com va el descans? Agafa forces per tornar a la lluita!
Nell i Anna: Això de les pastilles depén de cada dona i del seu endometri.
Durant el tractament del darrer transfer jo prenia 8 pastilles de progynova i 3 de progeffyc... 11 pastilles...
No importa... com si són 20... tot sigui que al final aconseguim el nostre somni
, no? Dreilha: Com estàs, preciosa? Tornes a la lluita? No sé si em fico on no em demanen, però fa temps que no sé de tu. Un petó
La resta, a totes, mooooooooooooooolts petonets!!! Us estimo!!!

La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Hola nenes!!
Anna que bé nena!!! ja ho tens aquí!!!
Estic una mica preocupada, ahir vaig tenir control, i el meu endometri encara està a 5,4 mm (dia 13 del cicle)
Ha crescut només 0,5 mm en quatre dies.... No sé si és normal perquè m'han donat poca medicació o si tinc algun problema. A la clínica no m'han sabut respondre
. Segueixo amb 6 progynoves al dia fin dilluns i torno a eco. Ja us explicaré.
Un petonàs a toteeees!!
Anna que bé nena!!! ja ho tens aquí!!!
Estic una mica preocupada, ahir vaig tenir control, i el meu endometri encara està a 5,4 mm (dia 13 del cicle)
Ha crescut només 0,5 mm en quatre dies.... No sé si és normal perquè m'han donat poca medicació o si tinc algun problema. A la clínica no m'han sabut respondre Un petonàs a toteeees!!
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
Hola noies bona nit,
Doncs res que ja cmenço a tacar o sigui que ja ve la innombrable.
ara a espera que baixi del tot i trucar a la gine per demanar hora i q em mirin el quist.
Estic bé pq el baixón ja el vaig passar fa una setmana i com que és molt poc probable l'embaraç a la manera natural doncs no ho esperava amb la desesperació d'altres mesos i a més que se m'ha avançat 3 dies de la data prevista. Diumenge m'havia de fer el TE, o sigui que aquest eurillos me'ls estalvio, je je (es nota que soc fan del nuñez de crackòvia? je je je)
Petonets
PD:Us he llegit aqui i al post general de reproduccio

Doncs res que ja cmenço a tacar o sigui que ja ve la innombrable.
ara a espera que baixi del tot i trucar a la gine per demanar hora i q em mirin el quist.
Estic bé pq el baixón ja el vaig passar fa una setmana i com que és molt poc probable l'embaraç a la manera natural doncs no ho esperava amb la desesperació d'altres mesos i a més que se m'ha avançat 3 dies de la data prevista. Diumenge m'havia de fer el TE, o sigui que aquest eurillos me'ls estalvio, je je (es nota que soc fan del nuñez de crackòvia? je je je)
Petonets
PD:Us he llegit aqui i al post general de reproduccio

ClaraO nena, a veure q et diuen del quist, espero q ben aviat tornis a esrtar en ple procés!!!
Ànims!!!
Dreilha maca, com va tot???
Nenes avui m'han fet la tranfer, ja tinc als cigrus amb mi!!! Al final han sigut dos de nota notable de 8 i 7 cel.lules i tinc la seva primera foto!!! Estic molt contenta!!!
Buenu, ara a esperar q es vulguin quedar amb la seva mami!!!
Petonets a toteees!!!
Ànims!!!
Dreilha maca, com va tot???
Nenes avui m'han fet la tranfer, ja tinc als cigrus amb mi!!! Al final han sigut dos de nota notable de 8 i 7 cel.lules i tinc la seva primera foto!!! Estic molt contenta!!!
Buenu, ara a esperar q es vulguin quedar amb la seva mami!!!
Petonets a toteees!!!
Moltes felicitats Anna!!
Ara a descansar molt!! ja veuràs com es volen quedar amb tu!! Ets molt maca i seràs molt bona mare!!!
Mil petons!!
Ara a descansar molt!! ja veuràs com es volen quedar amb tu!! Ets molt maca i seràs molt bona mare!!!
Mil petons!!
Esperem una germaneta!!!
Esperem una germaneta!!!
Gracies Judita, ets un
!!!
!!! Re: LLISTAT RA - abril 2010
Anna28 moltes gràcies pels ànims.
Et desitjo que tot surti molt i molt bé, que aquests petitons tirin endavant!
Un petonet bonica
Et desitjo que tot surti molt i molt bé, que aquests petitons tirin endavant!
Un petonet bonica
Moltes gracies ClaraO!!! Un petonàs!!!

Hola noies bona tarda,
avui estic més animadeta, perquè demà és l'últim dia de feina i començo les vacances iuju!!
i divendres vaig a la gine a veure el quist.
Aquest mes m'ha vingut la regla o sigui que ara fins setembre res de tractaments, vull gaudir de l'estiu.
Un petonet noies, moltes gràcies per ser-hi, sou fantàstiques i no sabeu quant de suport m'heu donat.
avui estic més animadeta, perquè demà és l'últim dia de feina i començo les vacances iuju!!
i divendres vaig a la gine a veure el quist.
Aquest mes m'ha vingut la regla o sigui que ara fins setembre res de tractaments, vull gaudir de l'estiu.
Un petonet noies, moltes gràcies per ser-hi, sou fantàstiques i no sabeu quant de suport m'heu donat.
molts ànims Clara!!! Espero que passis unes bones vacances!!
Esperem una germaneta!!!
Esperem una germaneta!!!
gràcies judita!
Estic contenta, perquè ahir vaig anar a la gine i el quist a desaparegut!
Ara a descansar i de cara a l'agost si em ve la regla, demanaré hora per programar un tractament de cara al setembre.
Petonets noies!
Estic contenta, perquè ahir vaig anar a la gine i el quist a desaparegut!
Ara a descansar i de cara a l'agost si em ve la regla, demanaré hora per programar un tractament de cara al setembre.
Petonets noies!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |