Què li passa al Bob Esponja?
Què li passa al Bob Esponja?
Les expressions artístiques en contra de l'empresa BP no han cessat des del gran vessament que encara continua al golf de Mèxic.
Aquesta és la resposta de Mike Mitchell www.sirmikeofmitchell.com que acusa a l'empresa d'acabar amb la vida d'aquest personatge animat i de mols altres animals marins.
Aquesta és la resposta de Mike Mitchell www.sirmikeofmitchell.com que acusa a l'empresa d'acabar amb la vida d'aquest personatge animat i de mols altres animals marins.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Re: Què li passa al Bob Esponja?
Visca en Bob Esponja!!!
És un desastre tots aqeusts successos...el futur que els hi deixem (o no deixem) als nostres fills!
És un desastre tots aqeusts successos...el futur que els hi deixem (o no deixem) als nostres fills!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
A casa som uns fans del Bob Esponja!
És genial que es facin coses com aquesta quan passen desgràcies com la del vessament!
És genial que es facin coses com aquesta quan passen desgràcies com la del vessament!
Aprofito per preguntar-vos: de veritat creieu que aquests dibuixos són per a nens/es petits? Jo no sóc molt fan, però les poques vegades que l'he vist perquè el meu fill de 4 anys ho volia veure m'ha semblat que poc adient per a nens/es, comentaris, gestos, etc. ....potser sóc jo que no m'agrada gens....
A nosaltres ens agraden molt, però estic parlant del meu home i de mi, crec que els nens hi ha moltes coses que els adults entenem i ells no! La meva filla no té ni un any per tant ni s'ho mira.
Doncs els nens del cole en són Fans!!!
Ells mateixos diuen que en Bob és massa bo amb els amics i que no s'ha de treballar tant. A ells els hi agrada veure que en Bob SEMPRE és feliç, jo ho veig com un exemple de possitivisme total a la vida :)
Els nens tenen 7-8 anys
Ells mateixos diuen que en Bob és massa bo amb els amics i que no s'ha de treballar tant. A ells els hi agrada veure que en Bob SEMPRE és feliç, jo ho veig com un exemple de possitivisme total a la vida :)
Els nens tenen 7-8 anys
Positives: Madrona
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
, Nivaira
, NidiaGi
, Mama2010
, Pimpam
, Gegar
, Bombolla
, Anoa
, Ninetapetita
, Martavila
i Brownie
Segona Fornada Positiva: NidiaGi
La Gràfica del positiu
♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
No tinc paraules......
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Doris ha escrit:No tinc paraules......
La imatge val més que 1000 paraules. És una llàstima que en un país "tan desenvolupat" passin aquestes coses.
Nurkieta, es que no tinc paraules cada cop que veig el telenotícies i veig les imatges...cada cop pasen coses mes rares..les meduses..(diuen que no hi han depredadors) i per aixó hi han tantes, sabies que la tonyina es el principal depredador de meduses??
No se...i ara lo de la fuita de petroli...
Es per posar-se a plorar
No se...i ara lo de la fuita de petroli...
Es per posar-se a plorar
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |