1a visita - reproducció assistida

Tractaments, clíniques, medicaments..
rateta-
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dl. maig 18, 2009 6:26 pm

1a visita - reproducció assistida

EntradaAutor: rateta- » dt. juny 01, 2010 4:37 pm

Hola noies!

Ara fa un any que vam decidir anar a la ginecòloga a explicar-li que volíem ser pares, i ens expliquès què havíem de fer. Vam seguir fil per randa les instruccions que ens va donar, i durant aquest any de recerca hem tingut dues ensopegades: dos avortaments als pocs dies de donar positiu. Així que per força, hem estat dues vegades un mes de descans, i el segon cop la nostra ginecòloga ens va encarregar unes quantes proves per començar a descartar possibles problemes que provoquèssin aquestes pèrdues. Ens hem fet anàlisis de sang, un seminograma, i cariotip tots dos.

Ahir teníem visita, i ens delíem perquè ens donguès llum verda per tornar-nos-hi a posar, però ens va donar dues opcions, una tornar-ho a provar i si ens hi quedèssim ens receptaria progesterona de seguida, i l'altra, anar a fer una consulta a un centre de reproducció assistida on ens poguessin orientar millor, i donar noves pautes a seguir a partir d'ara. (L'únic que va veure és que els cariotips eren correctes, els anàlisis de sang també, i el seminograma ens va dir que millor que l'analitzés un andròleg, que ella no era una entesa però que semblava que n'hi havia més de lents que de ràpids).

Ens va recomanar, per no perdre temps, anar a la part privada de l'Hospital Clínic.

Vam sortir desinfladíssims, però després vam, donar-hi la volta i vam pensar que de moment ens tornarem a posar a fer deures, i paral·lelament demanarem una primera visita a l'Hospital Clínic per privat.

Algú hi ha anat? Què pot costar la primera visita? Et demanen moltes proves? Em podeu recomanar algun metge en concret? I... algú em pot orientar del que costa un tractament d'inseminació artificial? No en tenim ni idea!

Segur que la vostra companyia m'animarà una miqueta! Em podeu ajudar?
Imatge
Imatge
bruneta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

Re: 1a visita - reproducció assistida

EntradaAutor: bruneta » dt. juny 01, 2010 6:15 pm

Hola rateta,
primer de tot dir-te que ho sento moltíssim. Jo també estic en la teva situació, 2 avortaments però amb legrat els dos cops.
Porto un mes de bojos buscant tota mena d'informació i crec que et puc ajudar una micona..
La primera visita al FIV clínic costa 100 euros, no conec els metges. Tf: 93 227 57 44

L’estudi bàsic d'infertilitat consisteix en les proves següents:

1.Analítiques de sang per determinar :
1.Cariotips (estudi dels cromosomes a la sang), tant en la dona com en l’home.
2.Estudi de trombofílies en la dona (anomalies en la coagulació de la sang), tant adquirides com hereditàries.
3.Serologia luètica.
2.Histerosalpingografia o histeroscòpia (estudi de la cavitat uterina).
3.Estudi de l’endometri (mucosa interna de l’úter): Es fa una petita aspiració d’aquest teixit durant l’exploració ginecològica.
4.Ecografia ginecològica per via transvaginal (valoració de l’úter i els ovaris).

Com ja tens unes quantes proves fetes, imagino que et proposaran la resta. Els preus no els donen si no fas aquesta primera visita.
Pel que fa als tractament de IA, jo no m'hi conec però veig que hi ha un post obert amb preus de diferents clíniques.
Ja ens explicaràs què t'han dit..molta sort!
una abraçada.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. juny 01, 2010 8:33 pm

Hola maca, nomes volia dir-te que nosaltres vam tenir tambè dos avortaments a les primeres setmanes, un amb legrat, i nosaltres vam escollir tornar-ho a provar amb progesterona i aspirina.

Com veus de moment tot va de primera!!! O sigui que us recomanaria que no descarteu aquesta opció.

Be, de fet la doctora no ens va recomanar pas cap estudi, es mes habitual del que sembla.
Nica
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 303
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 3:35 pm

EntradaAutor: Nica » dc. juny 02, 2010 8:46 am

Hola,

Jo de vosaltres sí que aniria a tenir una altre opinió, ara a IVI fan la 1era visita gratuita fins els 30 de juny, perquè no ho aprofites?

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::