calçetes pospart.....!!!
calçetes pospart.....!!!
hola bon dia!!!magradaria que maconsellesiu de on i com us heu comprat les calçetes per despres del part!!
gracies
gracies
Re: calçetes pospart.....!!!
Hola Mireia,
No sé a que et refereixes. Jo portava calcetes normals això si amb compreses de les gordes!!
Si et refereixes a calcetes de paper (de usar i tirar) suposo que a qualsevol merceria.
No sé a que et refereixes. Jo portava calcetes normals això si amb compreses de les gordes!!
Si et refereixes a calcetes de paper (de usar i tirar) suposo que a qualsevol merceria.
Si et refereixes a les de paper, jo les vaig comprar a la farmàcia. El que....vaig acabar fent servir de les normals, de cotó, perquè les de paper m'anaven fatal, em rascaven per tot arreu. I compreses gegants. 

Jo vaig comprar unes de paper a la farmàcia per la bossa de l´hospital, i al final no les vaig fer servir perquè eren incomodísimes, i casi no m´entraven, quan em sentava semblava que anéssin a petar!!
Al final vaig fer servir les calcetes de cotó que tenia de embarassada, quin canvi, molt més còmode!!!!!
Al final vaig fer servir les calcetes de cotó que tenia de embarassada, quin canvi, molt més còmode!!!!!
A nosaltres la llevadora de les classes ens ha dit que millor que portem les calcetes que portem durant l'embaràs, xq diu que les de paper són força incómodes.....Sempre pots anar al mercat (o als xinos) i comprar-ne de baratetes, i desprès les llences!
- carlotayjavi
- :: dragona

- Entrades: 4134
- Membre des de: dj. abr. 23, 2009 10:17 am
Hola
em penso que et refereixes a aquest tipus de calcetes, per quan estas a l'hospital.
http://www.laredoute.es/ES/es/comprar-l ... erpage%3d2
Les venen a www.laredoute.es (lista para la maternidad)
em penso que et refereixes a aquest tipus de calcetes, per quan estas a l'hospital.
http://www.laredoute.es/ES/es/comprar-l ... erpage%3d2
Les venen a www.laredoute.es (lista para la maternidad)
doncs jo en vaig comprar ahir al Carrefour! de cotó i ben baratetes... que si després les has de llençar no val la pena gastar-s'hi massa!
les de la farmàcia són més de iaia, segons em van dir! així que ni ho he preguntat!! quina incomoditat
les de la farmàcia són més de iaia, segons em van dir! així que ni ho he preguntat!! quina incomoditat
2010 & 2016
Tot i que a la llista em posen d'aquestes de paper, jo també les he comprat al Carrefour. Crec que venen 3 per 2€. Així si s'han de llençar doncs mala sort.

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Jo les vaig comprar a la farmàcia i em van anar molt bé els primers tres o quatre dies. Així quan m'havia de canviar la compresa ho llençava tot.
Jo les vaig comprar a la farmàcia i les vaig fer servir a l'hospital, un paquet de 10.
Les d'immediatament després de parir les posa l'hospital o clínica i les compreses també, i son, com t'han dit gordes gordes
, però en el primer moment te les posen de 4 en 4 jejeje
A casa faig servir calces de cotó (les de l'embaràs) i unes tipus culotte que recullen molt bé i les vaig comprar a l'H&M. Continuant amb les compreses gordes (a la farmàcia o també les que hi ha a Caprabo), però d'una en una jeje.
Les d'immediatament després de parir les posa l'hospital o clínica i les compreses també, i son, com t'han dit gordes gordes
, però en el primer moment te les posen de 4 en 4 jejeje
A casa faig servir calces de cotó (les de l'embaràs) i unes tipus culotte que recullen molt bé i les vaig comprar a l'H&M. Continuant amb les compreses gordes (a la farmàcia o també les que hi ha a Caprabo), però d'una en una jeje.
A mi me las dieron en el hospital, aunque yo llevaba algunas por si acaso. Lo mejor las de usar y tirar, hay que prevenir al maximo las infecciones y asi llevaras una limpia siempre, en esos momentos se agradece el sentirse un poquito "arregladita"... 

Lidia: Felicitats per la teva nena! veig que nomes fa 6 dies va neixer...
Despres del part durant quan de temps veu sangrar? es molt sangrat o poquet tipus regla? jo es que de moment com nomes estic de 15 setmanes en tot aixo encara no hi he pensat, pero clar hi ha un "despres" del part que desconec totalment...
Despres del part durant quan de temps veu sangrar? es molt sangrat o poquet tipus regla? jo es que de moment com nomes estic de 15 setmanes en tot aixo encara no hi he pensat, pero clar hi ha un "despres" del part que desconec totalment...
Jo les vaig copr la farmacia i em van anar molt bé quan vaig estar a l'hospital però ja quan vaig sortir anava amb les meves, perquè o et siguin incomodes pots comprar-te una talla més de la que utilitzes perquè pensa que has d'anar també amb la compresa gruixuda.
jo les vaig comprar les de chicco, no eren de paper, més bé una malla com una reixa.
les vaig fer servir els dies de l'hospital, les compreses me les van donar allà i eren també de les gruixudes... jo ho vaig trobar comode, després de la dutxa t'ho poses tot net, i així a la bossa quan tornes a casa no cal carregar-se de roba bruta.
marilus el sangnat suposo que depen, els primers dies era abundant (més que una regla), despres a casa ja vaig passar a les compreses super super de l'ausonia, i al cap de 10 dies es va acabar
les vaig fer servir els dies de l'hospital, les compreses me les van donar allà i eren també de les gruixudes... jo ho vaig trobar comode, després de la dutxa t'ho poses tot net, i així a la bossa quan tornes a casa no cal carregar-se de roba bruta.
marilus el sangnat suposo que depen, els primers dies era abundant (més que una regla), despres a casa ja vaig passar a les compreses super super de l'ausonia, i al cap de 10 dies es va acabar
italiana ha escrit:marilus el sangnat suposo que depen, els primers dies era abundant (més que una regla), despres a casa ja vaig passar a les compreses super super de l'ausonia, i al cap de 10 dies es va acabar
Yo mas o menos igual.
Jo les vaig dur de cotó de l'Alcampo, un paquet de 7 calcetes per 4 euros, més o menys, i em van anar de conya. I van aguantar molt bé els rentats.
Jo vaig tenir cessària i em vaig quedar molt parada perque quasi no vaig tenir sagnat. Als 5 dies ja vaig portar les Ausonia normals i als 10-15 dies ja portava salva slip. Suposo que et deixen tan neta per dins que ja no hi ha quasi sagnat. Aquesta va ser la meva deducció.
Jo vaig tenir cessària i em vaig quedar molt parada perque quasi no vaig tenir sagnat. Als 5 dies ja vaig portar les Ausonia normals i als 10-15 dies ja portava salva slip. Suposo que et deixen tan neta per dins que ja no hi ha quasi sagnat. Aquesta va ser la meva deducció.

Jo en vaig comprar unes de la marca chicco a la farmacia que en lloc de paper eren com una malla en forma de calceta- culote-. No apretàven gens i em van anar genials!
Hola,
al prenatal en venen de paper, 4 per 3'90 euros, i de reixa que són com un short.A mi em van recomanr les de papaer sobretot pels primers dies, però també en comprarè al carrefur i ho portarè tot per si a cas.
Fins aviat!
al prenatal en venen de paper, 4 per 3'90 euros, i de reixa que són com un short.A mi em van recomanr les de papaer sobretot pels primers dies, però també en comprarè al carrefur i ho portarè tot per si a cas.
Fins aviat!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/ur]