Part corachan
- Raquel_bcn
- :: peixet

- Entrades: 295
- Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am
Part corachan
Hola! El 20 de maig surto de comptes i pariré a la corachan amb el dr. Amat Tardiu. Alguna de vosaltres a parit allà amb aquest metge? que tal la experiència en aquest hospital?
Re: Part corachan
Hola! Felicitats per aquest bebe!
Jo tinc previst parir alla' i totes les meves amigues que ho han fet diuen que han estat molt ben ateses i el servei es molt bo.
Aixi que tu tranquila!
Jo tinc previst parir alla' i totes les meves amigues que ho han fet diuen que han estat molt ben ateses i el servei es molt bo.
Aixi que tu tranquila!
Jo vaig "parir" allà amb el doctor Amat. Ho poso entre cometes perquè va ser cessària. És un gran professional. Va venir a fer-me una cessària d'urgència a les 4'30 de la matinada la nit d'un dissabte a diumenge. I cada dia que vaig estar allà va venir a veure com anava tot. Les llevadores són molt amables i pel que fa a les auxiliars hi ha de tot, n'hi ha que van una mica sobradetes i n'hi ha d'encantadores (suposo com a tot arreu). El servei de pediatria és molt bo. De fet, la pediatra dels nens la tenim allà.
Si vols informació més concreta em pots enviar un privat. Si no, que tinguis molta sort i que et vagi tot molt bé.
Si vols informació més concreta em pots enviar un privat. Si no, que tinguis molta sort i que et vagi tot molt bé.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Muntcat ha escrit:Les llevadores són molt amables i pel que fa a les auxiliars hi ha de tot, n'hi ha que van una mica sobradetes i n'hi ha d'encantadores (suposo com a tot arreu).
Jo vaig tenir una cessàrea amb el Dr. Barrau i per tant el doctor no ho se, però el tracte a la clínica molt bé i les auxiliars, la majoria molt bé. L'unic va ser una cap d'infermeres que era una sobrada i que a més era una mica barroera amb el tracte. Quan vam veure que amb aquesta no ens enteniem vam exigir parlar directament amb el meu doctor i llavors es va tornar suau com un guant. Si alguna es passa o no et tracta prou bé queixa't, és una clínica privada i no els convé tenir queixes, veuràs com canvien les coses.
Com diu la Muntcat, et trobes de tot, però en general molt bé.
La Lia ja és tota una princesa!
Hola !!
Jo vaig donar a llum amb la Dra. Maqueda, es del equip del doctor amat. Va anar tot perfecte!!!! La veritat a mi que em van atenrde diferents metges a l´´agost per lo de les corretges i demes el tracte genial... JO estic encantada i repetire segur.
A mes el tracte a la corachan va ser molt bo!! Les enfermeres, les llevadores, la recepcio....
T´´ anira tot perfecte!!!!!!!!!
Jo vaig donar a llum amb la Dra. Maqueda, es del equip del doctor amat. Va anar tot perfecte!!!! La veritat a mi que em van atenrde diferents metges a l´´agost per lo de les corretges i demes el tracte genial... JO estic encantada i repetire segur.
A mes el tracte a la corachan va ser molt bo!! Les enfermeres, les llevadores, la recepcio....
T´´ anira tot perfecte!!!!!!!!!
ostres jo tambe tinc al doctor amat tardiu i llogicament tambe tindre al petit a la corachan,a mi em toca per el 6 de juliol,veig que molt be no¿???? a mi m'agrada molt aquest metge,dema precisament tinc visita.si alguna te mes experiencies amb aquest metge i pot posarho ens aniria molt be.assies.
Hola!
El metge no el conec, però vaig parir a la Corachan amb el Dr. Huguet de Teknogin i la veritat és que molt bé, si en tinc un altre, tornaré sens dubte. La llevadora que em va assistir, un 10. Com que el part va acabar en cesària, m'hi vaig estar allà 6 dies i el tracte que vaig rebre va ser molt bó tant pel nen com per a mí. Tot això tenint en compte que vaig parir per Nadal, concretament el dia de Sant Esteve.
Molta sort!
El metge no el conec, però vaig parir a la Corachan amb el Dr. Huguet de Teknogin i la veritat és que molt bé, si en tinc un altre, tornaré sens dubte. La llevadora que em va assistir, un 10. Com que el part va acabar en cesària, m'hi vaig estar allà 6 dies i el tracte que vaig rebre va ser molt bó tant pel nen com per a mí. Tot això tenint en compte que vaig parir per Nadal, concretament el dia de Sant Esteve.
Molta sort!
A mi em toca pel 18 de juliol a la Clínica Corachán amb la doctora Susana de Ishtar. Una companya de feina al febrer va tenir la nena a la mateixa Clínica i amb la mateixa doctora i està molt contenta, amb el tracte i tots els aspectes en general......

27.11.2009: 1ª visita ginecologa - 1ª eco
04.01.2010: 2ª visita ginecologa - 2ª eco
02.02.2010: Amniocentesis
03.02.2010: ÉS UNA NENA!
12.02.2010: Revisión después de la Amnio
11.03.2010: Eco Morfológica
16.03.2010: Visita Ginecóloga resultados Morfológica
23.04.2010: Resultados análisi de sangre Ginecóloga
29.04.2010: Curso preparación al parto
ostres que be que tiguem tantes bones referencies de la Corachan una anira mes tranquila,la veritat que sempre m'habien parlat molt be.
A mi em toca a l'agost amb el dr. Barrau. Conec gent que ha donat a llum a la Corachan i estan molt contentes
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Dayla ha escrit:A mi em toca a l'agost amb el dr. Barrau. Conec gent que ha donat a llum a la Corachan i estan molt contentes
El Barrau també és el meu doctor. Un encant d'home i tremendament professional. Tot ho fa més fàcil.
La Lia ja és tota una princesa!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |