LLISTAT RA - abril 2010
Re: LLISTAT RA - abril 2010
Hola, boniques!
Ja sóc betaesperant!!!
Tinc el cap tot ple de pensaments, però vull intentar pensar en positiu... Aisss!!!
Dreihla, moltes, moltes, moltes gràcies per actualitzar el llistat...
Ens ajuda molt! Molts ànimes, bonica
A totes, moltes gràcies, molts petons i moltes abraçades!

Ja sóc betaesperant!!!
Tinc el cap tot ple de pensaments, però vull intentar pensar en positiu... Aisss!!!
Dreihla, moltes, moltes, moltes gràcies per actualitzar el llistat...
Ens ajuda molt! Molts ànimes, bonica A totes, moltes gràcies, molts petons i moltes abraçades!

La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)
Mafaldeta!! Mots ànims bonica!! Tinc un truc per no desesperar: Viu el moment, amb emoció i al.legria! Ara ets el fornet on s'està coent una nova vida...
Molts petonets i que et facin molts mimitus... el meu maridet per exemple avui ha passat l'aspiradora perquè jo no m'ajupi i no em deixa agafar pes, ni una bossa de la compra ni res! És un amor...
Una abraçada ben forta!
Molts petonets i que et facin molts mimitus... el meu maridet per exemple avui ha passat l'aspiradora perquè jo no m'ajupi i no em deixa agafar pes, ni una bossa de la compra ni res! És un amor...
Una abraçada ben forta!
Hola noies!!!!
Mafaldeta molta sort, i intenta tenir el cap en un altre lloc i molt de positivisme.
ClaraO, ja queda poquet espero que donguis bones noticies.
Primavera FELICITATS I ENHORABONA a disfrutar d'aquest moment tan maravellós!!!
Jo he de canviar de situació, ahir em va venir la warry (no em va caldre esperar aes resultats.... es que es warry de veritat) i començo avui mateix amb les banderilles.
Dreihla, et donc una mica de feina, em sap greu, posem en ttm de IA. Gràcies guapa
Abraçades
Mafaldeta molta sort, i intenta tenir el cap en un altre lloc i molt de positivisme.
ClaraO, ja queda poquet espero que donguis bones noticies.
Primavera FELICITATS I ENHORABONA a disfrutar d'aquest moment tan maravellós!!!
Jo he de canviar de situació, ahir em va venir la warry (no em va caldre esperar aes resultats.... es que es warry de veritat) i començo avui mateix amb les banderilles.
Dreihla, et donc una mica de feina, em sap greu, posem en ttm de IA. Gràcies guapa
Abraçades
jo 30, ell 31
buscant des de l'estiu 2008
1era IA: 3 maig '10
beta 17 maig: negativa
Aturo ttm 2ona IA massa estimulada
decidim canviar de centre
descans fins 22 de juny
2ona IA: 3 juliol (nou centre)
beta 19 juliol: negativa
descans fins 22 de juny
Hola noies,
Ja fa temps que us segueixo però es la primera vegada que hem decideixo a escriure.
El novembre del 2007 estava embarassada de 34 setmanes però vaig tenir un abortament (volta de cordó). Després d'un temps vam torna-ho a intentar però no hi havia manera de quedar-m'hi. Així doncs que després de les proves resulta que les trompes no son permeables, i no sé a que pot ser degut. Però bé ara estic esperant a tenir la regla per trucar a la Clinica i que hem diguin quan m'he de començar a punxar.
Estic una mica nerviosa i també espantada. M'agradaria tant que tot sortis bé!!!!!!!
Petons.

Ja fa temps que us segueixo però es la primera vegada que hem decideixo a escriure.
El novembre del 2007 estava embarassada de 34 setmanes però vaig tenir un abortament (volta de cordó). Després d'un temps vam torna-ho a intentar però no hi havia manera de quedar-m'hi. Així doncs que després de les proves resulta que les trompes no son permeables, i no sé a que pot ser degut. Però bé ara estic esperant a tenir la regla per trucar a la Clinica i que hem diguin quan m'he de començar a punxar.
Estic una mica nerviosa i també espantada. M'agradaria tant que tot sortis bé!!!!!!!
Petons.

2007. Avortament a la setmana 34.
2008-2009 Buscant
2010- Trompes obstruides.1ª FIV negativa. No tenim congelats.
Ara estem fent més proves de genètica.
2008-2009 Buscant
Benvinguda nena074!
Sento el que et va passar al 2007... quin pal...
Desitjo que en aquest nou proces et surti tot genial i ben aviat tornis a estar
! MOLTA SORT i molt ànims!!! 
Sento el que et va passar al 2007... quin pal...
Desitjo que en aquest nou proces et surti tot genial i ben aviat tornis a estar
! MOLTA SORT i molt ànims!!! Re: LLISTAT RA - abril 2010
Moltes gracies Anna28!!!!
Tinc moltes ganes de començar!!!!
Tinc moltes ganes de començar!!!!
2007. Avortament a la setmana 34.
2008-2009 Buscant
2008-2009 Buscant
Hola nena074, benvinguda a la llista!!! ja veuràs com anirà bé, sempre hem de tenir una mica de paciència... ja aniràs explicant el que et diuen, tens alguna idea de quin ttm rebras????
Mafaldeta com et trobes, encara estas en repòs???cuida't molt guapa!!!
Anna com estas xula??? queda poquet...
bueno abraçades i amor
Mafaldeta com et trobes, encara estas en repòs???cuida't molt guapa!!!
Anna com estas xula??? queda poquet...
bueno abraçades i amor
jo 30, ell 31
descans fins 22 de juny
descans fins 22 de juny
Hola, reboniques!
Tebi: ànim i a veure com et va ara...
La resta, petonassos
Entro per pujar la llista
i per explicar una petita vivència. Avui estava una mica xof i m'he connectat...
M'ha sabut molt greu la beta de la ClaraO... i les de les que no ho han aconseguit... Estava contestant en el fòrum quan m'han trucat a la porta i era un amic meu que no veia ni a ell i a la dona des de fa més d'un any... És una parella molt molt amiga i l'explicat tot en poc temps...M'ha felicitat per la decisió i m'ha donat el seu suport. M'ha fet molta molta alegria...
Tan trista que estava i tan contenta que em sento ara
!
Sé que us semblarà una tonteria, però he pensat que de vegades ens capfiquem massa... No sé com sortirà la beta però... la vivència que estic tenint amb la meva il·lusió, amb el meu cor i el meu cos, i sobretot sobretot amb totes vosaltres és indescriptible. Val la pena estar imflada per les hormones i com el càracter em fa sentir
. Perdoneu aquest desajust hormonal, però tot i que tinc els ulls plens de llàgrimes ara em sento molt feliç de trobar-me amb vosaltres...
SOU MERAVELLOSES!!!

Tebi: ànim i a veure com et va ara...
La resta, petonassos
Entro per pujar la llista
M'ha sabut molt greu la beta de la ClaraO... i les de les que no ho han aconseguit... Estava contestant en el fòrum quan m'han trucat a la porta i era un amic meu que no veia ni a ell i a la dona des de fa més d'un any... És una parella molt molt amiga i l'explicat tot en poc temps...M'ha felicitat per la decisió i m'ha donat el seu suport. M'ha fet molta molta alegria...
Tan trista que estava i tan contenta que em sento ara
!Sé que us semblarà una tonteria, però he pensat que de vegades ens capfiquem massa... No sé com sortirà la beta però... la vivència que estic tenint amb la meva il·lusió, amb el meu cor i el meu cos, i sobretot sobretot amb totes vosaltres és indescriptible. Val la pena estar imflada per les hormones i com el càracter em fa sentir
. Perdoneu aquest desajust hormonal, però tot i que tinc els ulls plens de llàgrimes ara em sento molt feliç de trobar-me amb vosaltres...SOU MERAVELLOSES!!!

Mafaldeta quina energia que desprens, això es molt bo, jo tb començo a tenir llagrimes als ulls, jejejejejje deuen se les hormones com be dius
Hem de pensar que les coses petites són les que ens fan sentir bé i que veure-ho tot negre no ens porta en lloc, així que alegria en el cos i molts anims a totes vosaltres les que estem en ttm i que com ja sabem són moments difícils.
Ei ClaraO com estàs??? espero que bé....
petons i abraçades
Hem de pensar que les coses petites són les que ens fan sentir bé i que veure-ho tot negre no ens porta en lloc, així que alegria en el cos i molts anims a totes vosaltres les que estem en ttm i que com ja sabem són moments difícils.Ei ClaraO com estàs??? espero que bé....
petons i abraçades
jo 30, ell 31
descans fins 22 de juny
descans fins 22 de juny
hola noies! tebi gràcies per preguntar, avui ja estic refeta de la decepció.
Gràcies noies sou molt maques i ha estat un tresor trobar-vos al SP
Demà començo a punxar-me i encetem el 2ºtractament d'ia
Moltíssima sort Mafaldeta i que
el 26 sigui un dia per recordar!
Quina raó tens en tot el que has explicat a la teva radera entrada... hem de prendre nota
Una abraçada bennnnnn forta!
Gràcies noies sou molt maques i ha estat un tresor trobar-vos al SP
Demà començo a punxar-me i encetem el 2ºtractament d'ia
Moltíssima sort Mafaldeta i que
el 26 sigui un dia per recordar!
Quina raó tens en tot el que has explicat a la teva radera entrada... hem de prendre nota
Una abraçada bennnnnn forta!

Hola noies!!
Entro per dir que ja estic amb procés de banderilles. Vaig començar el dimecres passat! De moment tot bé! Amb moltes ganes de que arribi la punció!!
Molts petonets i molta sort per totes!!!
Entro per dir que ja estic amb procés de banderilles. Vaig començar el dimecres passat! De moment tot bé! Amb moltes ganes de que arribi la punció!!
Molts petonets i molta sort per totes!!!
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!
Esperem una germaneta!!!
Petons a totes!!!
Nena074: Perdona, no t'havia dit res...
Aqui estem pel que necessitis... Et desitjo que tot et vagi molt bé i sobretot no perdis mai l'esperança ni la il·lusió
Una abraçada a totes! Us estimo!

Nena074: Perdona, no t'havia dit res...
Aqui estem pel que necessitis... Et desitjo que tot et vagi molt bé i sobretot no perdis mai l'esperança ni la il·lusió
Una abraçada a totes! Us estimo!

Hola noies!!! com va aquests cap de setmana llarg??? hem d'aprofitar el poquet que queda!!!
mafaldeta, queda poquet per la beta... espero que ens puguis donar molt bones noticies!!!espero que estiguis molt animada que ja veuràs com es quedaran amb tu!!!
Judita, amb les banderillas, jo tb estic igual. Demà tinc una eco i depen de com estiguin els meus fonículos potser em diuen dia de IA, a veure si començo amb l'ovitrelle!!! A veure quan et diuen dia de punció. ÀNIMS
ClaraO, ja has començat??? vinga que iniciem juntes un altre cop aquest camí!! aquest serà el bo!!!
nena074, com diu la mafaldeta si necessites qualsevol cosa aqui estem
petons a totes
ja aniré explicant.....

mafaldeta, queda poquet per la beta... espero que ens puguis donar molt bones noticies!!!espero que estiguis molt animada que ja veuràs com es quedaran amb tu!!!
Judita, amb les banderillas, jo tb estic igual. Demà tinc una eco i depen de com estiguin els meus fonículos potser em diuen dia de IA, a veure si començo amb l'ovitrelle!!! A veure quan et diuen dia de punció. ÀNIMS
ClaraO, ja has començat??? vinga que iniciem juntes un altre cop aquest camí!! aquest serà el bo!!!
nena074, com diu la mafaldeta si necessites qualsevol cosa aqui estem
petons a totes
ja aniré explicant.....
jo 30, ell 31
descans fins 22 de juny
descans fins 22 de juny
Edito perquè ara he vist l'altre post general de reproducció i volia dir-te Mafaldeta que em sap tan greu... és una mé ì suposo que ara deus estar super enfonsada...jo vaig tenir una beta de 2,5 i em va dir la dra. que no és que hagués anat malament sino que amb la IA no es podia garantir un embaraç al 100% o sigui que no us culpabilitzeu!!
D'aqui uns dies, després de passar per tots els estats d'ànim posible, les forces tornaran al seu lloc.
Us encoratjo perquè no estàs sola. Aquesta tragèdia de no poder ser mares de forma fàcil i espontània ho estem vivint cada dia totes les noies del forum de RA. O sigui que aqui ens tens per animar-te i si necessites qualsevol cosa només cal que la demanis!
Edito també el comentari que li havia dit a la tebi: Ei! et continuo desitjant molta sort, aqui em tens i tot i que s'hagi revolucionat els teus folicles, això vol dir que el teu organisme reacciona! i ara pel proper tractament serà qüestió de reajustar el tractament i ja veuràs que al juliol estàs mab les nàusees tçipiques de l'embaraç!
Noies un petonàs i una abraçada molt fortaaaaaaaaaa sou uns solets!!
D'aqui uns dies, després de passar per tots els estats d'ànim posible, les forces tornaran al seu lloc.
Us encoratjo perquè no estàs sola. Aquesta tragèdia de no poder ser mares de forma fàcil i espontània ho estem vivint cada dia totes les noies del forum de RA. O sigui que aqui ens tens per animar-te i si necessites qualsevol cosa només cal que la demanis!
Edito també el comentari que li havia dit a la tebi: Ei! et continuo desitjant molta sort, aqui em tens i tot i que s'hagi revolucionat els teus folicles, això vol dir que el teu organisme reacciona! i ara pel proper tractament serà qüestió de reajustar el tractament i ja veuràs que al juliol estàs mab les nàusees tçipiques de l'embaraç!
Noies un petonàs i una abraçada molt fortaaaaaaaaaa sou uns solets!!
Hola cuques!
Com esteu?? veig que hi ha gent nova! me n'alegro molt! benvingudes i que tingueu molta sort en aquest camí!!!
ClaraO. veig que tens una IA aviat, anirem de la mà, tot i que jo amb els congelats de la primera ICSI. A veure si tenim sort i aconseguim una bona
totes tres: tu, jo i l'Anna28!!!
Judita molta sort a la punció. Ja veuràs com tot va bé. No te n'adonaràs, i ja estarà feta!
tebi em sap molt greu que t'hagin hagut de cancel·lar el cicle, ho he llegit a l'altre post. Si em permets que t'aconselli, crec que fas bé en canviar-te de clínica si no ho veus clar. La confiança en els metges és decisiva.
Dreihla com estàs?? ja em pots tornar a col·locar "en tractament". A veure si els pollets surten bé del congelador i me'ls poden transferir.
Ja us aniré explicant. Un petonàs enorme!!!!!!!!!!
Com esteu?? veig que hi ha gent nova! me n'alegro molt! benvingudes i que tingueu molta sort en aquest camí!!!
ClaraO. veig que tens una IA aviat, anirem de la mà, tot i que jo amb els congelats de la primera ICSI. A veure si tenim sort i aconseguim una bona
totes tres: tu, jo i l'Anna28!!!Judita molta sort a la punció. Ja veuràs com tot va bé. No te n'adonaràs, i ja estarà feta!
tebi em sap molt greu que t'hagin hagut de cancel·lar el cicle, ho he llegit a l'altre post. Si em permets que t'aconselli, crec que fas bé en canviar-te de clínica si no ho veus clar. La confiança en els metges és decisiva.
Dreihla com estàs?? ja em pots tornar a col·locar "en tractament". A veure si els pollets surten bé del congelador i me'ls poden transferir.
Ja us aniré explicant. Un petonàs enorme!!!!!!!!!!

07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
Hola, precioses!
ClaraO: Gràcies de nou per les teves paraules...
Tens raó... ens hem d'animar i no perdre mai l'esperança...
Ho aconseguirem!
A totes MOLTES GRÀCIES
Jo no sé que faria sense vosaltres... En no tenir parella, vosaltres sou el meu principal suport...
Ah! La meva germana comença a reaccionar i ahir mateix em va trucar i em va dir "a veure la propera vegada"!!!
És tot un record venint d'ella perquè no ho tenia gaire assumit i penso que encara no ho té clar, jajajajaja... ho sento, però és el seu problema, encara que estic segura que si algun dia tinc un bebè ella es tornarà boja per mimar-lo...
Uf quin rotllet us estic fent... Bé... com diu l'americà... YES, WE CAN
Molts petonets

ClaraO: Gràcies de nou per les teves paraules...
Tens raó... ens hem d'animar i no perdre mai l'esperança... A totes MOLTES GRÀCIES
Jo no sé que faria sense vosaltres... En no tenir parella, vosaltres sou el meu principal suport...
Ah! La meva germana comença a reaccionar i ahir mateix em va trucar i em va dir "a veure la propera vegada"!!!
És tot un record venint d'ella perquè no ho tenia gaire assumit i penso que encara no ho té clar, jajajajaja... ho sento, però és el seu problema, encara que estic segura que si algun dia tinc un bebè ella es tornarà boja per mimar-lo...Uf quin rotllet us estic fent... Bé... com diu l'americà... YES, WE CAN
Molts petonets

hola noies!!
Doncs avui vinc de la gine i m'han cancel.lat el tractament perquè tinc un quist a l'ovari esquerra.
Ara toca relacions programades i a veure si hi ha un "milagrito" i el folicle del ovari dret de 16mm o 18mm que m'ha dit que tinc (ara no recordo si 16 o 18 sóc un cas) doncs a veure si surt
i està de bones i deixa que un pobre
faci la seva feina que en el meu cas és com la 3º partr de MISSIO IMPOSIBLE
ara posaria la sintonia: tan, tan, ta-ra,tan-tan ta-ra-tan-tan tarará, tirori tirori tirori tiro, tatàn!
Doncs avui vinc de la gine i m'han cancel.lat el tractament perquè tinc un quist a l'ovari esquerra.
Ara toca relacions programades i a veure si hi ha un "milagrito" i el folicle del ovari dret de 16mm o 18mm que m'ha dit que tinc (ara no recordo si 16 o 18 sóc un cas) doncs a veure si surt
i està de bones i deixa que un pobre
faci la seva feina que en el meu cas és com la 3º partr de MISSIO IMPOSIBLEara posaria la sintonia: tan, tan, ta-ra,tan-tan ta-ra-tan-tan tarará, tirori tirori tirori tiro, tatàn!
Vaja, ClaraO., a veure si hi ha sort i es compleix la missió impossible!
Mafaldeta com ho portes? espero que estiguis més animada!!
Anna on pares?? comences aviat???
Jo encara tinc el niu massa prim. El pollets s'hauran d'esperar uns dies més al congelador. Ja us aniré explicant!
Un petó!
Mafaldeta com ho portes? espero que estiguis més animada!!
Anna on pares?? comences aviat???
Jo encara tinc el niu massa prim. El pollets s'hauran d'esperar uns dies més al congelador. Ja us aniré explicant!
Un petó!

07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
Ei hola!!!
ClaraO, això d'aturar cicle és un rotllo (estic igual, fins el 22 de juny re de re)......que t'han recomenat fer sessions programades?? però encara post aprofitar els folicles??? això és bo, pq tenen una bona mida, no??? molta sort guapa,
nell, molts sort i a veure si aquest niu es fa maco i acollidor per aquests congeladets, que segur que estaran super bé!!!
mafaldeta com estàs???
Judita, això de les baderilles, bé no??? quans dies et queden t'han dit alguna cosa??? ja explicaràs
bueno abraçades i endavant
ClaraO, això d'aturar cicle és un rotllo (estic igual, fins el 22 de juny re de re)......que t'han recomenat fer sessions programades?? però encara post aprofitar els folicles??? això és bo, pq tenen una bona mida, no??? molta sort guapa,
nell, molts sort i a veure si aquest niu es fa maco i acollidor per aquests congeladets, que segur que estaran super bé!!!
mafaldeta com estàs???
Judita, això de les baderilles, bé no??? quans dies et queden t'han dit alguna cosa??? ja explicaràs
bueno abraçades i endavant
jo 30, ell 31
descans fins 22 de juny
descans fins 22 de juny
hola maques!!
tebi bonica, només tinc un folicle en l'ovari que està bé i que dilluns feia 16mm
tenim relacions programades a veure si tinc sort i fem un milagrito i la cigonya aterra al meu balcó je je je
el dia 19/06 si no m'ha vingut m'he de fer el TE i si és negatiu esperar a la visita de la regla i demanar hora per veure com està el quist i parlar de a veure què farem.
de moment tinc clar que si aquest cicle no ho aconseguim ho deixarem pel setembre perquè vull passar un estiu tranquila i gaudir-lo sense pensar en pastilles ni punxades ni res, només vull pensar si vull piscina o muntanya i si vull orxata o granissat i apa! a disfrutar que som joves i el verano loco loco je je je
Una abraçada ben forta!!
tebi bonica, només tinc un folicle en l'ovari que està bé i que dilluns feia 16mm
tenim relacions programades a veure si tinc sort i fem un milagrito i la cigonya aterra al meu balcó je je je
el dia 19/06 si no m'ha vingut m'he de fer el TE i si és negatiu esperar a la visita de la regla i demanar hora per veure com està el quist i parlar de a veure què farem.
de moment tinc clar que si aquest cicle no ho aconseguim ho deixarem pel setembre perquè vull passar un estiu tranquila i gaudir-lo sense pensar en pastilles ni punxades ni res, només vull pensar si vull piscina o muntanya i si vull orxata o granissat i apa! a disfrutar que som joves i el verano loco loco je je je
Una abraçada ben forta!!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |