Hola! dubtes sobre l'ovulació
Això us anava a dir jo: no cal obsessinar-se amb quedar-se quieta o fer segons quines postures. Si ha de ser serà: i si no mireu totes les que han fotut un polvet d'estranquis, aquí te pillo aqui te mato i s'hi queden sense saber com.
Xell, lo de no dutxar-se de seguida és per no moure's d'estar estirada, no per res més.
Xell, lo de no dutxar-se de seguida és per no moure's d'estar estirada, no per res més.
-
VisitantVi
xell jo em vaig quedar a la primera, estava a sobre i em vaig dutxar en 10 minuts. Com pots veure vaig trencar totes les "regles" per a quedar-me embarassada.
No t'amoinis i disfruteu, que no sabeu en quin moment pot venir l'embaràs - tant de bò que sigui aviat - i estar massa pendents de tot també pot ser estressant i contraproduent.
Ahhh sobre el tema de rentar-se diuen que és recomanable esperar una estona, però d'aqui a anar tota la nit pringui... que vols que et digui!

No t'amoinis i disfruteu, que no sabeu en quin moment pot venir l'embaràs - tant de bò que sigui aviat - i estar massa pendents de tot també pot ser estressant i contraproduent.
Ahhh sobre el tema de rentar-se diuen que és recomanable esperar una estona, però d'aqui a anar tota la nit pringui... que vols que et digui!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |