Quan i on fer-se les probes?

Tractaments, clíniques, medicaments..
laurita29
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

Re: Quan i on fer-se les probes?

EntradaAutor: laurita29 » dj. maig 13, 2010 10:41 am

lulla guapa!!!! gràcies solet... es que nosaltres nomes ens hem mirat amb una gine d'esterilitat, que primer vam anar per privat, i ara anem amb la mateixa per la SS... llavors no se si mirar altres opcions, o quedar-me nomes amb ella... es que per la SS ens fan les IA gratis i ens poden fer 4 !!!! aixxx... ara estic liada amb aixo, i no se que fer...
Nosaltres estem sans, tenim totes les proves perfectes!!! jo tinc cicles totalment regulars de 27 dies i ovulacions demostrades amb TO i per claraweb, mal d'ovaris, etc...

Que farieu vosaltres??? :-:)
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Lulla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 7:47 am

Re: Quan i on fer-se les probes?

EntradaAutor: Lulla » dj. maig 13, 2010 3:04 pm

laurita, és difícil donar-te consell amb això! Si esteu els dos bé, sou joves i no teniu "molta pressa" podeu anar fent, a veure si hi ha sort. Però si l'espera us ha de suposar un trauma i us afecta molt psicològicament, doncs pq no provar una IA! a més, us surten gratis!
Jo potser esperaria a prendre una decisió després de l'estiu, hi ha molta gent que es relaxa per les vacances i PAM embaràs al canto!!
No ho sé guapa, jo estic en una situació semblant, amb la diferència que sembla que el meu marit té poquets bitxets ..::·· (avui va a fer-se el segon esperminograma) i que jo sóc una mica més grandeta que tu (només una mica eh?!?! jejeje). Després haurem de decidir si esperem o comecem amb les IA.
L'altre dia me mare m'explicava que ella va trigar un any i mig a quedar-s'hi! I això que tenia 21 anyets!!! Potser això s'hereda....quí sap!!

Bueno nena, no sé si t'he ajudat o t'he liat!!
Molts ànims i sort! Que la necessitem!! :love: :love:
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::