ginecòlegs a lleida
ginecòlegs a lleida
hola a totes!
podeu recomanar-me algún ginecoleg o ginecologa per empendre el "apassionant" cami per a ser pares, donat que els meus resultat mai son positius, em veig amb l'obligació de mirar a veure si puc trobar una solució.
m'agradaría no tindre que voltar molts metges explican la meva vida... la meva ginecologa Alicia Garcia, no ha sapigut explicar-me on i per on començar (estic decebuda amb ella, amb aquest aspecte) he sentit parlar del gine ricar rosell amb amigues que no han tingut problemes per quedar-se embarassades però per les que no podem que tal serà? i la gine gema valls???
gràcies i perdoneu estic feta un embolic, crec que primer he de trobar el metge i anar fent, no?
gràcies de nou i salut i sort!
podeu recomanar-me algún ginecoleg o ginecologa per empendre el "apassionant" cami per a ser pares, donat que els meus resultat mai son positius, em veig amb l'obligació de mirar a veure si puc trobar una solució.
m'agradaría no tindre que voltar molts metges explican la meva vida... la meva ginecologa Alicia Garcia, no ha sapigut explicar-me on i per on començar (estic decebuda amb ella, amb aquest aspecte) he sentit parlar del gine ricar rosell amb amigues que no han tingut problemes per quedar-se embarassades però per les que no podem que tal serà? i la gine gema valls???
gràcies i perdoneu estic feta un embolic, crec que primer he de trobar el metge i anar fent, no?
gràcies de nou i salut i sort!
ika l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 07, 2010 2:53 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Re: podeu recomanar-me un gine o centre a lleida?
Hola ika!!
A mi em van recomanar dos gines, el Ricard Rossell i l'Emilio Maestre... preguntant a amigues al final em vaig quedar amb el Maestre, però tots dos són bons.
El Maestre té una cosa postivia, que treballa també a l'Arnau i per tant, sempre pot utilitzar la maquinaria de l'Arnau... que és molt bona!
A mi m'agrada bastant! Però si que és veritat que a meś a més vaig marxar a Barcelona a un dels millors metges en temes de reproducció, proves, etc. Tot i que pel que sembla jo encara puc tirar via natural...
Espero que t'ajudi si vols saber res més aquí em tens!
A mi em van recomanar dos gines, el Ricard Rossell i l'Emilio Maestre... preguntant a amigues al final em vaig quedar amb el Maestre, però tots dos són bons.
El Maestre té una cosa postivia, que treballa també a l'Arnau i per tant, sempre pot utilitzar la maquinaria de l'Arnau... que és molt bona!
A mi m'agrada bastant! Però si que és veritat que a meś a més vaig marxar a Barcelona a un dels millors metges en temes de reproducció, proves, etc. Tot i que pel que sembla jo encara puc tirar via natural...
Espero que t'ajudi si vols saber res més aquí em tens!

24/11: TE +
21.12.10: Gine SS- Eco inicial (sentim el cor)
18.01.11: Gine - Eco 1r.T: tot ok! TS ok! (12 setmanes)
07.02.11: Gine privat. (15 setmanes) Sembla NEN!!
17.03.11: Gine - Eco Morfològica:NENA! És dirà LAIA!
27.04.11: Gine - Resultats O'Sullivan OK!.
20.06.11: Eco 3T: 2300kg
20-07.11: Eco privat: 3100kg

- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Hola!!
Jo fa poc que visc a Lleida, i no he necessitat ginecòleg fins ara que estic embarassada. Jo vaig per la seguretat social i de moment m'han atès la Dra. Antorn (es veu molt professional i entesa, però també molt sèria segons com l'enganxes...), i la Dra. Berta Montero (també molt bé, molt responsable i sí que sé que domina el tema de problemes de fertilitat).
Del Ricard Rosell no en sé res, però de la Gemma Valls sé que té consulta privada i a més és la directora de CEFER Lleida (un centre dedicat exclusivament a la reproducció assistida) que també té seu a Barcelona i València. O sigui que ella té experiència en problemes de reproducció. Al mateix centre també hi treballen l'Amalia González (també té consulta privada), i la Berta Montero (que també treballa al CAP, i no sé si té consulta privada, diria que sí).
Si tens clar que et farà falta un tractament de reproducció assistida, jo aniria directament al centre, perquè si vas a una consulta privada i "t'hi deriven" , hauràs de pagar la visita a la consulta privada i al centre...
També hi ha un altre centre a Lleida que és el CIRH, amb el Dr. Cortada que em sembla que és uròleg... i no sé quins ginecòlegs hi treballen.
Espero haver-te ajudat!
Molta sort, i sobretot no t'estressis, que no va bé per quedar-se embarassada ;)
Jo fa poc que visc a Lleida, i no he necessitat ginecòleg fins ara que estic embarassada. Jo vaig per la seguretat social i de moment m'han atès la Dra. Antorn (es veu molt professional i entesa, però també molt sèria segons com l'enganxes...), i la Dra. Berta Montero (també molt bé, molt responsable i sí que sé que domina el tema de problemes de fertilitat).
Del Ricard Rosell no en sé res, però de la Gemma Valls sé que té consulta privada i a més és la directora de CEFER Lleida (un centre dedicat exclusivament a la reproducció assistida) que també té seu a Barcelona i València. O sigui que ella té experiència en problemes de reproducció. Al mateix centre també hi treballen l'Amalia González (també té consulta privada), i la Berta Montero (que també treballa al CAP, i no sé si té consulta privada, diria que sí).
Si tens clar que et farà falta un tractament de reproducció assistida, jo aniria directament al centre, perquè si vas a una consulta privada i "t'hi deriven" , hauràs de pagar la visita a la consulta privada i al centre...
També hi ha un altre centre a Lleida que és el CIRH, amb el Dr. Cortada que em sembla que és uròleg... i no sé quins ginecòlegs hi treballen.
Espero haver-te ajudat!
Molta sort, i sobretot no t'estressis, que no va bé per quedar-se embarassada ;)
hola ilergeta!
avui m'he decidit a trucar per demanar hora per al doctor Rosell i ho tenia tot ple fins al dia 12 de maig, així que he preguntat per l'Antorn i m'han donat hora per aquest dijous, el doctor maestre l'he descartat perque conec a l'infermera i de moment no vui dir rés a ningú (de fet no ho saben ni els nostres pares que estem així) em faré la revisió, que em digui les proves i passos que he de seguir i després si em deriven a un altre lloc ja pensare si vaig a la gema valls (que també la conec, però bueno) o bé bcn.
per cert, a quin metge vas anar a bcn? et van fer les proves en un dia o vas anar varies vegades? això també és important si pots estalviar temps i viatges, millor.
el dijous os contaré que tal m'ha anat la doctora Antorn i a veure com emfoquem el tema.
moltes moltes gràcies, és un plaer saber que hi ha algú que t'escolta.
avui m'he decidit a trucar per demanar hora per al doctor Rosell i ho tenia tot ple fins al dia 12 de maig, així que he preguntat per l'Antorn i m'han donat hora per aquest dijous, el doctor maestre l'he descartat perque conec a l'infermera i de moment no vui dir rés a ningú (de fet no ho saben ni els nostres pares que estem així) em faré la revisió, que em digui les proves i passos que he de seguir i després si em deriven a un altre lloc ja pensare si vaig a la gema valls (que també la conec, però bueno) o bé bcn.
per cert, a quin metge vas anar a bcn? et van fer les proves en un dia o vas anar varies vegades? això també és important si pots estalviar temps i viatges, millor.
el dijous os contaré que tal m'ha anat la doctora Antorn i a veure com emfoquem el tema.
ika l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 03, 2010 8:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hola soclamarga!
tens rao potser tindría que anar directament a la gema valls, hi avansaría més, ara ja he demanat hora a la doctora antorn i esperare a veure que em diu, en realitat nose ni per on començar.
pel que em dius al centre de la gema valls hi ha un equip de gines, no? això és el que entés. trucaré i preguntaré depen de com vagi amb l'antorn, demanere hora a la gema.
tens rao amb això del estres, m'haig de relaxar una mica, però ara que m'he decidit no vui parar.
moltissimes gràcies i enhorabona!
tens rao potser tindría que anar directament a la gema valls, hi avansaría més, ara ja he demanat hora a la doctora antorn i esperare a veure que em diu, en realitat nose ni per on començar.
pel que em dius al centre de la gema valls hi ha un equip de gines, no? això és el que entés. trucaré i preguntaré depen de com vagi amb l'antorn, demanere hora a la gema.
tens rao amb això del estres, m'haig de relaxar una mica, però ara que m'he decidit no vui parar.
moltissimes gràcies i enhorabona!
- soclamarga

Hola ika!
Al centre de la Gemma Valls sí, hi treballen 3 ginecòlogues, però generalment la que més visita és ella mateixa. Les altres estan més els dies de guàrdia (en reproducció assistida no hi ha festius que valguin!), o hi van un cop a la setmana...
Espero que vagi molt bé aquest dijous! Ja ens explicaràs!
SORT!!
Al centre de la Gemma Valls sí, hi treballen 3 ginecòlogues, però generalment la que més visita és ella mateixa. Les altres estan més els dies de guàrdia (en reproducció assistida no hi ha festius que valguin!), o hi van un cop a la setmana...
Espero que vagi molt bé aquest dijous! Ja ens explicaràs!
SORT!!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Hola ika!!
Jo et diria que t'informis del centre Avantmedic de Lleida, hi visiten ginecòlegs de la Dexeus de BCN i en tema de reproducció assistida és del milloret de Lleida, t'ho recomano.
Jo et diria que t'informis del centre Avantmedic de Lleida, hi visiten ginecòlegs de la Dexeus de BCN i en tema de reproducció assistida és del milloret de Lleida, t'ho recomano.

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Hola cuqueta,
al avantmedic ja no hi treballa ningú de la dexeus, han canviat el personal ja no es el mateix (tenia molt bones referencies dels de la dexeus).
moltes gràcies.
al avantmedic ja no hi treballa ningú de la dexeus, han canviat el personal ja no es el mateix (tenia molt bones referencies dels de la dexeus).
moltes gràcies.
Hola guapa,
perdona per contestar tant tard.
A mi em portava el doctor Alfaro de l'avantmedic, però com tu has dit des de gener que l'avantmedic i Dexeus han deixat de treballar junts, estava super be, ja que et feien totes les visites i seguiment a lleida, si era IA t'ho feien allà mateix i si era FIV només tenies que anar a barcelona un dia, el de la FIV i els controls i tota la resta t'ho feien a lleida.
En principi només han marxat els dos ginecòlegs de l'Avantmedic, i diuen que els que hi ha ara són els de l'arnau i estan molt preparats, no se, la resta de l'equip continua el mateix, vull dir infermeres, la noia que fa les ecos morfològiques, la biologa, la resta és el mateix, però els ginecolegs ja no hi són.
Jo per demanar una segona opinió vaig anar al doctor Maestre que és el cap de l'Arnau i ell em va derivar aL CIRH a lleida, ja que el porta segons el doctor Maestre i la doctora calvo la seva dona, el millor Uroleg de lleida, el dr. cortada però a mi no em va agradar la veritat.
Nosaltres a part de tenir problemes jo amb l'ovulació el meu home tenia teratospermia i per això ens van derivar al CIRH que hi ha aquest uroleg, clar suposo que depén d'on estigui el problema serà millor anar per exemple al CIRH si és per l'home i al CEFER si és per ginecologia.
Un petonàsssssssssssss
perdona per contestar tant tard.
A mi em portava el doctor Alfaro de l'avantmedic, però com tu has dit des de gener que l'avantmedic i Dexeus han deixat de treballar junts, estava super be, ja que et feien totes les visites i seguiment a lleida, si era IA t'ho feien allà mateix i si era FIV només tenies que anar a barcelona un dia, el de la FIV i els controls i tota la resta t'ho feien a lleida.
En principi només han marxat els dos ginecòlegs de l'Avantmedic, i diuen que els que hi ha ara són els de l'arnau i estan molt preparats, no se, la resta de l'equip continua el mateix, vull dir infermeres, la noia que fa les ecos morfològiques, la biologa, la resta és el mateix, però els ginecolegs ja no hi són.
Jo per demanar una segona opinió vaig anar al doctor Maestre que és el cap de l'Arnau i ell em va derivar aL CIRH a lleida, ja que el porta segons el doctor Maestre i la doctora calvo la seva dona, el millor Uroleg de lleida, el dr. cortada però a mi no em va agradar la veritat.
Nosaltres a part de tenir problemes jo amb l'ovulació el meu home tenia teratospermia i per això ens van derivar al CIRH que hi ha aquest uroleg, clar suposo que depén d'on estigui el problema serà millor anar per exemple al CIRH si és per l'home i al CEFER si és per ginecologia.
Un petonàsssssssssssss
- feminacora
- :: lleona

- Entrades: 932
- Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm
Buenos dias, he visto que decis que Avantmedic ya no hace nada con Dexeus, eso no es verdad yo fui ayer a la primera visita en Dexeus para FIV y los controles me los haran en Avantmedic... he hecho 3 IAS en Avanmedic con el Dr. Aixala, que trabaja en el Arnau, pero no hemos tenido suerte asi que.... no se quien os ha dicho que ya no hacen nada con Dexeus....no es cierto
ika ha escrit:hola ilergeta!
Hola Ika!!
Jo, vaig decidir anar a un metge a lleida i un a Barcelona, perquè després de dos ectòpics i l'últim mooooolt seriós, estava acollonida, i aquí a Lleida em va donar la sensació que tots els metges es coneixen massa i no sé... buscava diverses opinions. A Barcelona em van recomanar un que diuen que és el ferrari dels ginecòlegs (sobretot en casos problematics), el Dr. Vanrell (és el director del Centre de Reproducció Assitida de la Sagrada Familia).
Petons!

Hola lleidatanes!
Bé, respecte als ginecòlegs, a mi m'agrada moltíssim el doctor Tarazona, que abans estava a l'Avantmèdic i ara visita a la Perpetuo. És clar i proper, i a més en sap molt. També havia anat a la Torrijo, que no em va agradar tant, perquè en sap però és molt seca.
Ara estic al CIRH i al primer tractament m'ha portat doctor Hernaiz, que també és molt agradable, i crec que ara també és a l'Avantmèdic.
Quin embolic oi?? Lleida és moooooolt petit, segons per a què!
Sort! Un petó
Bé, respecte als ginecòlegs, a mi m'agrada moltíssim el doctor Tarazona, que abans estava a l'Avantmèdic i ara visita a la Perpetuo. És clar i proper, i a més en sap molt. També havia anat a la Torrijo, que no em va agradar tant, perquè en sap però és molt seca.
Ara estic al CIRH i al primer tractament m'ha portat doctor Hernaiz, que també és molt agradable, i crec que ara també és a l'Avantmèdic.
Quin embolic oi?? Lleida és moooooolt petit, segons per a què!
Sort! Un petó
07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle
Benvingut amor meu!!!
Ets un petit miracle

Benvingut amor meu!!!
feminacora ha escrit:Buenos dias, he visto que decis que Avantmedic ya no hace nada con Dexeus, eso no es verdad yo fui ayer a la primera visita en Dexeus para FIV y los controles me los haran en Avantmedic... he hecho 3 IAS en Avanmedic con el Dr. Aixala, que trabaja en el Arnau, pero no hemos tenido suerte asi que.... no se quien os ha dicho que ya no hacen nada con Dexeus....no es cierto
Hola guapa!!!
Doncs a mi em van dir al gener quan em tenia que anar a visitar pel risc de part en el meu embaraç els mateixos de l'avantmèdic que ja no hi treballaven des de principis de gener, és més, segons ells, ja ho havien tret del cartell de fora i la web fins i tot, la veritat és que jo no m'hi he fixat en això, però clar, m'ho va dir la noia que està a la recepció i penseu que jo em visitava cada setmana ja que tenia un embaraç problemàtic, i per no anar cada setmana a barcelona preferia el doctor alfaro que el conec i em coneix de tot aquest llarg procés.
Ara ell visita a la dexeus barcelona, i el doctor tarazona m'havien dit que estava a mollerussa, però mira, millor saber on està de Lleida, perque també m'entra la perpetuo per la mútua.
Potser no ens vam entendre la veritat, lo que si em va saber greu és que el dia 15 de desembre, em vaig anar a visitar amb el doctor alfaro i va ser quan ja em van dir repós absolut, i desprès de vacances, quan ja havia tingut dos amagos de part prematur (em vaig ficar de part a la setmana 31 i 33 i amb molta medicació em van poder controlar), tenia moltes contraccions i no podia anar a barcelona i volia que em mires que tot estava correcte i quan telefono em diuen que han canviat tot l'equip mèdic, i m'expliquen això de la dexeus, clar, jo no hi he tornat més, ja que des d'aquell dia vaig tornar a barcelona i el nen va nèixer a finals de gener.
Ostres perdona pel mal entés però jo realment, ha degut ser una mala interpretació meva, ho vam parlar aquell dia, i ja està, inclús estava tant xof per que hagues marxat el doctor alfaro que plorava com una bleda!!!
Vaig al pediatra i a tot a l'avantmedic i la veritat és que no ho he tornat a preguntar, ja m'he quedat a barcelona per temes de ginecologia.
Quin greu que si no han trencat relacions amb la dexeus hagin tret al doctor alfaro, perque realment és un home super bo, sota el meu punt de vista, clar.
Molts petonssssssssssssssssssssssss
- feminacora
- :: lleona

- Entrades: 932
- Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm
Colors, wapa, igual es lo que dices tu, yo me empece a visitar en diciembre, he hecho las 3 IA, hasta el mes de marzo y el Dr. Aixala me dio los papeles de la Dexeus, para hacer el tratamiento de FIV, no se si por mi caso en concreto o porque.... cuando estube en Bcn, me dijeron que me hacian un dto. por venir a traves de Avantmedic.... no se si han dejado algunas cosas para trabajar con ellos.... igual tema ginecologia ya no lo hacen en Dexeus... pero las Fiv Icsi igual si... no se pero tranquila que no ha habido mal entendido, si a ti te dijeron eso....
Por cierto como esta Iu supongo que grandote y wapo....
Besoss
Por cierto como esta Iu supongo que grandote y wapo....
Besoss
hola a wapes!!!
moltes gràcies per les respostes, m'han set de gran ajuda, de moment avui tinc hora al gine4 amb l'Antorn, faré la visita a veure per on començo i segons el que'm digui triare una cosa o l'altra, jo pensava que això de criar era més facil i quí m'havia de dir que a mi em passaria el lio aquest...
però veig que és el pa de cada dia i que no estic sola amb aquesta aventura, menys mal!
em fa patir l'edat pq jo tinc 36 i el meu home 45, no voldrià criar amb 40 anys i ell 50, ufff això ja és parlar massa, ja veurem, no?
sino contestem avans, bona festa major!!!
moltes gràcies per les respostes, m'han set de gran ajuda, de moment avui tinc hora al gine4 amb l'Antorn, faré la visita a veure per on començo i segons el que'm digui triare una cosa o l'altra, jo pensava que això de criar era més facil i quí m'havia de dir que a mi em passaria el lio aquest...
però veig que és el pa de cada dia i que no estic sola amb aquesta aventura, menys mal!
em fa patir l'edat pq jo tinc 36 i el meu home 45, no voldrià criar amb 40 anys i ell 50, ufff això ja és parlar massa, ja veurem, no?
ika ha escrit:hola a wapes!!!
Hola guapa!!! com ha anat amb el gine??? Segur que bé!
Tema edat... crec que no has de patir, a mi el ginecòleg em va dir que el tema edat ara s'ha allargat més... a mi de fet em va dir que si estes pels 40 potser sí que em recomanaria anar directament a FIV però que 33,34,35,36 anys no cal patir i millor provar-ho via natural!!
Jo en tinc 33, per tant tampoc hi ha massa diferència!
PEtons!

Hola ilergeta i companyia,
bé, ahir vaig anar a visitar-me a la doctora maite antorn, i la veritat estic sorpresa pq em va atendre d'allò més bé, vam xarrar una estona, em va fer una entrevista i em va explicar el proces que seguirem fins arribar a una IA o FIV, si cal, clar.
tinc que fer-me un anàlissi amb 2 fases, la 1ª fase és realitzar un anàlissi del tercer al cinquè dia del cicle i la 2ª fase es un altre anàlissi del dia 22 al 25 del cicle i el meu home s'ha de fer un seminograma.
tan aviat tigui tots els resultats haig de tornar a la consulta i ella interpretarà i m'explicarà si cal fer-me una prova de contrast, (que no recordo el nom) pel que fa a la revisió anual estic estupenda!
el dilluns ja m'he de fer l'anàlisi de la primera fase pq serà el 4º dia del cicle, i així anire fet.
ilergeta, gràcies per pensar que tenia visita!
petonets nenetes.
bé, ahir vaig anar a visitar-me a la doctora maite antorn, i la veritat estic sorpresa pq em va atendre d'allò més bé, vam xarrar una estona, em va fer una entrevista i em va explicar el proces que seguirem fins arribar a una IA o FIV, si cal, clar.
tinc que fer-me un anàlissi amb 2 fases, la 1ª fase és realitzar un anàlissi del tercer al cinquè dia del cicle i la 2ª fase es un altre anàlissi del dia 22 al 25 del cicle i el meu home s'ha de fer un seminograma.
tan aviat tigui tots els resultats haig de tornar a la consulta i ella interpretarà i m'explicarà si cal fer-me una prova de contrast, (que no recordo el nom) pel que fa a la revisió anual estic estupenda!
el dilluns ja m'he de fer l'anàlisi de la primera fase pq serà el 4º dia del cicle, i així anire fet.
petonets nenetes.
- soclamarga

Re: ginecòlegs a lleida
Hola ika!
Que bé que vagi anar tant bé la visita! ;) Si us enteneu amb la gine, molt millor!!
La prova de contrast deu ser la Histerosalpingografia, que serveix per mirar si les trompes de fal·lopi són permeables (és a dir, si els espermatozoides poden passar de l'úter a la trompa per poder fecundar l'òvul, i si l'òvul pot arribar fins a l'úter...).
Molta sort amb les analítiques i el seminograma!
Bona Festa Major!!
Que bé que vagi anar tant bé la visita! ;) Si us enteneu amb la gine, molt millor!!
La prova de contrast deu ser la Histerosalpingografia, que serveix per mirar si les trompes de fal·lopi són permeables (és a dir, si els espermatozoides poden passar de l'úter a la trompa per poder fecundar l'òvul, i si l'òvul pot arribar fins a l'úter...).
Molta sort amb les analítiques i el seminograma!
Bona Festa Major!!
ika ha escrit:Hola ilergeta i companyia,
petonets nenetes.
Ika cuca que be que estiguis tant contenta!!!
Ara m'has fet recordar el nostres procediment, i buff ara ho veig llunyà però si ho penses fredament només fa un any!!
A nosaltres amb aquestes probes van veure que jo no ovulava pràcticament mai i el meu home tenia teratospermia.
Nosaltres teniem hora per la primera IA amb el doctor Alfaro al setembre, i mira quan ja teniem data per començar, va i ens quedem de forma natural, com diu el meu home els planetes es van aliniar, i la veritat és que no m'ho hagues imaginat mai.
Segons el doctor, de vegades quan deixes d'obsesionar-te les coses surten soles!!!
Ojalà tinguis la mateixa sort que jo i et quedis a les portes del primer tractament.
Un petonàs guapa
Re: ginecòlegs a lleida
Hola a totes,
la veritat es que estic molt contenta de poder expressar el que em passa amb aquest fòrum que no se ni com el vaig trobar.
sou totes molt maques i sèries, i em sento molt a gust i acollida.
potser seria bo també contar amb els pares o germans per explicar tot això, però penso que encara m'agobiaria mes, ja sabeu con son les mares...
ara estic eufòrica perquè tot això ho he agafat amb força ganes, vui saber els resultats i si tot es correcte o no.
la prova del contrast es diu Histerosalpingografia com diu la soclamarga, si les tropes de fal.lopi no son permeables, hi ha algun tractament? espero que si.
mentre duri l'euforia l'haig d'aprofitar, que ja sabeu que tot el que puja també baixa.
tan de bo tinguem tanta sort com la colors.
un petonassss Mmuaaa!
la veritat es que estic molt contenta de poder expressar el que em passa amb aquest fòrum que no se ni com el vaig trobar.
sou totes molt maques i sèries, i em sento molt a gust i acollida.
potser seria bo també contar amb els pares o germans per explicar tot això, però penso que encara m'agobiaria mes, ja sabeu con son les mares...
ara estic eufòrica perquè tot això ho he agafat amb força ganes, vui saber els resultats i si tot es correcte o no.
la prova del contrast es diu Histerosalpingografia com diu la soclamarga, si les tropes de fal.lopi no son permeables, hi ha algun tractament? espero que si.
mentre duri l'euforia l'haig d'aprofitar, que ja sabeu que tot el que puja també baixa.
tan de bo tinguem tanta sort com la colors.
un petonassss Mmuaaa!
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 25 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |