part provocat

Experiències i pors del moment més desitjat.

mamajo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

part provocat

EntradaAutor: mamajo » dv. abr. 16, 2010 9:19 pm

Gràcies a totes de nou!!!
Ja estic de 40 setmanes i mitja i segons el meu metge estic molt verda. En canvi, el meu nen està encaixadíssim, tant que el cap quasi no se li veia a l'última eco!
Dilluns ingresso i em provoquen el part. Reso a cada moment perquè em posi de part durant el cap de setmana i així estalviar-me alguns procediments que no em fan cap gràcia...
O sigui que em passaré el cap de setmana pujant i baixant escales, bevent infusions de gerdera... ja us ho podeu imaginar...
Ja us explicaré com m'ha anat. Els vostres ànims m'han ajudat molt! Mil gràcies!!!
Records,
Mamajo.
irene2006
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

Re: part provocat

EntradaAutor: irene2006 » dv. abr. 16, 2010 9:41 pm

Hola mamajo!!!!
Ja m´enracordo de tú,... encara "sencera", no?? vaja,.....
Jo no em preocuparia massa perquè si el nen està tan encaixat això és molt booooooona senyal!!! :ok:
Evidentment res està asegurat, pero igual et poses de part el cap de setmana, perquè no??....
Si de totes maneres te l´han de provocar el dilluns, potser estant tan encaixat el nen podràs tenir un part natural "rapidet",.......
No t´amoinis pel fet que tel hagin de provocar, el meu part va ser provocat i tinc molt bon record de ell, jo ho vaig disfrutar molt i vaig ser molt feliç.
Així que ja saps, per si un cas, el cap de setmana a fer neteja general a casa, caminar la marathon, menjar xocolata a tope, tenir relacions,.....jajajajajaja,...... :-D
No sé si serà veritat, pero a mi tot això m´ho van dir perquè accelera el part,....... :-D
Ara en serio, espero que no desesperis gaire i tot vagi estupendament!!!!!!!!
Moltíssima sort, guapa!!!!! :ok: :ok: :ok: :content: :content: :content:
ImatgeImatge
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dv. abr. 16, 2010 10:26 pm

A mi em van dir tenir relacions i també beure oli de ricino un parell de cullerades i dues hores després dues més.Me les vaig prendre a les 6 i les 8 del vespre i al matí vaig posar de part, me l'havien de provocar el mateix dia per la tarda.

Que vagi molt bé i que disfrutis molt les hores de panxulina que et queden!
Imatge[/url]
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » ds. abr. 17, 2010 8:20 am

Molts ànims mamajor.
Tu segueix aquests consells que segur que acabes posant-te de part abans del dillus.
I si no és així, no t'agobiis. Pensa que aviat tindras al petitó a les teves mans i tot el que hagi passat abans quedarà enreraaaaaaa... Tu pensa només en ell/ella i no tant en el procediment per parir (t'ho dic perquè jo em vaig obsessionar amb com havia de ser el part; me'l van acabar induint i la veritat és que quan m'ho van dir- tot i ser induit- vaig pensar "que bé, aviat veuré al cigru" i el mal rollo em va passar :ok: :ok: :ok: )

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
nucosa
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4301
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: nucosa » ds. abr. 17, 2010 3:02 pm

els mesus dos parts van ser induits, els dos per fisures a les bosses i ta alta.

les contracions son explosions de dolor. pero et puc dir que en el primer va ser molt llarg desde les 8 del mati fins les de la tarde 10 horesd de part. el segon amb 7 hores llestos .

la epidural alivia molt pero les contracions nena son heavys molt heavys pero respira respira respira i pensa amb el teu bebe i et conforta molt ..veure neixer un fill en el meu cas dos es el mitllor del mon. tranquila i bona sort.
ImatgeImatge

ImatgeImatge
alexa7783
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 2:45 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: alexa7783 » ds. abr. 17, 2010 4:29 pm

Mamajo,

Molt ànims! Veuràs com tot va perfecte i a més tens molt guanyat que tinguis el nen tant encaixat. A mi em van posar l'oxitocina, tenia la nena super amunt i amb poc més de dos hores vaig tenir la petita als braços.
Ara tu a pujar i baixar escales, no se si ets de Girona pero la meva cunyada el dia abans de parir va pujar les escales de la catedral diuen que va molt bé :p-) i si finalment t'el provoquen tu tranquila, que no passa res!! Tot anirà perfecte.
Un petó i ànims. Ja ens explicaràs a la tornada, eh?!! :-()-)
Beatrice
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dj. gen. 22, 2009 1:18 am

EntradaAutor: Beatrice » ds. abr. 17, 2010 8:29 pm

El meu va ser provocat exactament pel mateix. El nen estaba súper encaixat i avall i jo molt verda. Va ser de 40 setmanes i 1 dia. I et puc dir que va ser genial. Tb vaig caminar, per a posar-me de part el cap de setmana, però ara la veritat és que estem molt contents de com va anar. Haviem quedat a les 12:30 i a les 17 ja tenia el meu nen. Tot molt ràpid, molt maco, només vaig fer 3 pujos...
Si el nen està tan avall, segurament serà semblant! Disfruta-ho molt!
Imatge
SIRA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2025
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 7:51 pm

EntradaAutor: SIRA » dt. juny 01, 2010 8:17 pm

Aix noies a mi també m'han d'induir el part i la veritat és que estic cagadeta de por!!! ?-) pel tema dels dolors i si podré suportar-ho i podré treure forces per tirar endavant amb el part.... aix avui espantada....
Imatge
1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dt. juny 01, 2010 10:05 pm

SIRA ha escrit:Aix noies a mi també m'han d'induir el part i la veritat és que estic cagadeta de por!!! ?-) pel tema dels dolors i si podré suportar-ho i podré treure forces per tirar endavant amb el part.... aix avui espantada....

I per qué te l'han d'induïr?
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::