Recomanacions des d'una mestra de P3
Recomanacions des d'una mestra de P3
Hola a tots i a totes!
Sóc una mestra d'educació infantil, i us volia demanar un favor en nom meu i de les meves companyes!
Podrieu intentar comprar als nens sabates amb velcro? Aquestes que són com botins, encara que tinguin cremallera al costat, són un malson per posar-les un altre cop, i cada dia, despres del pati, se les treuen perque els entra sorra i despres som nosaltres les que ens hem de barallar amb els 5 o 6 parells de bambes...
I si no, amb jaquetes que no es poden descordar, amb cinturons que no es saben treure i altres coses per l'estil!
A aquesta edat és molt important que el nen sigui autosuficient, però de debó que no poden!
Mil gràcies si algu té en compte aquesta petita "súplica"!!
Sóc una mestra d'educació infantil, i us volia demanar un favor en nom meu i de les meves companyes!
Podrieu intentar comprar als nens sabates amb velcro? Aquestes que són com botins, encara que tinguin cremallera al costat, són un malson per posar-les un altre cop, i cada dia, despres del pati, se les treuen perque els entra sorra i despres som nosaltres les que ens hem de barallar amb els 5 o 6 parells de bambes...
I si no, amb jaquetes que no es poden descordar, amb cinturons que no es saben treure i altres coses per l'estil!
A aquesta edat és molt important que el nen sigui autosuficient, però de debó que no poden!
Re: Recomanacions des d'una mestra de P3
Això ja ens ho van dir a la nostra escola al començar el curs, i desde luego que ho tinc molt en compte!!!!!
Jo tambè sóc la primera que vull que tot sigui més fàcil per tots!!!!!
Ànims, guapa!!! i sort!!!!!

Prenc nota!
tb m'han comentat q els pantalons siguin amb goma xò en trobo ben pocs...
tb m'han comentat q els pantalons siguin amb goma xò en trobo ben pocs...
- Tati
- :: tortuga

- Entrades: 338
- Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
- Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
Jo això ho tinc molt en consideració, intento que l'Ona sempre vagi còmode i que li sigui fàcil "cuidar-se" ella mateixa... però ara que té quasi tres anys se'm planteja un problema: a l'escola bressol hi ha nenes que van amb mitjes, vestits, botes... i ella em pregunta pq no pot fer-ho! Cada matí tenim la mateixa conversa! De la qual hi ha dies que m'ensurto millor i d'altres pitjor però et puc garantir que mai es surt amb la seva! Però suposo que hi ha pares que són més "permisius" amb el tema.
Amb aquest post he recordat la brillant idea que vam tenir l'any passat quan vam comprar unes bambes Converse... 1 segon per treure, 5 minuts a cada peu per posar. Des de llavors, no només fem servir el velcro per a l'escola, sino sempre! L'estiu passat fins i tot vam trobar unes menorquines que es cordaven amb velcro enlloc de sivella.
Amb les nenes els pantalons amb goma són més fàcils de trobar: leggings, malles... Però amb els nens has d'anar a xandalls, i molts porten cordills. Els del Decathlon són amb goma sola, i a l'HyM no fa gaire vaig trobar uns texans amb goma, sense cap botó (a l'apartat de nen, però són unisex). De tota manera per l'escola jo intento evitar els texans, perquè si ha de fer la migdiada prefereixo alguna cosa més còmoda.
Amb les nenes els pantalons amb goma són més fàcils de trobar: leggings, malles... Però amb els nens has d'anar a xandalls, i molts porten cordills. Els del Decathlon són amb goma sola, i a l'HyM no fa gaire vaig trobar uns texans amb goma, sense cap botó (a l'apartat de nen, però són unisex). De tota manera per l'escola jo intento evitar els texans, perquè si ha de fer la migdiada prefereixo alguna cosa més còmoda.
- amalia1976
- :: tigre

- Entrades: 710
- Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
- Contacta:
Tati, la meva filla va amb vestit, leotardos i botes i no hi ha cap problema...ella sola es puja el vestit i es baixa els leotardos....i les botes son amb cremallera i també se les sap ficar i encara no va a P3.... li encanta anar amb vestits.... i no veig el problema.....
Sol va en xandal el dia de psico....i no li mola gens....
la roba la triem entre les dues....i sempre que sigui coherent em sembla que que tingui els seus gustos....
PEr cert al Carrefour ara mateix hi ha texans amb goma de nens i nenes per 5€ i molt monos!!!
Sol va en xandal el dia de psico....i no li mola gens....
la roba la triem entre les dues....i sempre que sigui coherent em sembla que que tingui els seus gustos....
PEr cert al Carrefour ara mateix hi ha texans amb goma de nens i nenes per 5€ i molt monos!!!
[
No necessàriament pares més permisius, potser hi ha nenes que saben entrar-se les botes, no? No és el nostre cas, la nena no porta botes sino bambes pel cole sempre, m'agraden molt més i les trobo molt més còmode per estar tirada per terra, per davant de tot, la comoditat d'ella.
Però Tati, als vestits amb leggins no els veig problema, no? Vull dir que si la nena tel's demana, jo li posaria, no és pas més complicat que un pantaló de xandal.
Però Tati, als vestits amb leggins no els veig problema, no? Vull dir que si la nena tel's demana, jo li posaria, no és pas més complicat que un pantaló de xandal.Re: Recomanacions des d'una mestra de P3
Està clar que com més còmodes millor, però còmode per mi o per al meu fill pot no ser còmode per al fill del veí. Tot és anar provant i pujar de dificultat a mesura que vagin aprenent a vestir-se i despular-se sols. primer goma, després cremallera, despés....
Glauca2 ha escrit:Hola a tots i a totes!
Cal afegir també les granotes!! Quan els nens i nenes en porten i després es posen la bata, és imposible anar a fer pipí sols!!! Oi, Glauca?
Bé, a la meva escola de nens amb granota no ens hi trobem! I amb el tema de que els pantalons siguin amb botó tampoc trobem massa problema, la majoria se'ls saben cordar sols!
Ara, si a sobre els posen cinturó perquè al nen li fa gràcia, o leotardos a sota perquè fa molt fred, el nen deixa de poder anar al wc quan té ganes i ja tenim escapada al canto!
I pel tema sabates el mateix! Jo tinc nens que es saben pujar sols les cremalleres de les sabates, però depen mooooooolt del tipus de bota.
De totes maneres, no pretenia generalitzar! Evidentment que moltes de vosaltres, segurament la majoria, ja ho teniu en compte, tot això, pero a la meva escola, sembla que els nens guanyin la batalla als pares...
Ara, si a sobre els posen cinturó perquè al nen li fa gràcia, o leotardos a sota perquè fa molt fred, el nen deixa de poder anar al wc quan té ganes i ja tenim escapada al canto!
I pel tema sabates el mateix! Jo tinc nens que es saben pujar sols les cremalleres de les sabates, però depen mooooooolt del tipus de bota.
De totes maneres, no pretenia generalitzar! Evidentment que moltes de vosaltres, segurament la majoria, ja ho teniu en compte, tot això, pero a la meva escola, sembla que els nens guanyin la batalla als pares...
Bon dia,
Sóc mare (no mestra) i estic totalment d'acord que s'ha de potenciar al màxim l'autonomia del nen, tenin en compte l'evolució pròpia de cadascun.
El nostre nen té quasi 4 a. i va a P3 i cada vegada em costa més trobar pantalon només amb goma (i una goma toba que no li apreti).
Penso que pares i mestres s'han d'ajudar i facilitar la feina tant d'un com de l'altra. Imagimem que està tota la classe sentada (uns 26-25 alumnes de P3) i la mestra està explicant, fent fitxes, etc. i un nen demana per anar al lavabo si necessita ajuda pel tema roba la mestra deix d'atendre la seva activitat educativa per ajudar-lo, que en cas contrari no hauria de interrompre la classe i dedicar l'atenció exclusivament a un nen.
Sóc mare (no mestra) i estic totalment d'acord que s'ha de potenciar al màxim l'autonomia del nen, tenin en compte l'evolució pròpia de cadascun.
El nostre nen té quasi 4 a. i va a P3 i cada vegada em costa més trobar pantalon només amb goma (i una goma toba que no li apreti).
Penso que pares i mestres s'han d'ajudar i facilitar la feina tant d'un com de l'altra. Imagimem que està tota la classe sentada (uns 26-25 alumnes de P3) i la mestra està explicant, fent fitxes, etc. i un nen demana per anar al lavabo si necessita ajuda pel tema roba la mestra deix d'atendre la seva activitat educativa per ajudar-lo, que en cas contrari no hauria de interrompre la classe i dedicar l'atenció exclusivament a un nen.
- claramoliner
- :: puça

- Entrades: 16
- Membre des de: dl. jul. 05, 2010 9:36 am
Jo sempre intento comprarlos roba comode! Crec que segons a quina edat s'agraeix anar ben vestit i poder jugar i passartho be tranquil, sense haber de patir per si es descorda un botó o el cordill de la sabata. A més, pels pares segons què és més fàcil de posar i treure i de rentar!!Roba comode per tothommmm!!
???????????????????????????????
Doncs jo compro TOTA la roba amb goma...! H&M, Zara i moltíssimes botigues de roba: els pantalons de pana i texans van tots amb goma, i el què és més important: amb goma ajustable a la cintureta! M'encanta aquest invent, ja no cal passar gomes quan tens nens escanyolidets com els meus...!
Doncs jo compro TOTA la roba amb goma...! H&M, Zara i moltíssimes botigues de roba: els pantalons de pana i texans van tots amb goma, i el què és més important: amb goma ajustable a la cintureta! M'encanta aquest invent, ja no cal passar gomes quan tens nens escanyolidets com els meus...!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |