Treure bolquer: posar-lo a l'orinal o esperar que ho demani?

Els bolquers, el xumet..

devo
:: zebra
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

Treure bolquer: posar-lo a l'orinal o esperar que ho demani?

EntradaAutor: devo » dl. abr. 12, 2010 1:18 pm

Hola noies!

Vam treure el bolquer a en Lluc fa 10 dies, aprofitant la setmana santa. Vam començar un dijous, i el dilluns ens va demanar ell mateix tots els pipís! De fet estàvem al.lucinant de lo ràpid i bé que estava anant. El dimarts però al tornar a la llar d'infants va tornar enrera (ell mateix ja em va dir abans d'anar-hi que costaria una mica fer el pipí al wc de la guarde...), i a part de l'escape de la guarde a casa va deixar de demanar-ho.

Total, que ara ja no en demana quasi cap, i sempre que li preguntem si té pipí ens diu que no. Si l'anem assentant a l'orinal (cada hora o hora i mitja) en va fent, però d'entrada mai vol anar-hi i a vegades l'hem d'"obligar" a seure-hi. Però si no ho fem al cap de poca estona se'l fa a sobre. Si ho anem fent així quasi no hi ha escapes, però no sé si pot ser contraproduent per ell...

A vosaltres què us ha funcionat, o què recomaneu? Anar-los asseient a l'orinal o deixar que se'ls facin a sobre fins que ho demanin? Quan han trigat a demanar-ho? Ja sé que cada nen va al seu ritme, però m'agradaria conèixer les vostres experiències.

A part d'això, les que teniu nens: el fan sentats a l'orinal o drets? Com els ensenyeu a fer-lo drets, sobre un tamboret i al wc? Els aguanteu vosaltres el penis o ells mateixos? (Aix, sóc ben novata amb el tema... jejeje)
Imatge Imatge Imatge
grn74
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 337
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:36 pm

Re: Treure bolquer: posar-lo a l'orinal o esperar que ho demani?

EntradaAutor: grn74 » dl. abr. 12, 2010 1:54 pm

Hola Devo!!!! Ostres noia jo estic igual que tu, hem tret els bolquers per sertmana santa: la veritat és que nosaltres ho portem força bé, en tot aquest temps només hem tingut un parell d´escapes i estem molt contents.
Jo de tu m´esperaria que ho demanés perque si els hi dius molt sovint crec que es poden agobiar.
nosaltres no el posem mai a l´orinal, sempre seu al wc i sembla que li fa gràcia!!!!

Alguna vegada l´ha volgut fer dret perque veu al seu pare i ell ho vol imitar tot, però clar es complicat perque no hi arriba!!!!

Espero havert´he ajuadat amb la nostra experiència!!!!!!!!
Imatge

Imatge
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dl. abr. 12, 2010 2:03 pm

Nosaltres no esperàvem que ho demanés, l'anàvem seient de tant en tant, però sí que és veritat que es ratllava una mica perquè mai volia seure, o sigui que potser és millor fer com diu l'altra companya.

El que també és cert és que no hi ha mètodes màgics, cada nen és un món i tenen les seves preferències, intenta un mètode durant un dia o dos i ves observant i àl teu fill li va bé, si no és així fes petits canvis fins que trobis la forma en que li va bé al teu fill, que no té perquè ser el mateix que a un altre nen :ok:
Imatge

Imatge
devo

EntradaAutor: devo » dl. abr. 12, 2010 2:25 pm

Gràcies noies!

Nosaltres de moment l'hem anat asseient, sobretot si estem fora... Però crec que fins que no sigui ell qui ho demani sempre voldrà dir que no ho té ben assimilat, no? No sé, vull dir que no crec que poguem dir que ja controla els pipís si l'únic que fem és anar-los "pescant" tots posant-lo cada x temps a l'orinal... no?
Però per altra banda si ell veu que ho va fent bé i no es mulla potser també es motiva més que no si veu que se li escapen tots a sobre...

Aix, no sé... potser provaré un parell de dies de no portar-li si no ho demana...
Imatge Imatge Imatge
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dl. abr. 12, 2010 2:26 pm

hola noies... doncs nosaltres al principi la obligavem també!!! I ens va anar prou bé!!!
Al principi deia pipi quan ja li regalimava cames avall... i per aixo la obligavem a seure, pero al cap d'uns dies va començar a dir pipi quan en tenia ganes (pero era dit i fet!) anava amb el orinalet portatil perque quan deia pipi tenia dècimes de segon per desplegar-lo i que no se li escapés!!!
Pero potser va ser un mes d'escapes i un mes de correr, despres ja anava controlant...
Nosaltres li vam treure quan just feia 23 mesos...
bé, noies.... sacs de paciencia! I jo rec devo que ho fas molt bé obligant-lo de moment!!!

sobre el dret o assegut... no en tinc ni idea! Jo vaig de nenes!!!
devo

EntradaAutor: devo » dl. abr. 12, 2010 2:54 pm

Llumer, quan ho vam provar a l'estiu també amb 23 mesos tampoc vaig dubtar, i l'anàvem posant sense que ho demanés.
Però el fet que dilluns passat els demanés ell tots vol dir que ja és capaç de demanar-los i aguantar fins arribar a l'orinal... a veure, demà provaré de deixar-lo fer fins que demani... i dic demà perquè avui el meu home arribarà tard i amb el panxot que porto tampoc tinc ganes avui de canviar gaires vegades... :-:)
Imatge Imatge Imatge
jorlu
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:45 pm

EntradaAutor: jorlu » dl. abr. 12, 2010 3:26 pm

Nosaltres vam començar amb 23 mesos i li anavem posant sense que ell ho demanés, cada hora o hora i mitja. No va ser fins al cap de tres mesos que ell ho va començar a demanar. A nosaltres ens va funcionar molt bé així, però com dieu cada nen és diferent i cadascú està preparat en un moment diferent. La veritat és que l'escola també ho feien així i ens va anar molt bé a tots.

Ara que ja té tres anys jo li faig fer assentat, però a l'escola el fan drets i s'aguanten ells mateixos el penis. A vegades a casa també el vol fer dret amb un tamboret.
devo

EntradaAutor: devo » dc. abr. 14, 2010 12:40 pm

Hola!!

Doncs hem provat de no posar-lo a l'orinal si ens diu que no, i està funcionant molt bé! :ok:
El que fem és anar-li preguntant si té pipí, si vol anar a provar si surt... i gairebé sempre diu que no, però de tant en tant diu que sí i el fa de seguida i molt content! :p-) Vam començar ahir a fer-ho així, i només se n'ha escapat un.

Només l'asseiem igualment en els que són de rutina: quan es lleva, abans d'anar a dormir, abans de sortir al carrer...
Imatge Imatge Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::