El Gat de Cheshire
El Gat de Cheshire
El Gat de Cheshire és un dels personatges més cèlebres de la novel·la Alícia al país de les meravelles. Apareix i desapareix, mostrant primer el seu somriure, i és un personatge ambigu, perquè mai no queda clar si vol ajudar la nena o no, amb els seus enigmes i reflexions filosòfiques. Els crítics afirmen que està inspirat en un gat esculpit a la parròquia on el pare de Lewis Carroll era rector. El gat ha esdevingut una icona de la cultura popular i apareix en cançons, representacions plàstiques i llibres diversos.
Ara el trobaràs en una samarreta que canvia segons on estiguis: interiors, exteriors o a la obscuritat.
Jo ja m'he demanat una! i la pots trobar en aquesta botiga http://www.threadless.com/product/2055/The_Cheshire
Ara el trobaràs en una samarreta que canvia segons on estiguis: interiors, exteriors o a la obscuritat.
Jo ja m'he demanat una! i la pots trobar en aquesta botiga http://www.threadless.com/product/2055/The_Cheshire
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: El Gat de Cheshire
1
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 08, 2026 2:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
M'encanten.
és un personatge molt carismàtic.
El nou look del teu avatar també!
És una declaració d'intencions??

El nou look del teu avatar també!

No són 3 samarretes, no sé si heu entés que és una que va canviant de color segons la quantitat de llub que reb.. quin flip!!
Ostres bita, el teu avatar si que et xulo !!

Ostres bita, el teu avatar si que et xulo !!

- mariayfran
- :: cèrvol

- Entrades: 589
- Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
- Ubicació: Creixell (Tarragona)
Ei m'ha encantat! Jo tb he fet una comanda! 
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!

Ja m'ha arribat la samarreta!! en un parell de setmanetes !! que guai 
Ja tenim la nostra samarreta!!
fem la mateix cara de contents que el GAT !!
fem la mateix cara de contents que el GAT !!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Nosaltres també les tenim!!!
Ens vau fer una enveja que ens va faltar temps per fer la comanda,jiji!!!
Ens vau fer una enveja que ens va faltar temps per fer la comanda,jiji!!!
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

Oh!!! Genial!!!