ESTUDI HISTEROSCÒPIC

Tractaments, clíniques, medicaments..
Mari Loli
:: papallona
Entrades: 126
Membre des de: dg. juny 28, 2009 9:19 am

ESTUDI HISTEROSCÒPIC

EntradaAutor: Mari Loli » dl. abr. 05, 2010 12:30 pm

Hola! Degut a que la meva primera FIV va anar malament, m'han recomanat fer-me un Estudi Histerocòpic. Técnicament sé que és ja que el metge m'ho va explicar, però agrairïa molt si alguna de vosaltres em pot orientar segons l'experiència, si alguna ha passat per aquesta prova, on us l'heu fet... etc. Moltes gràcies!
Imatge
url=http://daisypa
Montse P
Entrades: 118
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:22 am
Ubicació: La plana de Lleida

Re: ESTUDI HISTEROSCÒPIC

EntradaAutor: Montse P » dl. abr. 05, 2010 11:36 pm

Hola
Jo tenia dificultats per quedar-me embarassada, i em van trobar uns miomes, que en principi no havien de interferir amb l'embaràs, però com que no aconseguíem quedar-nos embarassats, el meu ginecòleg em va proposar de fer una histeroscòpia diagnòstica, per tal de veure en directe, mitjançant una càmera, la situació exacta del mioma, si afectava o no la matriu,... No se ben bé si és el mateix que l'estudi histeroscòpic que et proposen, però pel nom sembla que sí.
La prova, a mi me la van fer a l'hospital Quirón; em van anestesiar (segons el metge, per la meva comoditat) i el mateix dia vaig anar cap a casa. La part de l'anestèsia suposo que es pot estalviar, ja que a una amiga també li van fer, i a ella li van fer sense anestesiar-la.
A partir d'aquí van veure que el mioma podia afectar la implantació del fetus, ja que ocupava cert espai de la matriu, i em van aconsellar treure'l, mitjançant una histeroscòpia quirúrgica. I a partir d'aquí, tot perfecte (regles menys doloroses, menys abundants, i després de 6 mesos (evitant un embaràs fins que la cicatriu interna cicatrisés bé), a la primera vaig quedar embarassada, i de BESSONS!!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::