MÚTUA per iniciar procés reproducció assistida

Tractaments, clíniques, medicaments..
kukies
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. des. 30, 2009 5:35 pm

MÚTUA per iniciar procés reproducció assistida

EntradaAutor: kukies » dc. des. 30, 2009 5:59 pm

Hola a tothom,
sóc nova en aquest fórum i, no he trobat exactament el tema que jo busco.

A veure, us faré 5 cèntims de la meva situació:
Sóc funcionària i l'any passat em vaig fer de CASER però aquest any no continua amb MUFACE i ara he de canviar de mútua. Jo sóc de Vic i m'interessaria trobar-ne una que m'ofereixi els més serveis que pugui obtenir.

Per altra banda, sóc soltera i ja fa temps que tinc pensat de tenir un fill. Estic molt peix en tot això de la reproducció assistida. Algú em pot ajudar?

Primer, m'agradaria saber quina mútua em donarà més prestacions de cara al procés de l'embaràs i,després, quin és el procés que es segueix, quins metges/clíniques són les millors... No sé, tota l'ajuda que em pogueu donar em servìrà de molt.

He llegit per algun dels fòrums que això de la reproducció assistida per a mares solteres és més complicat???
Gràcies per tot i Bon any nou!!
Imatge
LLuna22
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 5:54 pm

Re: MÚTUA per iniciar procés reproducció assistida

EntradaAutor: LLuna22 » dc. des. 30, 2009 9:34 pm

T'he enviat un MP.

Salutacions
Amiol
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 23, 2010 8:19 am

EntradaAutor: Amiol » dt. març 23, 2010 8:26 am

Hola!!
Sóc nova per aquí i també estic pensant en fer-me d'una mútua per poder començar el procés de RA. Vaig una mica peix i la veritat és que no sé per on començar. M'agradaria fer-me tot el procés a Girona, així que si alguna de vosaltres em pot donar un cop de mà li estaré molt agraïda.

Una abraçada!
Kora
:: pantera
:: pantera
Entrades: 882
Membre des de: dl. oct. 06, 2008 4:20 pm

EntradaAutor: Kora » dt. març 23, 2010 9:53 am

Hola Noies,

Només dir que les Mútues el que fan és oferir preus més econòmics en les clíniques q ells tenen concertades, però q no us quedeu només amb això q mireu més clíniques en aquest cas el més important és q la clínica sigui bona, demaneu consell a les noies sobre les clíniques de les vostres zones ...... A vegades el q ens estalvien per un costat ens ho acaben gasten per l’altre....
Per altre banda i com dic des de la meva experiència personal, paral•lelament apunteu-vos a les llistes d’espera de la Seguretat Social, perquè encara q semblin eternes mai se sap..., a vegades aquest procés pot ser més llarg i costos del q ens agradaria i sense adonar-nos el temps va passant....

Una abraçada!!!!
RA. Oct 06-37anys
4IAs, 3a FIV (-)
1aOvod (+), abortament 5setmanes
2aOvod (+) ja tenim als nostres petits!!!!! 2015
Qda parat (Camí a l'adopció..... Som idonis!! En llista d'espera des de Maig 2013, esperem al nostre petit/a de entre 0-3anyets)
Chambrina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 665
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 12:51 pm

EntradaAutor: Chambrina » dv. març 26, 2010 10:08 pm

Hola,

Necessito informació sobre això de les mutues i la reproducció assitida. Tinc una amiga que esta buscant un lloc per fer-se la inseminació i es de SANITAS, sabeu quins preus fan? llocs on es fa???
Todo empezó aquel día gris
en que dejaste de decir orgullosa:
"YO SOY"

Imatge
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

EntradaAutor: elia1733 » ds. març 27, 2010 4:34 pm

Hola,

estic molt d'acord amb la Kora. Jo em vaig guiar per la mútua, i vaig anar a la clínica que m'hi entrava, una vegada fet el tratament m'he adonat que pel preu no calia, normalment la RA no entra en segons quines mútues i si entra no crec que t'estalviïs massa, almenys en el meu cas no. Per altra banda, la meva búsqueda s'ha estat allargant a 6 anys, si jo ho hagués sabut hauria buscat una de les milors clíniques o amb un alt percentatge d'èxid des del principi i no ara com he hagut de fer desprès de 3 fracassos. M'estic tractant a l'IVI de BCN i m'estant donant unes informacions que mai m'havien dit a les altres dues cíniques que he estat tractada. A veure si tenim sort totes plegades!

Una abraçada.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
judita
Entrades: 1194
Membre des de: dl. març 22, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: judita » dj. abr. 01, 2010 7:09 pm

[quote][/quot
]
Hola noies!!
Jo també sóc de Muface i el funcionament de les mútues és diferent. Com que som funcionàries i hem triat una mútua no tenim dret a la seguretat social però ens han d'oferir tots els tractaments a través de la mutua. Jo sóc d'Adeslas i a través del concert amb Muface tenim dret a 6 IA i 4 Invitro.

Espero haver-te ajudat!

Un petó
27 de Febrer 2011: la Rita arriba al món!!
Esperem una germaneta!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::