TEST OVULACIO DUBTE

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
gluar
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dc. gen. 27, 2010 7:16 pm

TEST OVULACIO DUBTE

EntradaAutor: gluar » dj. març 18, 2010 10:33 am

Hola noies i nois, fa temps que no entro i si algú m'ha llegit els pocs posts que he publicat ja sabreu que he tingut dos avortaments i que encara estic buscant un embaras.... Aquest més m'he decidit a comprar un test d'ovulació, doncs bé: ahir per la tarda em va donar negatiu, (una ratlleta molt fluixa, he comprat el self control) i aquest matí m'ha donat positiu (em feia una mica de mal els ovaris). En una pàgina d'internet em posava que tenia d'ovular avui dia 18, i ara tinc por de perdre passada. He d'atacar el meu home quan vingui a dinar o em puc esperar el vespre? Representa que ovularé en 24-48 hores com diu el prospecte, o hi ha cassos en que la ovulació es produeix abans?
Perdoneu l'atavalament però és que els darrers embarassos bem fer diana molt ràpid i aquest cop ens consta mes.
ALiME
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 10:55 am

Re: TEST OVULACIO DUBTE

EntradaAutor: ALiME » dj. març 18, 2010 10:44 am

gluar ha escrit:Hola noies i nois, fa temps que no entro i si algú m'ha llegit els pocs posts que he publicat ja sabreu que he tingut dos avortaments i que encara estic buscant un embaras.... Aquest més m'he decidit a comprar un test d'ovulació, doncs bé: ahir per la tarda em va donar negatiu, (una ratlleta molt fluixa, he comprat el self control) i aquest matí m'ha donat positiu (em feia una mica de mal els ovaris). En una pàgina d'internet em posava que tenia d'ovular avui dia 18, i ara tinc por de perdre passada. He d'atacar el meu home quan vingui a dinar o em puc esperar el vespre? Representa que ovularé en 24-48 hores com diu el prospecte, o hi ha cassos en que la ovulació es produeix abans?
Perdoneu l'atavalament però és que els darrers embarassos bem fer diana molt ràpid i aquest cop ens consta mes.

Hola gluar, pots esperar a atacar al teu home al vespre tranquilament!! Segons un web, www.todobebe.es, si comences a ovular avui dia 18, demà 19 encara seràs fèrti I el 20 moooooolt fèrtil!! I el 21 moment ovulació!
Eps, aixo segons la teoria, a la pràctica... millor no m'agafis a mi com a exemple, jejeje...
Amara
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 8:22 pm

EntradaAutor: Amara » dj. març 18, 2010 10:45 am

Gluar, si t'ha sortit positiiu avui al mati en principi, si no m'equivoco, es que ovularas en 24-48h mes o menys aixi que pots fer deures avui al migdia o a la nit...no hi ha problema!!

Espero que t'hagi ajudat una miketona.
Nilinuka
:: conillet
:: conillet
Entrades: 387
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 10:43 am

EntradaAutor: Nilinuka » dj. març 18, 2010 10:50 am

Jo sempre tinc el mateix dubte amb els test d'ovulació.
Quan em surt el positiu sempre tinc por que si m'espero al vespre ja se m'hagi passat la ovulació.

En el meu cas, que no vol dir que sigui el teu cas, eh? quan em surt positiu no perdo el temps perque una vegada que em va sortir positiu al matí, a la tarda vaig anar al gine i em va dir que ja havia ovulat!!

Com veus no et puc ajudar gaire. Suposo que el millor és anar fent deures durant aquests dies i creuar els dits pq hagi anat bé.
Imatge

Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dj. març 18, 2010 11:17 am

A mi l'últim aquest cicle em va sortir positiu dos dies: el dia de cicle 15 i 16. Vaig ovular el CD17. Hi ha altres cicles que només m'ha sortit un dia positiu i llavors el dia de l'ovulació és l'endemà.

Jo m'aniria fent TO cada dia fins que surti negatiu una altra vegada. Jo considero que el primer dia que em torna a sortir negatiu, aquell és el dia de l'ovulació. Ha de tenir en compte que l'endemà de l'ovulació encara es considera un dia bastant fèrtil. No hi ha pressa, no cal que ataquis el teu home entre el primer plat i el segon del dinar :-D

Així que t'espera un bon cap de setmana! :-D El teu cos t'ha fet un bon regal del dia del pare: ovulació en cap de setmana!!

que hi hagi sort!
FUXIA
Entrades: 6
Membre des de: dj. març 18, 2010 12:02 pm

EntradaAutor: FUXIA » dj. març 18, 2010 12:15 pm

HOla noies, avui és el meu primer dia amb vosaltres no sé perquè he trigat tant a escriure-us. Estic bastant decepcionada perquè fa 2 anys que estem buscant, el maig tinc hora per fer un tractament de fertilitat, pero no desisteixo en seguir la via natural. Hem buscant sense sort pero també sense massa impetu. La meva parella viu i treballa fora i no ens veiem cada dia. Es veritat que es millor fer-ho cada 2 dies? avui em compraré el test ovulació no tinc ni idea de com funciona i provaré sort. Algun consell? quan el tinc que fer? fa 3 dies vaig tenir la regla haig d'esperar? que es millor al mati o tarda? i si surt positiu quans dies tinc per fer-ho amb la parella? estic bastant perduda i no tinc temps a pedre ja tinc una edat!! moltes gracies!
ALiME

EntradaAutor: ALiME » dj. març 18, 2010 12:28 pm

FUXIA ha escrit:HOla noies, avui és el meu primer dia amb vosaltres no sé perquè he trigat tant a escriure-us. Estic bastant decepcionada perquè fa 2 anys que estem buscant, el maig tinc hora per fer un tractament de fertilitat, pero no desisteixo en seguir la via natural. Hem buscant sense sort pero també sense massa impetu. La meva parella viu i treballa fora i no ens veiem cada dia. Es veritat que es millor fer-ho cada 2 dies? avui em compraré el test ovulació no tinc ni idea de com funciona i provaré sort. Algun consell? quan el tinc que fer? fa 3 dies vaig tenir la regla haig d'esperar? que es millor al mati o tarda? i si surt positiu quans dies tinc per fer-ho amb la parella? estic bastant perduda i no tinc temps a pedre ja tinc una edat!! moltes gracies!

Benvinguda Fuxia!

A veure jo no sóc massa experta, peró te'n faig cinc cèntims.... has de comptar uns 14 dies més o menys, desde el 1er dia que et va venir la indeseable, et va venir el 16M, no?¿ doncs a partir d'aqui a comptar!!
Fes un cop d'ull aquest web, www.todobebe.es, no sé si es .com o .es, tant és, si poses al goggle todo bebe, ja et sortirà! Tb tens la opció de les temperatures, mira't el post de "grafiqueres" allà està explicat de conya!!

Es recomana fer-ho en els dies fèrtils, DIA SI-DIA NO, que sinó els ..::·· estan cansats!! jejeje
Tant és matí o tarda, vamos diria...

EI!! EXPERTES BUSCADORES DE MARÇ, A VEURE SI PODEU AJUDAR UNA MICA MÉS QUE JO A LA FUXIA! :-()-)
marislus
Entrades: 684
Membre des de: ds. feb. 06, 2010 8:24 pm

EntradaAutor: marislus » dj. març 18, 2010 2:59 pm

hola a totes!

quan et surt positiu el test d'ovulacio vol dir que ovularas en les properes 36 o 48 hores

jo ho vaig fer el dia que em va sortir el positiu , al dia seguent i 2 dies mes tard. aixi 3 dies en total seguits.

estic embarassada de 5 setmanetes..

molta sort a totes!
Imatge

Imatge
FUXIA

EntradaAutor: FUXIA » dj. març 18, 2010 3:38 pm

Moltes gracies Alime!! ho he passat tant malament aquests mesos, ara em veig en força de tornar a l'ataque, perquè no oi? jo sé que puc quedar-me embarassada i vull ser positiva. M'he conectat a todobebe i esta de conya!! a veure si aquest més l'encerto!!!!!
ALiME

EntradaAutor: ALiME » dj. març 18, 2010 3:42 pm

FUXIA ha escrit:Moltes gracies Alime!! ho he passat tant malament aquests mesos, ara em veig en força de tornar a l'ataque, perquè no oi? jo sé que puc quedar-me embarassada i vull ser positiva. M'he conectat a todobebe i esta de conya!! a veure si aquest més l'encerto!!!!!

Fuxia nina, tingués molt clar que si aquest mes no l'encertes, no passaaaaaaaaaaaaaaa res!! OK?¿ Pq sinó et tornaràs a posar nervi, trista... i després encara costa més!!

M'encanta veure't amb forces!! ole ole ole.... peró res de baixon si no fas "diana"!! :-()-)
gluar

EntradaAutor: gluar » dj. març 18, 2010 5:09 pm

Gràcies pels missatges, doncs apa a fer deures i aviam si fem punteria! la meva conclusió és que avui i durant el cap de setmana toca! jo ho faria cada dia fins diumenge, però el meu home diu que millor dia si, dia no.... pel tema de que l'esperma té més força (no sé, suposo que si). La feina la farem i aviam si tenim sort i tot va bé.
marislus

EntradaAutor: marislus » dj. març 18, 2010 8:40 pm

gluar lo de l'esperma te en part rao pero a mi em van dir d'esperar 24hores entre acte i acte. per exemple si ho fas aquesta nit, millor no fer-ho dema al mati pero fer-ho dema a la nit de nou, i aixi cada dia fins diumenge

al menys es el que vem fer nosaltres i mira el resultat ! :ok:
Imatge

Imatge
llaminadura
Entrades: 151
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 9:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: llaminadura » dj. març 18, 2010 9:20 pm

Hola, noies

doncs jo també faig servir T.O. i pel que tinc entès, igual que et diuen les companyes, el dia que et surt positiu vol dir que s'ovularà en les properes 24-48 hores, així que pots anar per feina, però no cal que sigui en aquell precís moment.
Jo ara estic buscant el meu segon fill, però en el primer el mes que em vaig quedar ho vem fer un dia abans del test positiu, el dia del test positiu i dos dies després.
Hi ha metges que recomanen relacions cada 24 hores i altres cada 48... això ja no sé què dir-te.

ah!! i si et coneixes el fluxe, veuràs que els dies previs a l'ovulació té una textura com de clara d'ou, transparent i enganxatós, això també és un indicador d'ovulació.

SORT!
Imatge
llaminadura
Entrades: 151
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 9:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: llaminadura » dj. març 18, 2010 9:35 pm

FUXIA ha escrit:HOla noies, avui és el meu primer dia amb vosaltres no sé perquè he trigat tant a escriure-us. Estic bastant decepcionada perquè fa 2 anys que estem buscant, el maig tinc hora per fer un tractament de fertilitat, pero no desisteixo en seguir la via natural. Hem buscant sense sort pero també sense massa impetu. La meva parella viu i treballa fora i no ens veiem cada dia. Es veritat que es millor fer-ho cada 2 dies? avui em compraré el test ovulació no tinc ni idea de com funciona i provaré sort. Algun consell? quan el tinc que fer? fa 3 dies vaig tenir la regla haig d'esperar? que es millor al mati o tarda? i si surt positiu quans dies tinc per fer-ho amb la parella? estic bastant perduda i no tinc temps a pedre ja tinc una edat!! moltes gracies!

Hola, bonica

pel que jo tinc entès i com que els meus cicles són mooolt irregulars, el càlcul de l'ovulació és 14 dies enrere des de la data de la propera regla, és a dir si la propera regla t'hagués de venir el dia 20 doncs resta 14 dies, o sigui el dia 6 seria l'ovulació. Això quadra a la meitat del cicle justa si tens regles de 28 dies, però si no són regulars millor comptar -14 dies enrera de la data de la propera regla. També tingues en compte que pots fixar-te en el fluxe, ja que els dies propers a l'ovulació és transparent i relliscós com una clara d'ou. Això vol dir que estàs apunt o que estàs ovulant.

Hi ha molts enllaços a internet que et poden explicar millor tot això, te'n poso un per exemple, però n'hi ha molts més:
http://www.mibebeyyo.com/quedar-embaraz ... acion-1363

MOLTA SORT
Imatge
gluar

EntradaAutor: gluar » dv. març 19, 2010 8:38 am

Bon dia a totes, marislus si que ho farem cada 24 hores, ahir a la nit va tocar, avui divendres nit també i així fins diumenge, i toquem fusta per que tot vagi bé (que em quedi embarassada i si es el cas, que tiri endavant).
llaminadura si que vaig controlar el tema del fluxe, i dimecres tenia aquesta clara d'ou que dius i dijous vaig tenir el positiu, però no sempre em passa això de la clara d'ou (cada dona és un mon).
Fluixa espero que tot et vagi molt bé, des d'aquí et dono molts ànims i que no desespereu, que al final ho aconseguireu.
marislus

EntradaAutor: marislus » dv. març 19, 2010 5:07 pm

molta sort gluar! :miko:
Imatge

Imatge
Mara17
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dv. març 26, 2010 1:27 pm

Bona tarda a totes!!!

Com ho feu això dels TO? Jo ho vaig provar un mes però no vaig aconseguir que em sortís positiu cap dia!!! I ovulo, perquè la ginecòloga en ecos que m'ha fet durant aquest any i poc de cerca ha vist fol·lícles un cop i un altre mes em va dir que hi havia un líquid per allà que era símptoma d'haver ovulat feia poc. El cas és que no sé com utilitzar-los correctament i no gastar testos i testos. A veure si alguna em pot ajudar!

Gràcies!!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
FUXIA

EntradaAutor: FUXIA » dv. març 26, 2010 1:36 pm

HOla a totes! gràcies pel suport. Us explico el meu caos: Dilluns i dimarts em vaig fixar amb el fluxe, pero sortia el test negatiu!! i dimecres no em va funcionar el test pero ho vaig fer, dijous no vaig fer el test, i avui divendres el test em surt negatiu!! porto un lio... qui sap qui l'encerta l'endevina!! potser la vaig encertar!! això de posar-te en posició vertical despres de fer-ho és factible? em reconforta molt esta envoltada de totes vosaltres. Petons
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dv. març 26, 2010 1:40 pm

Fluixa... en posició vertical? De cap per avall, no? I quanta estona figura que s'ha de fer, això? No sóc gaire bona fent acrobàcies, però seria capaç de fer tombarelles i salts mortals per tota la casa, si calgués!!! Hahaha!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
FUXIA

EntradaAutor: FUXIA » dv. març 26, 2010 1:44 pm

Mara17 ha escrit:Bona tarda a totes!!!

Com ho feu això dels TO? Jo ho vaig provar un mes però no vaig aconseguir que em sortís positiu cap dia!!! I ovulo, perquè la ginecòloga en ecos que m'ha fet durant aquest any i poc de cerca ha vist fol·lícles un cop i un altre mes em va dir que hi havia un líquid per allà que era símptoma d'haver ovulat feia poc. El cas és que no sé com utilitzar-los correctament i no gastar testos i testos. A veure si alguna em pot ajudar!

Gràcies!!

Hola Mara17, jo es el primer mes que ho provo i ja veus... pero si t'han dit que ovules no et preocupis es que tot va bé! NOIES DONEU UN BON CONSELL A LA MARA17 QUE JO NO EN SE PROU!! : lasito : :-()-) :-()-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::