MUSICA

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Mamalaia
:: pantera
Entrades: 871
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 11:16 am
Ubicació: Navàs

MUSICA

EntradaAutor: Mamalaia » dj. maig 17, 2007 9:46 pm

M'agradaria que escoltessiu la canço que fa moure la meva petita li poso els auriculars i no vegis no para de moure els peus!!!

http://www.youtube.com/watch?v=d4NdNqnJ5Lk
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. maig 18, 2007 8:39 am

Ostres Mamalaia

Si que sortirà amb marxa la petita!!!

Res de música clàssica, ritme a tope, jajjajajajajajajja.

:r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r)
imma
:: zebra
Entrades: 1493
Membre des de: dt. des. 12, 2006 5:11 pm
Ubicació: Girona! m'enamora

EntradaAutor: imma » dv. maig 18, 2007 9:20 am

jajaajaja neukiss-) mamalaia quina música més marxosa!!!! m'imagino la teva petitona ballant dins la teva panxona neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) :ok:
Imatge
Hi ha algú de VIELLA!!
mares
Entrades: 867
Membre des de: ds. set. 02, 2006 11:35 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mares » dv. maig 18, 2007 9:56 am

Deu ni do mamalaia... ja pot anar-te preparant per la teva petita....
Imatge
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » dv. maig 18, 2007 10:15 am

Ha! quina casualitat, ahir mateix vam comprar el CD
Mamalaia
Entrades: 871
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 11:16 am
Ubicació: Navàs

EntradaAutor: Mamalaia » dv. maig 18, 2007 11:10 am

Es bona eh! a ella li encanta i res de Baby Bach ni Mozart la marxa es lo que li agrada!
ImatgeImatge
Liula
Entrades: 1577
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 10:35 am

EntradaAutor: Liula » dv. maig 18, 2007 12:39 pm

Ostres, no és molt significatiu perquè el meu és mou molt, però ara estava tranquil·let i he posat el video aquest i s'ha començat a moure... jajaja. :r)

De fet jo trobo que sí que reacciona molt amb la música... ja sigui d'anuncis (he notat reaccions amb alguns anuncis, el de KIBUK i el del Punto Azul de Movistar, i són ben diferents), doncs això o ja sigui música relaxant o el que sigui... tot i que el que no no sé si és perquè li agrada o perquè no li agrada.

De totes maneres sóc partidària de posar-los diferents tipus de música... no cal ni sempre clàssica ni sempre marxosa... potser ho podem adequar als moments... i escoltar música clàssica o relaxant o cançons de bressol tranquiles quan tu estàs relaxada pot ajudar a que ell es relaxi... i per altra banda hi ha estones que t'anirà millor una música més rítmica... doncs mira, jo penso que si n'hi poso de música quan neixi, la que escolto normalment perquè s'acostumi, li anirà bé per relaxar-se i adormir-se, i quan sigui l'hora de canviar bolquers, donar-li el dinar o preparar-se per sortir doncs es pot posar una música més marxoseta....

Aprofito per recomanar-vos les "cançons de bressol" de la Dàmaris Gelabert, es pot comprar a www.tsrecords.com, té diferents discs pedagògics adequats a l'edat, i el que jo tinc de cançons de bressol està força bé... no són les típiques cançons de tota la vida... me'l va recomanar una amiga que és professora de música i el vaig posant a estones...
Hem alletat 19 mesos!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::