Medicació

Tractaments, clíniques, medicaments..
True
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 11:42 am

Medicació

EntradaAutor: True » dt. nov. 17, 2009 4:22 pm

Nenes,

M'acaben de cancel.lar la meva tercera FIV, a portes de la punció (la tenia dijous), per baixa resposta i he de començar de nou el pròxim cicle, però no em queda medicació i ja no m'entra per la SS. Jo m'he de punxar com si fos una euga per que els meus ovaris reaccionin una mica així que necessito de tot i molt.

Si alguna de vosaltres és prou afortunada per haver acabat el tractament amb èxit i li ha sobrat medicació que no necessita us agrairïa molt que m'ho feu saber. Encara no sé què voldràn que em punxi en aquest 4t cicle però a la clínica em canviarien la medicació de la que disposi per la que em faci falta. Encara que us quedin vials "sueltos" és igual, no cal que siguin les caixes senceres, ja faria "l'apanyu". El que fa la desesperació.... :-:)

Gràcies guapes!
Neu
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

Re: Medicació

EntradaAutor: Neu » dj. nov. 19, 2009 12:49 pm

Hola True,

quin greu que t'hagin cancel.lat aquesta FIV, entenc que ha de costar acceptar-ho quan estàs tan a punt. Jo tot just començo a punxar-me demà i si tot anés bé acabaria cap allà el 15 de desembre. No sé si em sobrarà res i si encara seré a temps pel teu tractament, però tot el que em sobri ja ho pots considerar teu. Com que ho fem al mateix lloc, si vols et dic per privi com em dic i ells et poden dir què em sobrarà i què en pots aprofitar o quins tractes pots fer.

Molts ànims i endavant! Espero que tota la gent que està a punt d'acabar el tractament et pugui donar un cop de mà! Em sembla que al post de reproducció assitida hi ha molta gent pendent del resultat.
True

EntradaAutor: True » dj. nov. 19, 2009 3:26 pm

Hola Neu guapa!! Sí noia, una llàstima la cancel.lació però des de principi de cicle ja veiem que no obteniem els resultats que necessitavem encara que fins última hora no ho hem decidit per si millorava la cosa. La Dra ha estat super honesta i la veritat és molt considerada pq folícles en tinc uns quants per fer punció però ella és del parer que en vol més per "assegurar el tanto" al màxim. I nosaltres li fem cas pq ells no guanyen rès cancel.lant, al contrari, perden diners amb tots els controls que m'han fet. Avui em tocava la punció i per tant estic ovulant, fot un mal que flipes amb tants folis, ... ufff...

Moltíssimes gràcies per l'oferiment, ets un encant, però la medicació guarda-te-la fins aconseguir embaràs, a no ser que estigui a punt de caducar, creu-me, de tota manera t'agraeixo moltíssim el gest!

Ja m'han contactat un parell de noies per privat per cedir-me el que els hi va quedar, corre molt bona gent per aquí, hi ha ties molt solidàries. No crec que pugui arreplegar tot el que necessito pq jo sóc de les que m'he de xutar 2.000 euros en medicació (i aquest cop ni així), però una mica per aquí, una mica per allà segur que em puc estalviar una pasta!

Així que demà ja et punxes? Olé!! Ja veuràs com anirà bé, positiva eh! Ja aniré mirant per aquí si expliques cosetes i si tens algun dubte o em vols explicar com vas em pots contactar per privat quan vulguis. Jo no et preguntaré si tu no expliques per no emprenyar, jo aquest cicle no ho he dit a ningú i mira, menys mal, pq ara tot serien preguntes i lamentacions.

Un petó guapa i... MOLTA SORT!!
Neu

EntradaAutor: Neu » dv. nov. 20, 2009 12:47 pm

Hola True,

me n'alegro que altres noies s'hagin posat en contacte amb tu. Ja m'imagino que per poca medicació que et donin valdrà la pena! Jo ahir vaig anar a buscar-la a la farmàcia i vagi quedar al·lucinada amb la quantitat de caixes i els preus. Sí, avui començo a punxar-me i malgrat que em fa respecte també em fa il·lusió que finalment la cosa tiri endavant!

M'agrada saber que han estat honestos amb tu i no has esgotat una FIV per res. Segur que el proper cicle serà el bo. Si és el següent això és molt a prop! Molts ànims amb aquesta ovulació tan molesta.

Em sembla que a partir d'avui ja em passo al post de noies en tractament. Jo tampoc he explicat a ningú que ja comencem, saben que ho estem movent però no volem dir quan serà per no afegir pressió. Quan ens pregunten diem que encara estem pendents dels resultats de les proves.

Una abraçada! :-()-)
True

EntradaAutor: True » dc. nov. 25, 2009 7:57 pm

Com vas Neu? Amb inflors i gana? Doncs espero que et duri 9 mesos! Sí, sí, és al.lucinant la quantitat de medicació, jo hi vaig amb el carro de la compra a buscar-la :r)

Ara tinc un dubte seriòs, aviam si algú ho sap del cert. No em pregunteu d'on ho he tret però estava convençudíssima que el Procrin, un cop obert, caducava als 28 díes. Bé, doncs ni al prospecte, ni als vademecums d'internet, ni enlloc ho posa. Em sembla que ho he somiat o m'ho he inventat directament. Alguna de vosaltres ho sap aixó? Es que si no caduca m'emportaré una alegria!

Merci!
Manjula
:: granota
Entrades: 234
Membre des de: dl. juny 22, 2009 4:49 pm

EntradaAutor: Manjula » dj. nov. 26, 2009 9:38 am

Hola True!!
No hi ha cap telèfon del Procrin on et puguin atendre aquesta consulta???
O també podries trucar al teu metge i preguntar-li, no??
Seria genial que ho poguessis aprofitar...
SORT!!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Neu

EntradaAutor: Neu » dv. nov. 27, 2009 4:02 pm

Hola True, ja has solucionat això de la caducitat del Procrin? Jo vaig a fer una eco amb el Brassesco dimarts, li preguntaré per saber-ho del cert d'una font informada. Tinc entès, però, que aquests medicaments es poden prendre fins i tot després d'un any de la data que ells posen de caducitat, que la data és com la del iogurts, preventivament orientativa.

Jo tinc dues capses de Procrin i dubto que les acabi totes dues. Si resulta que sí que caduquen un cop obertes jo et podria passar el que em sobri quan acabi el tractament, que serà al voltant del 16-17 de desembre (a mi ja no em serviria per un següent tractament si realment caduca, pero no sé fins quan el necessitaràs tu).

Jo vaig fent amb certa impaciència (es nota que sóc novatilla). El que sí que tinc superat són les banderilles, ja he passat la fase de pràctiques i me les poso en un plis!
True

EntradaAutor: True » ds. nov. 28, 2009 3:39 pm

Em sembla que m'ho vaig inventar.... la dra. em va posar cara de pòker quan li vaig preguntar lo dels 28 díes. Millor tu! De tota manera lo de trucar al laboratori i preguntar és bona idea Manjula, trucaré i ja us ho diré per pròxims dubtes que puguin sorgir al fòrum.

Què Neu tot bé amb el Brassesco? Reconec que un día vaig sortir de la consulta amb ell una mica cabrejada, va ser molt clar i no estava preparada, però el tiu a quiròfan (és el que fa les puncions) és un amor, em fa petonets de bon dia al front quan em desperto de la sedació, jajajaja! Nena aviam si coincidim un dia a la consulta, jo ja estic de nou al tema, no he volgut descansar ara que tenia l'embranzida, si tot va mínimament bé el 21 de desembre ja hauré acabat i em tocarà esperar durant les festes de Nadal.... pffff.... una mica pal aixó... però bé, és el que hi ha...
True

EntradaAutor: True » dt. des. 01, 2009 11:23 am

He trucat al laboratori i em diuen que un cop encetat el vial la medicació dura els 14 dies de tractament, les restes s'han de llençar... Apa, toca't els nassos!!
Manjula

EntradaAutor: Manjula » dt. des. 01, 2009 12:02 pm

OSTRES TU...!!!!!!!!!!!!!!! QUINA CASUALITAT, EH?????? :-(( :ufs:
I clar, te'ls has de creure, no sigui que després...
Quina ràbia, True!!!
Imatge

True

EntradaAutor: True » dt. des. 01, 2009 12:06 pm

Si Manjula, sí, una casualitat moooooolt casual.... Peró és clar, que he de fotre? C*llons amb els laboratoris, sembla que mai en tinguin prou de fer pasta!!
Manjula

EntradaAutor: Manjula » dt. des. 01, 2009 2:19 pm

Clar! és que d'aquesta manera t'obliguen a comprar-te'l! Doncs, t'estant dient que només et serveix per una vegada i si t'en sobra no te'l pots guardar pel proper tractament, NOOOO! Te l'has de comprar!! I com és taaaaaaaaaaaaan econòmic!!!!!!!!!!!! :-((
Mira que arriben a ser llestos, eh....??? :sogra:
De veritat, True, em fa molta ràbia... és una pena!
Imatge

Neu

EntradaAutor: Neu » dc. des. 09, 2009 6:28 pm

Caram True, és ben bé que amb això de la medicació el millor és no preguntar perquè si ho fas la resposta no és mai a favor teu. En tot cas si has hagut de comprar Procrin no és tan greu com haver de comprar Gonal, que sí que val una pasta (no, si qui no es consola és perquè no vol eh??)

Així que el 21 ja estaràs? Jo crec que si tot va bé igual em fan la transfer el 17 o 18. O sigui que ens menjarem els turrons amb l'ai al cor!

Com evoluciona tot aquest vegada? Espero que el nou xute estigui fent els seus efectes. Jo avui he fet el segon control i sembla que hi ha set folis que van fent el seu camí. Vaig tenir una visita amb el Superdoctor i vaig sortir igual d'encantada que tu .... Vaja, que des d'aquell dia estic molt desanimada i he perdut la il.lusió inicial, però bé, malgrat l'edat i les estadístiques les coses poden sortir bé, no? Quina gràcia això del petó..., si encara es deu pensar que és el princep blau que fa un petó a les bellesdorments i tot! Bé, si toca punxar-nos ens punxem, si toca que ens petonegin, doncs ens deixem petonejar! Tot sigui per la causa.

No sé si eres a la consulta dilluns al matí. Vaig al.lucinar amb l'overbooking que hi havia a la sala d'espera. Mitja Barcelona era allà!

Molts ànims guapa, que això ja ho tenim aquí!! Manjula, guapíssima, moltes felicitats!
True

EntradaAutor: True » dl. des. 14, 2009 3:11 pm

MOLTÍSSIMES GRÀCIES A TOTES LES QUE M'HEU DONAT UN COP DE MÀ!!

Gràcies a la vostra generositat hem aconseguit tota la medicació i tant la meva parella com jo us estem immensament agraïts. Ho faig públicament, per que és just que el fòrum sàpiga que per aquí corre gent amb una extraordinària solidaritat disposada a ajudar a qualsevol desconeguda sense demanar rés a canvi. Bé, sí que m'han demanat... m'han demanat que els comuniqui ben aviat el meu embaràs.... mmmm.... encara haurem d'esperar una mica per aixó, de fet avui he anat al meu tercer control i, miraculosament, està millorant la meva resposta comparat amb el primer i segon, no estic per tirar coets peró sí convençuda que la medicació donada tan generosament m'està portant bona sort, bones vibracions i tot anirà bé, molt bé. Gràcies, gràcies, gràcies, no em cansaré de repetir-ho!! Molta sort amb els vostres embarassos!

Qué Neu, a tu et queda un suspiro per la punció no? O ja l'has feta? Espero que tot estigui anant bé i que en cap moment decaigui el teu ànim, no deixis que les estadístiques t'ho facin veure tot negre. L'estadística és la ciència que diu que si el teu veï té dos cotxes i tu no en tens cap els dos teniu un cotxe.... Com vols que ens en refiem d'aixó? :ok:

Una abraçada.
lluna74
Entrades: 114
Membre des de: dc. març 25, 2009 9:26 pm

EntradaAutor: lluna74 » dl. des. 14, 2009 3:44 pm

Molt bé True, això si que són bones notícies a veure quan anuncies el teu positiu!!

Molta sort guapa. :ok: :ok:

Lluna74
Mafaldeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 12:11 pm

EntradaAutor: Mafaldeta » dc. març 03, 2010 5:01 pm

Hola, noies! :globus:
A mi m'han canviat la medicació perquè el proper transfer serà d'embrions congelats. neu:-D neu:-)
Si a alguna l'interessa, m'ha sobrat una caixa sencera de PROGYNOVA :content:
Si la voleu, envieu-me un privat. : lasito :
Petonets :-()-) :-()-) :-()-)
La vida ens es donada i la mereixem donant-la (R. Tagore)
Persegueix la teva felicitat i l'univers obrirà portes on abans només hi havia murs (J. Campbell)

10/06/2011: Transfer - Beta positiva!
15/09/2011: Amniocentesi - Cariotip ok - És una nena!!!
04/02/2012: Ja ha arribat el sol de la meva vida!!!
Evakira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1326
Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
Ubicació: Seguimos soñando contigo.....

EntradaAutor: Evakira » dc. març 03, 2010 7:41 pm

Ola noies,

jo tinc medicacio de sobra el neu Mail es: evakira@hotmail.com
tinc puregon hcg lepori, gairebe de totes

us ho regalo..
SERE MAMA, El meu nen espera a RUSIA!
http://esperandounallamada.blogspot.com/
Nica
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 303
Membre des de: dt. abr. 29, 2008 3:35 pm

EntradaAutor: Nica » dv. març 05, 2010 8:21 am

Bon dia,

Jo començo la 2ª IA ( ja porto també 2 FIV i un gran historial de males noticies).
Ara necessito Puregon o Gonal i Lepori, si alguna de vosaltres ja no ho ha de fer servir li agrairia molt.
Gràcies a totes.
pinkpanther
:: puça
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 28, 2010 7:25 pm

EntradaAutor: pinkpanther » dv. març 05, 2010 6:41 pm

Hola,
jo estic en procés de la la 4ª FIV, de fet ja fa uns 6 dies que he començat amb les punxades. Al ser el 4rt tractament ja no m'ha entrat res per la SS, però gràcies a un parell de noies d'aquest foro he aconseguit gran part per donació!!!!Tot i aixi em punxo 7 vials diaris de Menopur o HMG Lepori i se m'acaba de seguida!!!! Algú li ha sobrat ni que siguin alguns vials d'algun d'alquests medicaments??? M'urgeix una mica perque com he dir ja he començat...però per preguntar-ho que no quedi.

Independentment de que surti algú, igualment volia donar les gràcies a les noies que desinteressadament m'han donatla medicació que els sobrava. GRÀCIES!!!
Neu

EntradaAutor: Neu » ds. març 06, 2010 9:14 pm

Hola noies,

Nica, tinc una capsa sencera de Gonal amb 10 vials que m'ha sobrat de la 1 FIV. Caduca pel juny. Ara estica l'espera per la 2a FIV però no necessitaré aquesta medicació perquè en tindré de nova. Envia'm un missatge i te la dono.

Pinkpanther,
sento no poder ajudar-te perquè no tinc Menopur o Lepori. A veure si algú altre pot ajudar-te.

Molta sort guapes!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::