manca de places a sant andreu (barcelona)

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
nereasistac
:: zebra
Entrades: 1077
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 2:07 pm
Contacta:

manca de places a sant andreu (barcelona)

EntradaAutor: nereasistac » dj. feb. 25, 2010 3:34 pm

hola escric aquestes paraules perque se que alguan de vosaltres potser ho esteu passant malament amb el numero de desempat de l'escola infantil.
L'any passat jo ho vaig passar molt malament i vaig anar a para a l'associació de veins de sant andreu, se uqe hi ha pares-ares qeu son del barri meu ipotser es trobin en aquesta situacio aquest any o d'altres.
Jo nomes vull deixar-vos informacio per tal de poder-vos ajudar
Aqui teniu el blog de la campanya d'aquest any "Escola X tots al barri de Sant Andreu - CAMPANYA 2010" Es un Blog creat per lluitar pel dret de tots els nostres infants a ser escolaritzats en una escola pública de qualitat i en el seu propi barri, on els pares hem decidit viure i veure`ls creixer, on volem que tinguin els seus amics i es desenvolupin com a persones. http://escolaxtots2010.blogspot.com/
També teniu un grup creat al fecebook que preten el mateix, i dibulgar aquesta informació ja uqe es una xarxa solcil a on hi ha molta gent i arriba a molta gent, aqui en teniu l'enllaç: http://www.facebook.com/group.php?v=app ... 782&ref=nf

De nou falten places al barri de Sant Andreu, i es que un any més s'ha constatat una falta més que evident de places escolars al barri de Sant Andreu. El que resulta més increïble és que la situació es torni a repetir de nou, quan l'any passat ja vam haver-hi problemes greus.

En total, s'han realitzat un total de 721 preinscripcions en escoles del barri de Sant Andreu (incloent l'escola propera de la Maquinista a Bon Pastor) sobre una oferta inicial de places de 598. Per tant, el dèficit actual és de 123 places. Això és massa!!!!!!

És cert que aquest número es reduirà una mica amb assignacions en segones opcions d'aquelles famílies que tenen altres escoles als barris dels voltants dintre de la seva àrea de proximitat. Però el que també és cert és que un bon número de famílies del barri de Sant Andreu que no hagin obtingut plaça en 1a opció, amb l'oferta actual, es trobaran amb què totes les seves altres alternatives dintre de la seva àrea de proximitat ja estan plenes!

I no s'ha d'oblidar, tenir una escola dintre de l'àrea de proximitat és un dret!

Dema divendres hi ha una assamblea informativa per els pares del barri que pateixin aquesta situacio, per a pares afectats.

Gracies a tots i esperem hagueu tingut sort i no esteu patint
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=33&t=13637&p=720774#p720774
ImatgeImatge
viewtopic.php?f=50&t=9207
M'HAN TRAICIONAT UNA VEGADA MES PERO HO HE FET DE TOT COR
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: manca de places a sant andreu (barcelona)

EntradaAutor: Naylacris » dj. feb. 25, 2010 3:45 pm

Ya sabes que me queda un año pero es una cosa que me preocupa mucho a la hora de que el año que viene tengamos que elegir el cole para Ana y me tiene bastante preocupada, ya sabes que tienes mi apoyo para lo que necesiteis, porque aunque no soy afectada puede ser que el año que viene si que lo sea.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

EntradaAutor: marionaijan » dj. feb. 25, 2010 5:30 pm

Ostres, moltes gràcies per la Informació, jo sóc de la Sagrera, Sant Andreu, i la veritat és que em preocupa molt el tema. L'any vinent encara no duré el nen a l'escola però pel seguent curs si, i ja veia que no hi havia gaire oferta pública... Aniré seguint el tems amb interès.

Gràcies de nou!
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. feb. 26, 2010 9:39 am

Judith ya nos tendrás informada de las novedades.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
nereasistac
Contacta:

EntradaAutor: nereasistac » dv. feb. 26, 2010 10:19 am

aquesta tarda tenim l'assamble i ja us informare de les accions que pendrem espero ens ajudeu encara que no sigueu afectats de primera mà
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. feb. 26, 2010 10:53 am

Te lo dije ayer a través de FB que a la asamblea no puedo ir pero que para lo que necesites aquí estoy, este año no soy afectada pero el que viene ya te digo yo que si.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
nereasistac
Contacta:

EntradaAutor: nereasistac » ds. feb. 27, 2010 9:31 am

El dijous dia 4 a les 19 hores veniu a la plaça orfila is us plau, ens trobarem alla per fernos veure afectats i noafectats hem de ser molta gent
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::