Endometriosis!!!

Tractaments, clíniques, medicaments..
suyoscar
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1449
Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
Ubicació: Barcelona-Blanes

Endometriosis!!!

EntradaAutor: suyoscar » dg. feb. 21, 2010 6:23 pm

be noies aquesta setmana m´han confirmat que tinc endometriosis cronica y mñ agradaria saber l´experiencia d´altres noies que els hi hagi pasat y quin remei els hi han donat. m´han parlat d´infertilitat y estic espantada.
mil gracies.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
irene2006
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

Re: Endometriosis!!!

EntradaAutor: irene2006 » dg. feb. 21, 2010 10:54 pm

Doncs tranquila, noia!!!!
No et deixis espantar pels metges!!!!
No és el meu cas, pero en conec 2 casos moooolt propers de 2 mamis que tenen endometriosis, les dos van acabar fent-se tractaments de reproducció assistida, això sí, pero van ser mamis a la primera, :-()) i, sorpresa, una d´elles, quan el seu petit tenia 1 any es va quedar embarassada de manera natural, sense cap ajuda!!!!!!! :content: :content: :content: i ara acaba de tenir el segon nen!!!!!! :content: :content: :content: i tambè li van dir que no podria ser mare!!!!!!!ja, ja, ja!!!!
No pateixis abans d´hora que tot es pot arreclar!!!!
Que tinguis molta sort!!!!!!!
ImatgeImatge
Angi-2
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: ds. des. 06, 2008 1:15 pm

Re: Endometriosis!!!

EntradaAutor: Angi-2 » dt. març 09, 2010 7:10 pm

Hola a totes,
ho he comentat a un nou tema, però realment m'interessa conèixer a altres "endometriomistes". A mí el diagnòstic em va deixat cao ! :ufs:
ja fa gairebé 2 anys que em vaig incorporar al Socpetit però després de molts baixons per la des-esperació baig deixar d'escriure fa com un any.
Bé, ara ja sé que tinc endometriosi severa a tota la zona pélvica (després de passar per proves, Omifin, laparoscopia, etc, etc) i per fi ens van aconsellar FIV i estem a Dexeus començant.
El problema és que just després de la laparoscopia per treure el quist (d'uns 10cm) m'ha sortit un altre groset a l'altre ovari, però igualment ens aconsellen intentar la FIV i alhora provar de congelar alguns òvuls sans, ja que sino en cada operació em treuen un troç d'ovari i ja no arribaria a prou resposta ovàrica.
Bé, perdoneu el rotllo, els dubtes principals per ara són:

- Al començar la monotorització i seguidament la punció, es pot agafar una baixa laboral ? o no consta com a baixa i has d'agafar vacances o assumptes propis de la feina ?
- Quan ja t'han fet la transfer, quants dies s'aconsella de repós abans d'iniciar la vida laboral plenament activa ?

Ara estic amb anticonceptives, el 19 començo a punxar Procrin i el 30 tinc la visita i eco de control. Tan debó estigui tot bé !! Tinc molta por a que el quist hagi crescut (pq em fa força mal) i s'hagi d'aturar la FIV a la meitat. I evidentment, a tornar a operar (un altre cop a quiròfen en menys de 6 mesos !!)
Encara que igualment si a la 1a FIV no hi ha embaràs segurament m'hauré d'operar també.

Si us plau, em podeu donar un cop de mà i orientació ?? :miko:
Quan truco a la clínica em sento molt "tonta" preguntant-ho tot. Dipositem totes les esperançes i ells, és clar, van per feina pq ets uns més.
Quin rotllo la endometriosi !! Qué llarg el procés de FIV !!

Moltes gràcies i una abraçadota per totes ! Sempre andavant !! :love: :globus: :***:
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::