bon dia a totes, sóc nova, em podeu ajudar?

Tractaments, clíniques, medicaments..
pumpi2
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. feb. 10, 2010 7:36 am

bon dia a totes, sóc nova, em podeu ajudar?

EntradaAutor: pumpi2 » dc. feb. 10, 2010 7:45 am

Hola
Fa poc vaig conèixer aquest espai i estic encantanda. A mi em passa com a moltes de vosaltres, tinc 1 fill i va un any i mig estic buscant el segon i no hi ha manera. He tingut tres avortaments en un any (dos bioquimics i un legrat a la setmana 8. Potser tinc els ovaris una mica envellits (tinc 38 anys) pero tinc folicles basals en cada cicle, o sigui tampoc tenen clar que sigui això, tinc la fsh bé però l'estradiol una mica alt (podria ser per quistes que a vegades tinc). La resta de probes tot ok La meva pregunta és, tenint en compte la vostra experiència, què farieu IA o FIV? A mi m'agradaria IA per ser menys agresiva però tampoc vull tirar els diners. En aquest cas, com la medicació no la cobreix sanitat, quan pot costar?.

Moltes gràcies a totes i anem parlant
carpi
:: zebra
Entrades: 1131
Membre des de: dc. set. 10, 2008 4:00 pm
Ubicació: Tarragona

Re: bon dia a totes, sóc nova, em podeu ajudar?

EntradaAutor: carpi » dc. feb. 10, 2010 8:09 am

Hola pumpi!

Pel que dius intueixo que el teu marit està bé, no? Si no és així potser t'hauries de plantejar anar directament a FIV, però si no té cap problema jo provaria primer amb IA. De totes maneres és el metge el que t'ho ha de dir segons els resultats de les proves i el teu historial. T'animo a que passis pel post de "En tractament de Reproducció Assistida"...a mi em va anar mooooolt bé!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/22e75d

01/07/10: ECO privi=2,150 kg
12/07/10:Control pes IVET=2,300 kg
26/07/08: Llevadora
DPP: 07/08/10
pumpi2

EntradaAutor: pumpi2 » dc. feb. 10, 2010 8:46 am

Hola Carpi

Moltes gràcies, ho farè. De tota manera, el meu marit està bé (encara que podria estar millor...) I el meu metge em comenta que si vull IA endavant, però només de 3, desprès a FIV... I no sé que és millor.
Una abraçada
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dc. feb. 10, 2010 10:23 am

Hola!jo suposo que per l'edat que tens i si tens quistes i pel que comentes sobre el teu marit, doncs jo tiraria per la FIV.
On t'estan portant els estudis i el tractament?i perquè no t'entra per la SS la medicació?
Com diu la Carpi passat pels post de repriducció assistida, segur que hi trobaràs altres experiències que et poden ajudar.
Benviguda al SP i espero que aviat tornis a ser mare :ok: :ok:
Imatge
Imatge
PALME
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

EntradaAutor: PALME » dc. feb. 10, 2010 7:01 pm

Hola Pumpi,

Respecte a la medicació no ho descartis abans d'hora, segons el cap i el metge que et toca pots tenir.ho tot cobert. En el meu cas per 2 IA només he pagat uns 6 euros cada vegada per tota la medicació q arriba als 300 euros.

Tal com diuen les noies al post RA hi ha moltíssima informació.

Molta sort!!
PALME l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 11, 2010 8:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
pumpi2

EntradaAutor: pumpi2 » dj. feb. 11, 2010 7:36 am

Bon dia!

Així ho faré. Moltes gràcies!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::