Medicació per un 4rt tractament

Tractaments, clíniques, medicaments..
pinkpanther
:: puça
Entrades: 35
Membre des de: dj. gen. 28, 2010 7:25 pm

Medicació per un 4rt tractament

EntradaAutor: pinkpanther » dv. feb. 05, 2010 6:49 pm

Hola,
Estic a punt d'iniciar un 4rt tractament de FIV, el que vol dir que la medicació ja no m'entra per la SS. La veritat és que amb tres tractaments en un any tenim l'economia realment malmesa! Per això m'agradaria saber si hi ha al´gú a qui li hagi sobrat medicació d'anteriors tractaments que la vulgui donar o bé vendre a un preu econòmic...
Moltes gràcies
Montse P
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:22 am
Ubicació: La plana de Lleida

Re: Medicació per un 4rt tractament

EntradaAutor: Montse P » dv. feb. 05, 2010 10:30 pm

Hola
Jo no et puc ajudar, perquè he tingut la sort de no haver de passar per tot aquest procés, però se m'ha ocorregut la idea de mirar el preu d'aquests medicaments a Andorra; t'ho dic perquè, tot i que al final no he fet, amb les vacunes dels nens (les que no cobreix la SS), a Andorra són molt més econòmiques i a vegades (depenent d'on siguis) surt a compte organitzar una escapada i anar-ho a buscar allà. Només era una idea, tot i que si hi ha algú que et pot ajudar i donar-te part del tractament si els hi ha sobrat, molt millor.

Que tingues MOOOLLLLTTAAAAA SOOOORTTTT!!!!

Montse
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » ds. feb. 06, 2010 8:49 pm

Hola!jo tinc medicació que em va sobrar de la meva darrera invitro però no sé si està caducada, la tinc a casa els meus pares, si vols demà t'ho acabo de confirmar. De totes maneres, quina és la medicació que busques?jo m'he fet 3 invitro, bé la del mig era de "congelats" però amb els "frescos" la medicació de la primera i la tercera va variar una mica.
Em sap greu que no t'hagin funcionat, et van poder dir la causa?
Imatge
Imatge
pinkpanther

EntradaAutor: pinkpanther » dg. feb. 07, 2010 12:21 pm

Moltes gràcies per les vostres respostes. I bona idea això d'Andorra, hi faré una ullada.

Estic buscant Gonal, Menopur o HMG Lepori, ovitrelle i orgalutran. La veritat és que les causes de perque no han funcionat els 3 tractaments no estan massa clars. Tinc 39 anys, obtincs bons embrions i forces foliculs. Fins i tot he fer DGP i han transferit embrions bons genèticament. Aixi que vull pensar que he tingut mala sort. De totes formes aquest serà el darrer tractament, ja que no crec que ens en poguem permetre més...
Pat
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 8:45 am
Contacta:

EntradaAutor: Pat » dv. feb. 12, 2010 9:02 pm

hola!

jo tinc puregon 900 a la nevera. t'ho comento per si al final et canvien algun dels que comentes per puregon.
Imatge
pinkpanther

EntradaAutor: pinkpanther » dv. feb. 12, 2010 9:26 pm

Moltes gracies Pat!! Jo en principi no en necessito, però potser pots ajudar a alguna altra noia...

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::