aliments a 5 mesos
aliments a 5 mesos
Hola noies, a veure si em podeu ajudar
la meva filla va fer 5 mesos i no vol veure la llet, diria que la te avorrida, veu el bibi de la llet i plora i quan veu el de l'aigua si llença a xumar!...la qüestió és que la pediatre em va dir que li fes cereals amb cullera, però us volia demanar si us hi heu trobat i quins aliments més li podria donar a part de la fruita que ja l'anem provant però no crec que alimenti gaire oi?
els cereals a part de preparar amb llet, amb què més li podria fer?
a veure si em doneu més idees per variar una mica el menú i gràcies
la meva filla va fer 5 mesos i no vol veure la llet, diria que la te avorrida, veu el bibi de la llet i plora i quan veu el de l'aigua si llença a xumar!...la qüestió és que la pediatre em va dir que li fes cereals amb cullera, però us volia demanar si us hi heu trobat i quins aliments més li podria donar a part de la fruita que ja l'anem provant però no crec que alimenti gaire oi?
els cereals a part de preparar amb llet, amb què més li podria fer?
a veure si em doneu més idees per variar una mica el menú i gràcies
Re: aliments a 5 mesos
et comento, el meu li pasava igual, ara te 5 mesos, jo li dono fruita desde els 2 mesos, li faig en papilla, poma, pera, platan, taronja, mandarian, li vaig convinant i es menja uns super plats li encanta, a l'hora de dinar al mig dia, li dono verdura i ara li poso peix tot ben triturat i s'el menja bé, a la nit, li dono cereals sense gluten amb papilla, 180ml de llet + 6 cacitos de cereals i s'el menja molt bé, també li he comprat Crema d'arros de la Hero Baby i li dono una vegada a la setmana per dinar també... crec que t'he donat moltes idees no??
jo li faig mes cas a la mami que al pediatra, i despres li explico a la pediatra el que menja i em diu que genial que jo he d'anar provan i que el faig molt be.
jo li faig mes cas a la mami que al pediatra, i despres li explico a la pediatra el que menja i em diu que genial que jo he d'anar provan i que el faig molt be.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Hola Stata!
Doncs crec q hi ha gent q prepara els cereals amb aigua... jo no ho he provat, sempre li preparo amb llet... i amb 5 messos crec q poca cosa més li pots donar... llet, cereals i fruita. La verdura ve als 6 messos...
Doncs crec q hi ha gent q prepara els cereals amb aigua... jo no ho he provat, sempre li preparo amb llet... i amb 5 messos crec q poca cosa més li pots donar... llet, cereals i fruita. La verdura ve als 6 messos...
- Veronik
- :: girafa

- Entrades: 2116
- Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
- Ubicació: Ripollet
- Contacta:
Cada pediatra es un mon!!!
El meu amb 5 messos menja, cereals sense gluten, fruita, platan, poma vermella, pera i suc de taronja, poc a poc li puc anar introduint altres fruitetes, de verduretes menja mongeta, patata, pastanaga, ceba, api i carbassó de carn pollastre. La carn vermella com el poltre, vedella o gall d'indi a partir dels 6 messos, el peix a partir dels 8 messos.
El meu amb 5 messos menja, cereals sense gluten, fruita, platan, poma vermella, pera i suc de taronja, poc a poc li puc anar introduint altres fruitetes, de verduretes menja mongeta, patata, pastanaga, ceba, api i carbassó de carn pollastre. La carn vermella com el poltre, vedella o gall d'indi a partir dels 6 messos, el peix a partir dels 8 messos.
Has provat de canviar-li la marca de llet?
I en quan la preparació dels cereals... una vegada em va comentar una mare que preparava els cereals amb caldo vegetal. Tot i així, al mercat també hi ha cereals (jo conec la marca blevit) amb la llet incorporada i tu només hi has d'afegir l'aigua, potser aquests els hi agrada més.
I en quan la preparació dels cereals... una vegada em va comentar una mare que preparava els cereals amb caldo vegetal. Tot i així, al mercat també hi ha cereals (jo conec la marca blevit) amb la llet incorporada i tu només hi has d'afegir l'aigua, potser aquests els hi agrada més.
gràcies per les respostes!
si, ja hem provat marques de llet i tetines i no la vol ni veure, haurem de canviar el menú...
provaré lo dels cereals amb caldo de verduretes
per berenar li he fet compota d'una poma i una pera i s'ho ha menjat tot, amb una cullerada de cereals, pujava uns 200 ml.!
a veure per sopar ja ens ho trobarem....pffpffff.....si dura gaire així, li farem verdures, penso que no tots els nens són iguals i la meva es veu que està farta de la llet, que per cert...jo quan era petita la meva mare m'havia de donar la llet amb cullera perquè no la volia ni veure, no sé a qui s'assembla aquesta nena...

si, ja hem provat marques de llet i tetines i no la vol ni veure, haurem de canviar el menú...
provaré lo dels cereals amb caldo de verduretes
per berenar li he fet compota d'una poma i una pera i s'ho ha menjat tot, amb una cullerada de cereals, pujava uns 200 ml.!
a veure per sopar ja ens ho trobarem....pffpffff.....si dura gaire així, li farem verdures, penso que no tots els nens són iguals i la meva es veu que està farta de la llet, que per cert...jo quan era petita la meva mare m'havia de donar la llet amb cullera perquè no la volia ni veure, no sé a qui s'assembla aquesta nena...
Itac@ ha escrit:Hola Stata!
Jo et dic el mateix que la Itaca, amb compte amb el que donis amb 5 mesets que les intoleràncies són més freqüents quan més d'hora introdueixes els aliments....jo faria proves amb això llet, cereals i fruita. El que de cereals, per exemple, pots provar diferents classes, industrials i no industrials....per aquí hi ha moltes noies que et poden informar de diferents maneres de preparar-los!
Sort amb la cullera!!

Ahir a l'esclat (bon preu) vam mirar els cereals no industrialitzats, i hi havia arròs, clar, mill, quinoa, uns quants. Per anar provant, podries fer-ne de totes menes. També fer-los amb caldo de verdures, ni que sigui amb ceba sola ja tindran un gustet diferent.
I això, vigila molt les intoll·leràncies i al·lèrgies, si ho podem prevenir, millor que millor.
I això, vigila molt les intoll·leràncies i al·lèrgies, si ho podem prevenir, millor que millor.
- Veronik
- :: girafa

- Entrades: 2116
- Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
- Ubicació: Ripollet
- Contacta:
STATA ha escrit:gràcies per les respostes!
provaré lo dels cereals amb caldo de verduretes![]()
per berenar li he fet compota d'una poma i una pera i s'ho ha menjat tot, amb una cullerada de cereals, pujava uns 200 ml.!a veure per sopar ja ens ho trobarem....pffpffff.....si dura gaire així, li farem verdures, penso que no tots els nens són iguals i la meva es veu que està farta de la llet, que per cert...jo quan era petita la meva mare m'havia de donar la llet amb cullera perquè no la volia ni veure, no sé a qui s'assembla aquesta nena...
Per cert les verduretes sempre al mig dia, la fruiteta per la tarda i per la nit "lele" amb cereals.
Jo et recomanaria: La compota de poma, els cereals amb brou de verdures i els yougurts amb llet de continuació.
Aviamcom et va...
Aviamcom et va...
Hola noies, encara estem igual, és veure la llet i el bibi i posar-se a cridar!...encara tinc l'esperança que tornem a la normalitat
Anem menjant com podem, cereals amb cullera i ara tornaré a fer-li compota de poma que li va agradar molt, però no se si menja suficient....sino haurem d'anar a veure la pediatra que ens faci un menú, no m'agradaria fer res mal fet
ja li puc donar iogurts??
gràcies guapes, haurem de tenir paciència
Anem menjant com podem, cereals amb cullera i ara tornaré a fer-li compota de poma que li va agradar molt, però no se si menja suficient....sino haurem d'anar a veure la pediatra que ens faci un menú, no m'agradaria fer res mal fet
ja li puc donar iogurts??
gràcies guapes, haurem de tenir paciència
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Stata, a mi la pediatra no em va parlar per res de iogurs encara... sols de fruites (pera, poma, plàtan, taronja i mandarina), és més, em va dir q la resta de fruites ara per ara, prohibidíssimes.
Consulta-ho amb el pediatra i a veure què... és q encara són massa petits i se'ls ha d'anar introduint els nous aliments molt de mica en mica, q la seva panxona s'ha d'anar acostumant...
Sort!
Consulta-ho amb el pediatra i a veure què... és q encara són massa petits i se'ls ha d'anar introduint els nous aliments molt de mica en mica, q la seva panxona s'ha d'anar acostumant...
Sort!
Stata, nosaltres ala Claudia ja li donàvem fruita i cereals i les verduretes amb pollastre els hi vam introduïr als 6 mesos. El peix, no es bo introduïrlo abans dels 8.. pot produïr intolerències!!!
De totes maneres et volia comentar que un petit de 5 mesos necessita la llet per a poder crèixer!! pensa que si no en pren després en pot tenir molts de problemes. Proba de donar-li amb cereals, que al canviar-li el gust li agradaran més o afegir-li a més a més de la llet i els cereals que escullis (sense gluten) un rajolinet de suc de taronja natural. Els cereals queden molt bons i no es nota el gust de la llet!
AH! els iogurts ens els va introduïr ara als 6 mesos i pico...
De totes maneres et volia comentar que un petit de 5 mesos necessita la llet per a poder crèixer!! pensa que si no en pren després en pot tenir molts de problemes. Proba de donar-li amb cereals, que al canviar-li el gust li agradaran més o afegir-li a més a més de la llet i els cereals que escullis (sense gluten) un rajolinet de suc de taronja natural. Els cereals queden molt bons i no es nota el gust de la llet!
AH! els iogurts ens els va introduïr ara als 6 mesos i pico...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |