escoles a girona
escoles a girona
Hola a tothom, és el primer dia que entro en el foro i voldria opinions de les escoles públiques de l'eixample de girona. No sé si algú és de girona i si tenir referències
Gràcies
Gràcies
Re: escoles a girona
viewtopic.php?f=23&t=13990&start=0
adjunto aquest link, no fa gaire he preguntat el mateix i aquestes son les respostes.
sort.
Albert
adjunto aquest link, no fa gaire he preguntat el mateix i aquestes son les respostes.
sort.
Albert
hola cleta
Jo del únic que et puc parlar es del que van les meves filles , el col.legi MIGIDA , estic molt contenta , de fet és el cole on jo vaig estudiar
, peró dels col.legis públics que hi ha a Girona es un dels millors ,
, te diria moltes coses bones , una de elles , es que és escola verda , i que vol dir aixó doncs que ensenyen als nens a no malgastar recursos, a reutilitzar materials , participa d'un programa del ajuntament de reutilització dels llibres de text , ensenyen als nens a tenir cura d'aquest material perque altres nens al any seguent puguin fer-lo servir , tot i que té les limitacións própies d'un col.legi públic , el nivell de educació és molt bo ,
no sé que més dirte peró que és una bona escola aixó segur 
Jo del únic que et puc parlar es del que van les meves filles , el col.legi MIGIDA , estic molt contenta , de fet és el cole on jo vaig estudiar
, peró dels col.legis públics que hi ha a Girona es un dels millors , Re: escoles a girona
La nostra anirà al Bosc de la Pabordia. Ara està en un lloc provisional, però està previst traslladar-la al costat del pavelló de palau, tot i que no se sap quan...
Hola;
aquest curs em tocarà fer la preinscripció per el meu petit i, de "l'oferta" d'escoles públiques que em correspon per zona, l'elecció és una mica complicada. És per això que voldria saber si hi ha algú al fòrum que coneix les escoles públiques de la zona 2 de Girona i em pogués donar consell, les quals són: CEIP Montfalgars, CEIP Santa Eugènia (escola groga), CEIP Dalmau Carles o CEIP Domeny.
O bé que en penseu de les escoles concertades Maristes i Pare Coll.
-:Gràcies:-
aquest curs em tocarà fer la preinscripció per el meu petit i, de "l'oferta" d'escoles públiques que em correspon per zona, l'elecció és una mica complicada. És per això que voldria saber si hi ha algú al fòrum que coneix les escoles públiques de la zona 2 de Girona i em pogués donar consell, les quals són: CEIP Montfalgars, CEIP Santa Eugènia (escola groga), CEIP Dalmau Carles o CEIP Domeny.
O bé que en penseu de les escoles concertades Maristes i Pare Coll.
-:Gràcies:-
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |