bebe 6 mesos -> Cuantitat papilla verudra + pollastre
bebe 6 mesos -> Cuantitat papilla verudra + pollastre
Hola noies!!
Tinc un dubte, la meva petita ja té 6 mesos i per indicació de la pediatre li dono ja la papilla de verures i pollastre (40grs.) però des de fa 2 dies la nena se'm queda amb gana després del dinar. De fet, s'acaba la papilla i plora pq vol menjar més! n'hi faig 240 grs!
Hi poso:
- 2 papates petites o carbassa depenent el dia
- una mica de ceba (per donar gust)
- 1 pastanaga
- 1/2 Cogombre (calabacín) o 6 monjetes verdes
- una mica de porro
- 40grs de pollastre
i tot plegat ala babycook! i ja no hi cap res més a la cistelleta!
Doncs es queda amb gana! i super intranquil·la... abans de seguida feina migdiada i ara em costa que s'adormi! i clar, avuí per exemple li he donat 90 de bibi després i sembla que aleshores s'ha atipat...
Què us ha passat a vosaltres? li doneu més pollastre que jo? algun consell?
Gràcies!!!
Tinc un dubte, la meva petita ja té 6 mesos i per indicació de la pediatre li dono ja la papilla de verures i pollastre (40grs.) però des de fa 2 dies la nena se'm queda amb gana després del dinar. De fet, s'acaba la papilla i plora pq vol menjar més! n'hi faig 240 grs!
Hi poso:
- 2 papates petites o carbassa depenent el dia
- una mica de ceba (per donar gust)
- 1 pastanaga
- 1/2 Cogombre (calabacín) o 6 monjetes verdes
- una mica de porro
- 40grs de pollastre
i tot plegat ala babycook! i ja no hi cap res més a la cistelleta!
Doncs es queda amb gana! i super intranquil·la... abans de seguida feina migdiada i ara em costa que s'adormi! i clar, avuí per exemple li he donat 90 de bibi després i sembla que aleshores s'ha atipat...
Què us ha passat a vosaltres? li doneu més pollastre que jo? algun consell?
Gràcies!!!
Re: bebe 6 mesos -> Cuantitat papilla verudra + pollastre
Irinna,
Jo no et puc ajudar massa ja que fa poc que en Roger menja verdura i encara ens costa molt, no passem dels 60, o sigui que sempre li cumplemento amb un bibi.
De totes maneres, el que sí et volia comentar és que a mi el pediatre em va insisitir molt en no passar-me en la quantitat de pollastre que li dono, per controlar la quantitat de proteina que menja.
A veure si alguna mami em més epxeriència et pot ser més útil!
Jo no et puc ajudar massa ja que fa poc que en Roger menja verdura i encara ens costa molt, no passem dels 60, o sigui que sempre li cumplemento amb un bibi.
De totes maneres, el que sí et volia comentar és que a mi el pediatre em va insisitir molt en no passar-me en la quantitat de pollastre que li dono, per controlar la quantitat de proteina que menja.
A veure si alguna mami em més epxeriència et pot ser més útil!
hola
Et recomano que et miris aquesta guia, esta força bé. http://www20.gencat.cat/docs/Educacio/D ... 20anys.pdf
Jo tb tenia molts ductes amb les quantitats, però cada nen es un món.
Et recomano que et miris aquesta guia, esta força bé. http://www20.gencat.cat/docs/Educacio/D ... 20anys.pdf
Jo tb tenia molts ductes amb les quantitats, però cada nen es un món.
MOltes gràcies Ra26.. segons l'article la meva nena menja més del que diuen!!! i es queda amb gana.. ai... trucaré a la seva pediatra a veure què em diu.
Moltes gràcies!
Moltes gràcies!
I si li dones una mica de postres? Mig iogurt o que xupi un plàtan una estona....
Jo tinc un bebe que ha fet ara 8 messos i li dono entre 40 grams i 50 grams de pollastre, una patata petita, mitja pastanaga, un trosset de carbassa, 3 o 4 mongetes, una mica d'api i un trosset de carbasso. Jo també ho fico a la babycook i despres quan ja està fet l'api el trec. Amb aiò al meu nen es queda bé però de postre li dono un yogurt de Danone, Mi Primer Danone, i casi casi se'l meja sencer. Al cap de 3 horetes aproximadament li dono la papilla de fruita (1/2 platan, 1/2 poma, 1/2 pera, suc de 1/2 taronja i una galeta). I ja despres el bibe amb cereals al cap de 3 o 4 hores ja per anar-se a domir. De totes formes, comenta-li al teu pediatre ell més que ningú et dirà que fer. 

Gràcies noies!
el que he provat ara de fer és donar-li un Mi Primer Danone després d'haver menjat la verdureta i li va molt bé! se'l menja tot sencer i es queda ben agust! jeje
Moltes gràcies a totes!!
el que he provat ara de fer és donar-li un Mi Primer Danone després d'haver menjat la verdureta i li va molt bé! se'l menja tot sencer i es queda ben agust! jeje
Moltes gràcies a totes!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |