COM VA SER EL VOSTRE SAGNAT D'IMPLANTACIÓ?
COM VA SER EL VOSTRE SAGNAT D'IMPLANTACIÓ?
Hola noies!!!
Doncs aixó, com va ser el vostre sagnat d'implantació?
jo he tacat molt fluxe i una miqueta rosat i marronós, peró només quan ahir em vaig netejar i avui molt menys... peró a les calcetes ni rastre
expliqueu-me, com va ser el vostre??? feia olor extranya??
moltes asies!!!

Doncs aixó, com va ser el vostre sagnat d'implantació?
jo he tacat molt fluxe i una miqueta rosat i marronós, peró només quan ahir em vaig netejar i avui molt menys... peró a les calcetes ni rastre
expliqueu-me, com va ser el vostre??? feia olor extranya??
moltes asies!!!

- gretagalgo
- :: zebra

- Entrades: 1639
- Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm
Re: COM VA SER EL VOSTRE SAGNAT D'IMPLANTACIÓ?
Tenia taquetes marronoses com si em vingues la regla inclús dolor de regla i aixi durant una setmana
Ostres Taduol!
avui he tacat rosat/vermellòs però de moment només al paper de WC i no tinc cap símptoma de warry! he pensat que podia ser sagnat d'implantació, però aquest cicle meu és molt estrany (estic a dia 44 i em sembla que serà de 50).
A quin dia estàs del cicle?
avui he tacat rosat/vermellòs però de moment només al paper de WC i no tinc cap símptoma de warry! he pensat que podia ser sagnat d'implantació, però aquest cicle meu és molt estrany (estic a dia 44 i em sembla que serà de 50).
selkie ha escrit:Ostres Taduol!
jolines!!!
Estic a dia 37 del cicle!!!
ahir vaig anar a urgéncies pq tinc amigdalitis aguda, i li vaig dir que podia estar embaraçada i no em va fer cap tipus de prova...
i el tiu em va receptar anitibiótic (penicilina) i em va punxar voltarén al cul, i quan vaig arribar a casa i vaig fer pipi, al netejar-me em vaig trobar amb el paper tacat... peró feia una miqueta d'olor extranya...
Serà implantació????
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
podria ser.... jo vaig tacar un parell de dies marronos una setmana abans de la data que m'havia de venir... i ja no va venir!!!!
Bona niiit!!
Una pregunta...el sagnat d'implantació es fa uns dies abans de que et vingui la regla? o en els dies que en principi l'esperes??? esk sento de totes les opinions!!!
Una pregunta...el sagnat d'implantació es fa uns dies abans de que et vingui la regla? o en els dies que en principi l'esperes??? esk sento de totes les opinions!!!
Hola,
Doncs he mirat una llibreteta on em vaig anar apuntant dades i dates i així us explico com va ser i us dono també dates. El meu sagnat va durar un parell d'hores (o potser menys) i vaig tacar bastant però només aquesta estona. No em vaig sentir cap dolor d'ovaris ni de res.
El vaig tenir 10 dies després de la meva última regla. Ara penso que és molt aviat, però aleshores era força irregular. Al cap de gairebé un mes (uf!! no sé com vaig poder esperar tant!!) em vaig fer el test i em va donar positiu.
A banda del sagnat, no vaig notar cap altre simptoma. De fet, vaig passar un embaràs molt bo sense marejos, nausees ni res de tot això.
Espero haver-te ajudat

Doncs he mirat una llibreteta on em vaig anar apuntant dades i dates i així us explico com va ser i us dono també dates. El meu sagnat va durar un parell d'hores (o potser menys) i vaig tacar bastant però només aquesta estona. No em vaig sentir cap dolor d'ovaris ni de res.
El vaig tenir 10 dies després de la meva última regla. Ara penso que és molt aviat, però aleshores era força irregular. Al cap de gairebé un mes (uf!! no sé com vaig poder esperar tant!!) em vaig fer el test i em va donar positiu.
A banda del sagnat, no vaig notar cap altre simptoma. De fet, vaig passar un embaràs molt bo sense marejos, nausees ni res de tot això.
Espero haver-te ajudat

Jo no vaig tacar gens. De fet no sabia que hi hagués un sagnat d'implantació fins que li va passar a una amiga meva i jo ja havia parit.
Pues yo tuve unas manchitas marronosas un par de dias antes de la falta, solo fueron unas gotitas y un dia!
hola!!!
Yo no tuve... la verdad es que dudo a veces que lo este porque me encuentro genial!
Yo no tuve... la verdad es que dudo a veces que lo este porque me encuentro genial!

Jo tampoc n'he tingut així que no et puc ajudar...
Ànims que en uns dies sortiràs de dubtes!
Ànims que en uns dies sortiràs de dubtes!
hola taduol!!!!!!!
te explico, no todas las mujeres ni en todos los embarazos de la misma mujer tiene por que haber sangrado de implantacion(yo misma lo tuve en el embbarazo que acabo en aborto y sin embargo no en el de mi hija), es decir que no es indispensable para que haya embarazo.
pero si lo hay, debe se un leve sangrado que ocurre 10-12 días después de la ovulación , cuando el óvulo fertilizado se implanta o anida en el útero.
evidentemente el rango de dias variara segun los ciclos de cada mujer,y es sangre marronosa como oxidada y poquita cantidad de duracion corta.
te explico, no todas las mujeres ni en todos los embarazos de la misma mujer tiene por que haber sangrado de implantacion(yo misma lo tuve en el embbarazo que acabo en aborto y sin embargo no en el de mi hija), es decir que no es indispensable para que haya embarazo.
pero si lo hay, debe se un leve sangrado que ocurre 10-12 días después de la ovulación , cuando el óvulo fertilizado se implanta o anida en el útero.
evidentemente el rango de dias variara segun los ciclos de cada mujer,y es sangre marronosa como oxidada y poquita cantidad de duracion corta.
Bona tarda,
Jo tampoc et puc ajudar, jo no en vaig tenir en cap dels 3 embarassos, peró per el que tinc entes algun cop també hi ha dones que els dia que els hi ha de venir la regla o un dia avans o despres tot i estar embarassades també tenen unes petites perdues, marronoses. No se tu a quin dia del cicle estàs.
Jo tampoc et puc ajudar, jo no en vaig tenir en cap dels 3 embarassos, peró per el que tinc entes algun cop també hi ha dones que els dia que els hi ha de venir la regla o un dia avans o despres tot i estar embarassades també tenen unes petites perdues, marronoses. No se tu a quin dia del cicle estàs.
Aquest missatge és per dir-vos que...
SI QUE VA SER SAGNAT D'IMPLANTACIÓ!!!!
IUJUUUUUUUUUUUUUU!!!

SI QUE VA SER SAGNAT D'IMPLANTACIÓ!!!!
IUJUUUUUUUUUUUUUU!!!

Enhorabona!! Quina entrada d'any més xula!!

Noies em podeu ajudar????
Em vaig fer el TO i em va sortir la careta somrient, aleshores has de contar 14 dies perque et baixi la NO WARRY, no???
Doncs ahir estava a dia 11 o sigui encara em falten 3 dies per la WARRY i vaig tacar una miqueta rosat i avui estic tacant una mica marronos...aixo ja es la warry???
o sigui dia 23 de desembre TO POSITIU
dia 3 de gener sagnat rosadet
avui dia 4 una mica marronos i taco el salvaslip
que opineu??
moltes gràcies
Em vaig fer el TO i em va sortir la careta somrient, aleshores has de contar 14 dies perque et baixi la NO WARRY, no???
Doncs ahir estava a dia 11 o sigui encara em falten 3 dies per la WARRY i vaig tacar una miqueta rosat i avui estic tacant una mica marronos...aixo ja es la warry???
o sigui dia 23 de desembre TO POSITIU
dia 3 de gener sagnat rosadet
avui dia 4 una mica marronos i taco el salvaslip
que opineu??
moltes gràcies
Ragi si et va sortir el TO positiu el dia 23 significa que vas ovular al dia següent o l'altre. Avui estaries a dia 9-10 DPO, en principi és d'hora per ser warry. A veure si tens sort i és sagnat d'implantació!!!
MOLTES GRACIES GLORIA!!!!
Fins avui he tingut dolorets pero avui mhan desaparegut i no tinc cap mena de dolor...avui he tacat una mica encara!!! A veure si hi ha sort!!! Ens haurem d'esperar fins el dia previst a veure el que passa!!!
Fins avui he tingut dolorets pero avui mhan desaparegut i no tinc cap mena de dolor...avui he tacat una mica encara!!! A veure si hi ha sort!!! Ens haurem d'esperar fins el dia previst a veure el que passa!!!
- suyoscar
- :: zebra

- Entrades: 1449
- Membre des de: dl. juny 08, 2009 12:32 pm
- Ubicació: Barcelona-Blanes
ragi yo estic com tu. la data de la no warry es el 7 y avui e tacat marronet pero mol poquet...pot ser sangrat de implantacio o es paranoia meva.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

07.11.2009