PANXA+CASAMENT
PANXA+CASAMENT
hOLA, suposo que mes d'una us hi heu trobat i estant embarassades us han convidat a un casament, el cas es que jo al Juny en tinc un i surto de comptes 2 setmanes mes tard, ara tinc el problema de que m'he de comprar algo, pero no se la talla! ara estic de 7 mesos sabeu si la panxa aumenta molt en general? i sabeu d'on o que em puc comprar? Gracies a totes! 

-
VisitantVi
MAMALAIA,
PENSA QUE SI ET FALTA TAN POQUET, PRIMERA: A LO MILLOR NO HI POTS ANAR; SEGONA: TINDRÀS UNA SENYORA PANXA, RES A VEURE AMB LA QUE TENS ARA!
PER TANT...MIRA DE COMPRAR-TE ALGUNA COSA ARA, QUE ET SERVEIXI PER AQUETS DOS MESOS, QUE NO SIGUI GAIRE CARA...PER NO EMPRENYAR-TE SI AL FINAL NO VAS AL CASAMENT!!!
PENSA QUE SI ET FALTA TAN POQUET, PRIMERA: A LO MILLOR NO HI POTS ANAR; SEGONA: TINDRÀS UNA SENYORA PANXA, RES A VEURE AMB LA QUE TENS ARA!
PER TANT...MIRA DE COMPRAR-TE ALGUNA COSA ARA, QUE ET SERVEIXI PER AQUETS DOS MESOS, QUE NO SIGUI GAIRE CARA...PER NO EMPRENYAR-TE SI AL FINAL NO VAS AL CASAMENT!!!
-
VisitantVi
hOLA Mamalaia! jo vaig estar ahir al Prenatal i vaig estar xafardejant la roba i vaig veure vestidets molt monos que fan gaire forma de embarassada, vull dir que poder despres pels primers mesos despres h'haver parit entre que et desinfles i no encara el faras servir a l'estiu... No fan aparença de roba premamá i eren molt macos!
Estic d'acord amb el que t'han dit. Jo esperaria una mica per que la panxa sembla que no però els ultims mesos creix MOOOOOOOOOOOOOOOOOLT!!!!!!!!!
Jo vaig haver d'anar a 3 casaments embarassada però estava d'unes 20 setmanes (al primer) i menys mal que eren seguits i em vaig poder posar a tots el mateix pq si haguessin siguts mes espaiats... els pantalons negres que em vaig comprar... ni de conya m'hi caben.
Ahhh!!! Jo em vaig comprar uns pantalons negres, una mica d'arreglar però que es puguessin dur i de dalt una cosa que arregles mes, un bon xal i unes bones sabates (que ja tenia) i arreando!!!!
Jo vaig haver d'anar a 3 casaments embarassada però estava d'unes 20 setmanes (al primer) i menys mal que eren seguits i em vaig poder posar a tots el mateix pq si haguessin siguts mes espaiats... els pantalons negres que em vaig comprar... ni de conya m'hi caben.
Ahhh!!! Jo em vaig comprar uns pantalons negres, una mica d'arreglar però que es puguessin dur i de dalt una cosa que arregles mes, un bon xal i unes bones sabates (que ja tenia) i arreando!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |