PANXA+CASAMENT

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Mamalaia
:: pantera
Entrades: 871
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 11:16 am
Ubicació: Navàs

PANXA+CASAMENT

EntradaAutor: Mamalaia » dj. abr. 12, 2007 6:20 pm

hOLA, suposo que mes d'una us hi heu trobat i estant embarassades us han convidat a un casament, el cas es que jo al Juny en tinc un i surto de comptes 2 setmanes mes tard, ara tinc el problema de que m'he de comprar algo, pero no se la talla! ara estic de 7 mesos sabeu si la panxa aumenta molt en general? i sabeu d'on o que em puc comprar? Gracies a totes! :-())
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. abr. 12, 2007 6:44 pm

MAMALAIA,
PENSA QUE SI ET FALTA TAN POQUET, PRIMERA: A LO MILLOR NO HI POTS ANAR; SEGONA: TINDRÀS UNA SENYORA PANXA, RES A VEURE AMB LA QUE TENS ARA!
PER TANT...MIRA DE COMPRAR-TE ALGUNA COSA ARA, QUE ET SERVEIXI PER AQUETS DOS MESOS, QUE NO SIGUI GAIRE CARA...PER NO EMPRENYAR-TE SI AL FINAL NO VAS AL CASAMENT!!!
Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dj. abr. 12, 2007 6:46 pm

Jo opino com la Patufa......... i si es un casament que no es gaire directe..... no sé potser si refuses anar-hi potser ho entendran.....
Jo tenia un al març d'una cosina del meu home i no hi vaig anar i no es van enfadar ni res..... es clar que era un viatge una mica llar........
Imatge
Imatge
culdolla
:: zebra
Entrades: 1562
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 11:01 am

EntradaAutor: culdolla » dj. abr. 12, 2007 7:48 pm

mmm sempre et pots esperar a comprar algo... al prenatal hi ha cosetes xules, tipus vestits...
cocosong
Entrades: 822
Membre des de: dc. set. 13, 2006 2:45 pm

EntradaAutor: cocosong » dj. abr. 12, 2007 8:16 pm

Si, jo et volia comentar el mateix que la txelleta. Al prenatal hi han vestits xulos que sempre pots acabr comprant i posant algún complement i ja està. Es que és molt justet eh!
Mamalaia

EntradaAutor: Mamalaia » dj. abr. 12, 2007 11:22 pm

Hi he d'anar! es casa la meva tieta i madrina! si no hi vaig em mata, ademes es casa a casa seva als jardins vull dir que no he de fer un viatge llarg, pero el millor sera no gastarmhi gaire pq total per un dia, el dubte es la talla que he d'agafar!
ImatgeImatge
culdolla
Entrades: 1562
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 11:01 am

EntradaAutor: culdolla » dv. abr. 13, 2007 6:37 am

ESPERA'T UN TEMPS MÉS... COM Q NO SÓN VESTITS MOLT ESPECIALS M'IMAGINO Q NO TINDRÀS PROBLEMES... SI FOS UNA BOTIGA PETITONA, PERÒ AL PRENATAL? SUPOSO Q DEUEN TENIR STOCK DE SOBRES...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. abr. 13, 2007 7:49 am

hOLA Mamalaia! jo vaig estar ahir al Prenatal i vaig estar xafardejant la roba i vaig veure vestidets molt monos que fan gaire forma de embarassada, vull dir que poder despres pels primers mesos despres h'haver parit entre que et desinfles i no encara el faras servir a l'estiu... No fan aparença de roba premamá i eren molt macos!
Anni
:: lleona
:: lleona
Entrades: 907
Membre des de: dt. ago. 08, 2006 10:37 am
Ubicació: BARCELONA

EntradaAutor: Anni » dv. abr. 13, 2007 10:19 am

Estic d'acord amb el que t'han dit. Jo esperaria una mica per que la panxa sembla que no però els ultims mesos creix MOOOOOOOOOOOOOOOOOLT!!!!!!!!!
Jo vaig haver d'anar a 3 casaments embarassada però estava d'unes 20 setmanes (al primer) i menys mal que eren seguits i em vaig poder posar a tots el mateix pq si haguessin siguts mes espaiats... els pantalons negres que em vaig comprar... ni de conya m'hi caben.
Ahhh!!! Jo em vaig comprar uns pantalons negres, una mica d'arreglar però que es puguessin dur i de dalt una cosa que arregles mes, un bon xal i unes bones sabates (que ja tenia) i arreando!!!!
Imatge

Imatge]
Mamalaia

EntradaAutor: Mamalaia » dv. abr. 13, 2007 11:03 am

Be, ja fare una escapada quan estigui mes grossa al Prenatal i pensava anar al Corte Ingles no se que tal esta doncs fa molt temps que ja no hi vaig, ja us explicare pero moltes gracies per als vostres consells, ai que faria sense vosaltres!!! :-())
ImatgeImatge

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::