SOM NOUS!!!!!!!
SOM NOUS!!!!!!!
Assumpte: SOM NOUS!!!!!!!
--------------------------------------------------------------------------------
Hola noies!!!! Es la primera vegada que entro en aquest fòrum.
Sóc la tineta i us vaig descobrir googlejant.
Després d’uns dies de fer-nos riure amb les vostres sortides i acudits, ens hem decidit a participar.
Ja fa quasi un any que practiquem la “caiguda lliure” i esperem que aviat poguem callar unes quantes boques (Tant la meva família com la seva no fan més que apretar-nos!!!)
Bé, ens trobareu per aquí compartint amb vosaltres l’aventura que suposa buscar un fill.
Molta sort a les que esteu buscant, a les que espereu i a totes les que animeu!!!!
Fins aviat!
--------------------------------------------------------------------------------
Hola noies!!!! Es la primera vegada que entro en aquest fòrum.
Sóc la tineta i us vaig descobrir googlejant.
Després d’uns dies de fer-nos riure amb les vostres sortides i acudits, ens hem decidit a participar.
Ja fa quasi un any que practiquem la “caiguda lliure” i esperem que aviat poguem callar unes quantes boques (Tant la meva família com la seva no fan més que apretar-nos!!!)
Bé, ens trobareu per aquí compartint amb vosaltres l’aventura que suposa buscar un fill.
Molta sort a les que esteu buscant, a les que espereu i a totes les que animeu!!!!
Fins aviat!
tineta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 17, 2014 6:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
A DORMIR???
Gràcies Pukeko, es tot un cumpliment!!!
Sóc una mica tímid però de tant en tant us escriuré.
Per cert!! la meva dona no us ho ha dit, però ja hauria de ser al llit - ens diculpeu, oi?
JEJEJE!!!
Bona nit i una abraçada a Totes.
Santi
Sóc una mica tímid però de tant en tant us escriuré.
Per cert!! la meva dona no us ho ha dit, però ja hauria de ser al llit - ens diculpeu, oi?
JEJEJE!!!
Bona nit i una abraçada a Totes.
Santi
- princeppetit
- :: puça

- Entrades: 38
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:15 am
Hola Tineta i Santi. Jo tb fa molt poc que he descobert el forum i no sé si hi estic més enganxada jo o el meu home. La veritat és que ahir li vaig comentar al meu home que obriria un post dient que a veure què feien els homes, penso que ells també hi tenen molt a dir no?
Li vaig dir que es registrés però em va dir que no pq no hi havia cap home. Ara ja no tindrà excusa.
fins aviat!
Li vaig dir que es registrés però em va dir que no pq no hi havia cap home. Ara ja no tindrà excusa.
fins aviat!
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |