Ha anat malament
Ha anat malament
Bé, noietes, només us escric un moment per dir-vos que no ha sortit bé. Divendres vaig començar a perdre una miqueta i ahir vaig tenir un avortament espontani. Ja sé que estava de poquet, però és una putada!
És molt dur. ESic feta una me... i només tinc ganes de plorar. EStàvem molt il·lusionats i ha set un cop molt dur. No ho esperàvem. Ara per ara no tinc ja ganes de res... però no s'hi pot fer res. Et sents molt impotent.
Que us vagi bé a totes! Ja us aniré llegint.
És molt dur. ESic feta una me... i només tinc ganes de plorar. EStàvem molt il·lusionats i ha set un cop molt dur. No ho esperàvem. Ara per ara no tinc ja ganes de res... però no s'hi pot fer res. Et sents molt impotent.
Que us vagi bé a totes! Ja us aniré llegint.
Ixena, ho acabo de llegir. Em sap molt de greu. Desfoga't tot el que calgui. Jo no he passat per aixo, ni tan sols un embaras, pero m'imagino com deu ser de frustrant que despres d' un embaras tan desitjat s'esborri tot de cop. Jo em sentiria igual. Molts anims, encara que ser que el que dic no et deu ajudar gaire.
- litrina2006
- :: granota

- Entrades: 217
- Membre des de: dg. feb. 04, 2007 4:15 pm
Ostres, Ixena, em sap molt de greu!! A mi em va passar el mateix el 19 de febrer, estant de cinc mesos i mig. Entenc perfectament com et sents, i que estiguessis de poc no disminueix ni la tristor ni el dolor que provoca una pèrdua com aquesta. Deixa passar els dies, plora tot el què et faci falta plorar, pensa que has de passar per un procés i que amb el temps tot es veu d'una altra manera. Jo els primers dies també pensava que no ho podria superar mai, que no podria deixar de plorar ni un sol minut. Noies que havien passat pel mateix em deien que més endavant tot es veu d'una altra manera, jo no les tenia totes, però he de reconèixer que tot i que encara estic una mica trista, i que tot això és molt injust, ara recordo el què va passar sense que em faci tant de mal a dins. Pensa que més endavant et tornaràs a il·lusionar per una altra personeta, com jo ho estic ara, desitjant que arribi el moment de tornar a estar embarassada. El primer cop no ha estat possible, doncs a tornar-ho a intentar. No et desanimis en aquest sentit.
Molts ànims, i parla amb gent que hagi passat pel mateix, t'entendran un xic més. Per a qualsevol cosa no dubtis a escriure'm un privat.
Cuida't molt.
Molts ànims, i parla amb gent que hagi passat pel mateix, t'entendran un xic més. Per a qualsevol cosa no dubtis a escriure'm un privat.
Cuida't molt.
-
VisitantVi
-
VisitantVi
- MARTETA-29
- :: rateta

- Entrades: 158
- Membre des de: dl. feb. 26, 2007 1:26 pm
- Ubicació: LLEIDA
Hola Ixena!
Em sap molt de greu guapa!però sobretot anims que segur que la proxima vegada tot us anirà millor! no et deprimeixis i vinga anims que és el que ara necessiteu! ja us sé que si no em passat per això no sabem el que es, jo ni tan sols estic embarassada ni preparant-me (divendres el meu marit se'm va posar a plorar perque em va dir que no volia tenir fills) i no hi puc fer res! aìxí que tu que pots anims,fes-ho per mi ok?
I em sap moltissim greu!
Em sap molt de greu guapa!però sobretot anims que segur que la proxima vegada tot us anirà millor! no et deprimeixis i vinga anims que és el que ara necessiteu! ja us sé que si no em passat per això no sabem el que es, jo ni tan sols estic embarassada ni preparant-me (divendres el meu marit se'm va posar a plorar perque em va dir que no volia tenir fills) i no hi puc fer res! aìxí que tu que pots anims,fes-ho per mi ok?
I em sap moltissim greu!
- Gasteiztik
- :: zebra

- Entrades: 1275
- Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm
Gràcies noies pels vostres ànims. Ajuda saber què hi ha gent al teu costat, tot i que és una cosa que sé que hem de passar junts.
Va ser un cop molt dur perquè a més era el dia del meu aniversari. Així, que a partir d'ara tindré un motiu per no celebrar-lo. Estic molt trista i sé que m'aniré recuperant. Però ara com ara...
Sort en tinc del meu home...
Gràcies per tot. un Petonàs molt fort a totes!
Va ser un cop molt dur perquè a més era el dia del meu aniversari. Així, que a partir d'ara tindré un motiu per no celebrar-lo. Estic molt trista i sé que m'aniré recuperant. Però ara com ara...
Sort en tinc del meu home...
Gràcies per tot. un Petonàs molt fort a totes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |