Després de més d'un avortament: proves, resultats, solucions

Problemes durant l'embaràs.
ffm
:: pantera
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

Després de més d'un avortament: proves, resultats, solucions

EntradaAutor: ffm » dg. oct. 11, 2009 6:45 am

Hola noies,

Per desgràcia torno a estar en aquest subfòrum... Després de patir un avortament a la setmana 10 a finals de juliol, tot just dijous ens van dir que aquest nou embaràs (setmana 5 i mig) tampoc ha anat be.
Després del baixón, ara torno a (o vull) estar mirant endavant. La gine ja em va dir que ara tocava fer proves i estic convenc,uda que aquest serà el bon camí.
Ara però no sé ben be que m'espera i per aixó aquest post:
- Quines proves us han fet després de més d'un avortament? En el meu cas la implantació no ha sigut el problema, sino més aviat el desenvolupament.
- Quines respostes us han donat?
- Us han donat solucions?

Moltíssimes gràcies!!
towanda
:: zebra
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

Re: Després de més d'un avortament: proves, resultats, solucions

EntradaAutor: towanda » dg. oct. 11, 2009 9:54 am

Hola ffm:
Primer de tot sento molt per el que estás passant , desde aqui t´envio una abraçada molt forta i molts ànims ,es molt dur perdre un embaraç pero dos ho es encara més , ho sé molt bé perque jo hi passat , per desgrácia , a mi també despres del segon em van fer "proves"
peró clar no se si seran les mateixes que et farán a tu , perque les meves circunstáncies son diferents jo el segon embaraç el vaig perdre a les 33 setmanes , i clar les "proves" que hem van fer primerament va ser una necropsia a la nena i despres hem van fer un analisis especials de coaglació , i va ser en aquest análisis que van descobrir que dono positiu en anticualgulant lúpic , amb aixó perque un embaraç prosperi desdel el primer dia que saps que estás embaraçada has de pendre aspirina infantil, i ja en el meu cas també punxar heparina cada dia . No se si t´ha servit molt per aclarar els teus dubtes , peró et desitjo que tot surti bé i que ben aviat ho puguis tornar a intentar.

Ténvio una abraçada molt forta bonica .
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dg. oct. 11, 2009 10:14 am

Ho sento molt, ffm :ufs:
En aquest fòrum hi ha moltes noies que han viscut el mateix i estic segura que també tu trobaràs la causa i podràs tenir un embaràs a terme. Molts ànims!
ffm

EntradaAutor: ffm » dl. oct. 12, 2009 6:11 am

Moltíssimes gràcies pels ànims!

Towanda, ostres, se m'ha encongit el cor pensant en el que has passat... buff, em sembla que no puc ni imaginar-m'ho. T'envio una abrac,ada enorme :-()-)
I gràcies pel teu comentari: és com dius una altra situació, però potser parteix del mateix problema... ja estaré pendent que m'ho mirin.

Elidé, gràcies a tu també pels ànims!
Us vaig seguint a tu, l'ada i el teu marit. Com us admiro!! Sou una familia de lluitadors!! Mooooooolta forc,a i moooooolts ànims!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Neu
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

EntradaAutor: Neu » dl. oct. 12, 2009 3:26 pm

Hola ffm,

després de tres avortaments jo també m'he començat a fer proves. De moment una histerosalpingografia i anàlisis hormonals per veure temes relacionats amb trombofílies, genètics, etc. Pel que he interpretat les dues proves estan bé, haig de veure què em diu el metge aquesta setmana.

He llegit al post de grafiqueres que et fan esperar dos mesos. No entenc per què si aquest últim avortament ha estat un bioquímic. Un mes encara, però per què dos? El que ara entenc menys és que hagis d'esperar dos mesos per començar a fer les proves. El resultat de les proves serà el mateix ara que d'aquí a dos mesos, per què esperar doncs?

Ja sé que a vegades amb això dels metges tants caps tants barrets, però només que m'agraria saber el per què d'això del teu metge. Jo aquesta setmana vaig a un centre de reproducció assistida amb els resultats de les proves que tinc. El meu gine de sempre el veig una mica perdut ara mateix i penso que ja no em pot ajudar gaire.
ffm

EntradaAutor: ffm » dl. oct. 12, 2009 3:57 pm

Ostres, neu, ara m'has deixat...
Bé, abans de res, gràcies pel teu comentari (i també pel comentari al post de les grafiqueres :-()-) ).
La ginecòloga m'ha dit que s'han d'esperar almenys dos/tres mesos per poder fer les proves en sang per exemple pel tema coagulació, perquè abans els resultats surten alterats. Així que no cal?
Ostres, perquè és tan complicat?!?!?
Jo només vull que algú he digui com haig de fer les coses bé i si m'han de fer proves, me les deixo fer sense problemes! si m'haig d'esperar mesos, m'espero! però odio aquesta sensació de tenir que demanar almoina perquè et facin cas i sense esperes inútils...
Pel que fa a la espera per tornar a intentar-ho... Ja l'última vegada vam parlar amb diferents metges (raspat, la gine de sempre...) i cadascú ens va dir una cosa.
No sé, ja et dic, que jo m'espero el que faci falta, però voldria tenir la sensació que realment serveix d'alguna cosa...

Molta sort amb les teves proves!!
Neu

EntradaAutor: Neu » dl. oct. 12, 2009 5:32 pm

Hola ffm,

vaja, ara m'has deixat pensativa a mi amb això que per mirar temes de coagulació s'ha de deixar passar un temps perquè sinó els resultats no són fiables. Jo em vaig fer les anàlisis a les tres setmanes de l'avortament i mai ningú m'havia dit res de deixar passar uns mesos. Crec que val la pena saber si això és així o no perquè penso que en avortaments de repetició el tema de les trombofílies és important tenir-lo ben clar...

MIra, jo aquesta setmana vaig al meu gine de sempre a portar resultats i dijous a l'IVI a fer-me la primera visita. Els hi preguntaré tot això de quan s'han de fer les proves i et diré què em diuen.

Jo estic amb tu amb això que nosaltres anem ben venudes i estem disposades a fer el que calgui per saber què passa i per evitar que un altre avortament es produeixi. Jo després de tres me'n vaig a RA perquè he perdut l'esperança que tota sola me'n surti. M'encantaria que algú em digués "mira, el teu problema és aquest" per poder-lo atacar. Tinc l'esperança que ben aviat me'l trobin o si més no em senti "controlada" en un proper embaràs!

Dijous et dic alguna cosa d'això del temps requerit per les proves post avortament. A veure si alguna altra noia en sap alguna cosa!
ffm

EntradaAutor: ffm » dl. oct. 12, 2009 8:17 pm

Moltes gràcies, neu! Estaré pendent del que et diguin dijous!

Jo de moment...
Ara anava a dir que demà intentaria tornar a parlar amb la ginecòloga per demanar quines proves puc fer ja (per exemple tot el tema genètic), però la dona m'acaba de trucar (son quarts de 10 del vespre!!) per dir-me que els anàlisis hormonals ensenyen que definitivament no hi ha hagut implantació a la trompa.
I he aprofitat per demanar-li la derivació a genètica: la puc anar a buscar demà!!!
Estic felic,! Aixó avanc,a!! Apa, ara puc anar a dormir amb un somriure als llavis :-)
Jules
Entrades: 1161
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:12 am
Ubicació: Londres i Terrassa

EntradaAutor: Jules » dt. oct. 13, 2009 4:22 pm

ffm ho sento molt que t'hagi tornat a pasar. No et puc ajudar en quant a que proves et faran pero si dir-te que a mi em va pasar com a tu.
Vaig perdre un embaraç quan estava d'11 setmanes i quan em vaig tornar a quedar embaraçada el vaig perdre a la setmana 6 perque s'havia implantat a una trompa. Per sort no van haver d'intervenir i ho vaig perdre tota sola. La questio es que mai em van dir de fer proves. Van dir que tenir 1 o dos avortaments no es estrany i que no fan proves fins que es passa 3 o mes vegades. (Visc a Londres i potser aqui les coses funciones diferent)
Ara torno a estar embaraçada i de moment tot be, aixi que ja se que es fotut pero no perdis l'esperança perque potser tot esta be i ha estat "mal sort" i a la propera tot anira be. De la mateixa manera si et fan proves doncs molt be perque aixi potser et poden donar una resposta.
Espero que tot vagi be.

Un peto.
Imatge
Imatge
ffm

EntradaAutor: ffm » dt. oct. 13, 2009 7:55 pm

Hola Jules,

Moltes gràcies pels ànims!! M'alegra que el teu embaràs vagi tan bé. No sé si ho recordes, però jo vaig comenc,ar amb vosaltres al post de febrer amb el primer embaràs. Us vaig seguint!! ;-)
Soc conscient que probablement tot plegat haurà sigut mala sort, però tenint la possibilitat de fer proves, prefereixo fer-les i descartar que no hi hagi alguna cosa.
A més haig de reconeixer, que el fet de fer proves em fa sentir menys "inutil", aixi em sembla que no només estic esperant a que el temps avanci, sino que faig activament alguna cosa per apropar-nos a l'embaràs (i el bebé!)
Jules
Entrades: 1161
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:12 am
Ubicació: Londres i Terrassa

EntradaAutor: Jules » dj. oct. 15, 2009 10:32 am

Clar que m'en recordo de tu ffm! i m'he sentit molt identificada quan has dit que t'havia tornat a passar com a mi.
Estic totalment d'acord amb tu i jo tambe ho faria aixi. Espero que aviat tot es resolgui i nomes hagi sigut un cas de mala sort i tingueu el vostre bebe ben aviat.
Petons :cabra:
Imatge
Imatge
Neu

EntradaAutor: Neu » dj. oct. 15, 2009 8:49 pm

Hola Ffm,

ja het fet la consulta sobre la necessitat d'esperar un temps per fer anàlisis després d'un avortament. Sembla ser que cal esperar almenys unes tres setmanes perquè les anàlisis no surtin alterades. En el meu cas, fetes just a les tres setmanes han sortit bé, per tant no cal preocupar-se. Si no haguessin sortit bé s'haurien d'haver repetit per assegurar els resultats. O sigui que sembla que si no esperes un mínim pot ser que els resultats no siguin els reals, per això val la pena deixar passar un temps. Ara, dos mesos sembla massa temps!

He llegit que la cosa ja està avançant en el teu cas i comences a fer-te proves. Molta sort!
ffm

EntradaAutor: ffm » dv. oct. 16, 2009 7:46 am

Moltes gràcies, jules!! :love:

Neu, així que només cales 3 setmanes... bé, de moment tinc hora per fer els anàlisis de genètica d'aqui a 3 setmanes, potser li pregunto a aquest metge que en pensa. Moltes gràcies per la informació!
I que tal han anat la resta de proves? Quin és el següent pas?
Dius que estàs comenc,ant el procés de RA... jo pensava que la RA tractava les parelles que tenien problemes en quedar-se embarassades, no sabia que també és una solució per parelles, els embarassos de les quals no arriben a terme... és així?
Neu

EntradaAutor: Neu » dv. oct. 16, 2009 12:49 pm

Sí Ffm, RA és per parelles que després d'un any no troben embaràs o per parelles que no aconsegueixen embaràs per avortaments seguits. Després de tres avortaments en un any i mig i amb els 40 acabats de fer ja no puc esperar més. A mi totes les proves m'han sortit bé. Ahir em van mirar la reserva ovàrica i em van dir que moltes de 30 voldrien tenir la meva, o sigui que en aquest sentit també molt bé. Però l'edat em va en contra i ja no vull esperar més mesos per quedar-m'hi i esperar que vagi bé. O sigui que em faré una FIV abans de Nadal segur. Ahir vaig anar a un centre, a finals de mes en veuré un altre i decidirem a on ens la fem.
ffm

EntradaAutor: ffm » dv. oct. 16, 2009 1:20 pm

Neu, espero que no et sapiga greu que et pregunti (si et sap greu contestar, digues-m'ho, d'acord?) No en se practicament res de RA, així que pregunto des de la total desconeixerc,a...

El que no entenc és com una FIV ajuda a portar un embaràs a bon terme. Amb una FIV, dirigeixen la fecundacio (i la implantació?), però a partir d'aqui, l'evolució del fetus també és controlada d'alguna forma especial?

Ja veus que nosaltres tot just comencem a ficar-nos en el tema, però aqui la meva teoria:
Nosaltres no sembla que tinguem problemes per quedar-nos embarassats (ens hi he quedat totes dues vegades a la primera que hi havia possibilitats reals) ni en la implantació (al primer embaràs em van haver de fer un legrat, perquè el cos no ho expulsava i amb el segon ho he tret jo, però ja feia dies que s'havia aturat), així que jo creia que hauriem de mirar si el meu cos feia alguna cosa que fes que no avancés, però que la RA no em podria ajudar...

Si vosaltres ho feu, serà que si. M'ho expliques? :-:)
Gracies!! :-()-)
Neu

EntradaAutor: Neu » dv. oct. 16, 2009 1:57 pm

Hola Ffm,

el teu raonament és impecable. Fent una FIV només s'aconsegueix agilitzar el procés de quedar-te embarassada, res més. Ni ajuda a la implantació ni ajuda a que l'embaràs vagi millor. En el meu cas només és una qüestió d'edat, de guanyar temps.

Jo no tinc problemes per quedar-me embarassada, només que cap dels tres ha funcionat per causes diferents. El primer, com tu, es va implantar bé però es va aturar sol i em van fer el raspat. El segon l'ectòpic, pura mala sort diuen. El tercer, el bioquímic, es veu que ni es pot considerar "avortament", van dir-me ahir. Però és clar, amb 40 anys ja no puc temptar massa la sort, sobretot perquè després de l'ectòpic només tinc una trompa i els mesos que ovulo amb l'ovari esquerre que no té trompa no tinc cap possibilitat de quedar-me embarassada (i per tant tardo el doble que una dona amb dues trompes). Si fos més jove no faria el tractament, continuaria provant sort. Però és que amb 40 i després d'un any i mig de mala sort, ja no vull esperar més. El temps corre en contra meu. És clar que la FIV pot fallar, però és que així veig que estic fent alguna cosa activament. I sincerament encara em sento optimista i penso que pot funcionar! I segons em van dir ahir a partir dels 40 les possibilitats minven molt.

Un altre tema és que gràcies a anar a un lloc de RA, les proves que et fan són més exhaustives i miren més coses que amb un gine normal. Jo és que tinc la sensació que ja estic cremant els últims cartutxos i si amb una o més FIVs la cosa no tira, doncs ja és per plegar.

No sé quants anys tens, però si encara estàs a la trentena no tens cap motiu per patir perquè si realment no et veuen cap causa que t'hagi provocat els avortaments, segur que ben aviat tot anirà bé!!
ffm

EntradaAutor: ffm » dv. oct. 16, 2009 2:36 pm

Moltes gràcies per l'explicació :-()-) :-()-)

Coneixent la teva història, entenc perfectament, que volgueu agafar tants escurc,ament com pogueu.
Espero que aviat ho aconseguiu!!! :ok: :ok: :ok:
silber
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: dt. març 10, 2009 9:40 am

EntradaAutor: silber » ds. oct. 17, 2009 8:44 am

Hola!
La meva pregunta és:
Quan se sol trigar a tornar a quedar-se embarassada després d'un abortament espontàni??

Jo ja porto, 7 messos i avui m'ha vingut la :sogra: :sogra: , de nou....... :-(( .

És normal? Estem desesperats...Buff....
towanda
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: towanda » dg. oct. 18, 2009 8:57 am

SILBER hola guapa , jo crec que no té res a veure l´abortament amb el fet de que no us podeu tornar a quedar embaraçats, en el meu cas quan vaig tenir el primer abortament hem vaig quedar embaraçada el primer mes que ens van donar llum verda.
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dg. oct. 18, 2009 10:43 am

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 01, 2026 9:18 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::