LES SOGRES I VARIANTS...

Més qüestions.
mainadaabord
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dc. març 14, 2007 4:38 pm

:miko:
mainadaabord l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 25, 2008 9:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. març 14, 2007 4:48 pm

a mi em passaria igual.
potser que planxés m'emprenyaria tot i que després ho agraïria... però que em traiés la roba de l'armari? vamos!!!! això no li deixo fer a ningú!!!!!! ningú decideix per mi i menys a casa meva!

la meva ara ha agafat una altre moda... la setmana passada li vaig dir que la meu mare ens omplia la nevera cada setmana... mira, es la seva manera d'ajudar, va a la carnisseria i em compra la carn per la setmana, jo l'acompanyo a per la verdura i ella paga el meu cistell....
total que ara la meu sogra truca al meu home dient que l'enmdemà li porta el menjar ella... obviament només a ell..., així em descarrega de feina diu. Però no compta amb que jo trec el que li faré demà per dinar avuí al matí, per tant quan ella truca ja tinc la carn descongelada...
en fi, que per no ser menys... això si, a la seva manera!
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dc. març 14, 2007 4:59 pm

Uf, Bruna, estem ben apanyades!
Sandreta
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dc. març 14, 2007 5:18 pm

Aixx nenesss... em sembla que no passem pel mateix rasser a les mares i a les sogres!! I jo la primera... sembla que si t'ho fa la mama te dret pero la sogra.... ja es com si es poses a casa els altres...!! En el meu cas... i pel que diue del menjar... ma mare sempre que fa algo que sap que ens agrada m'en fa per nosaltres i si no el meu home (ja li ha perdut el respecte ;-) ) ja diu,sobretoto els diumegnes que queu hi ha per dinar i ma mare encantada de la vida!! En canvi ma sogra... kuan se li ilumina... ens fa una truita de patates... cada mes o mes i mig....

Ara que si vingues ma sogra a casa i es poses a planxar... jo encantada amb lo q odio planxar... o-o:)

En fi... q la mama sempre sera la mama encara que nosaltres siguem mares!!

(Pd. pregunta tonta qeu fa dies que em balla pel cap... pq dieu... la meu mare enlloc de dir la meva mare...?¿?)
Imatge
Imatge
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dc. març 14, 2007 5:20 pm

Jo ho dic pq a casa sempre parlem així... en plan de pagès! jejeje
Aqualata
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dc. març 14, 2007 5:27 pm

Doncs jo sòc una mica especial.....
A mi no màgrada que em planxi la roba ningú....
Imagineu les meves manies com arriben a ser que jo a casa dels meus pares era jo la que em planxava la roba perque no m'agradava com em deixava la roba la meva mare.... així que imagineu ara de casada, encara menys.... No m'agrada que em toquin la roba.....
I si ho fes la meva sogra....... No ho vull ni pensar..... La dona ja no tornaria a casa meva mai mès.....
Imatge
Imatge
Sandreta
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dc. març 14, 2007 5:38 pm

heidi ha escrit:Jo ho dic pq a casa sempre parlem així... en plan de pagès! jejeje

Pensava que no fos una forma de parlar de girona... nu ze.. pero em xocava...!! :ok:
Imatge
Imatge
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dc. març 14, 2007 5:41 pm

De fet, sí, per aquí a Girona se sol sentir força...
abril07
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 597
Membre des de: dg. oct. 22, 2006 7:38 pm

EntradaAutor: abril07 » dc. març 14, 2007 9:41 pm

Anda Heidi la teva sogra ja sembla la meva, estem apanyades!!!!!!!!!!!!!

Jo hagués agafat una emprenyada si em toca la roba de l'armari!!! Però segur que hagués callat i qui hagués rebut hagués estat el meu home.
ImatgeImatge

Imatge
luisi
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. ago. 21, 2006 11:49 am
Contacta:

EntradaAutor: luisi » dj. març 15, 2007 12:22 am

Os voy a explicar mi experiencia:

mi suegra siempre se había portado bien con migo hasta que me quede embarazada hizo todo lo posible para que no encontraramos piso (nosoros no vivivamos juntos aún), cuando or fin encontre uno ya estando de 8 meses y cn la baja por riesgo de tener a la niña antes de hora llego la hora de la mudanza y limpiar un pooc el piso, pues consintio verme limpiando a mi y a mi madre mientras ella se sento en la terraza a tomarse el café.
Llego el día del parto 13h ella se presenta cuando ya he tenido a la niña mientras que mis padres no se movieron del hospial en las 13h y cuando me suben a la habitación lo primero que hizo en vez de preguntar como estaba fue quitarme a mi hija de los brazos lo habia pasada tan mal que no supe ni reaccionar.En los 3 día que estuve ingresada venía 5 min para coger a la niña aunq estuviese dormida y irse, al final hable cn mi marido y el le dijo que si la niña dormía por favor na la cogiese se moleste y se fue no vilvió a ver a su nieta hasta el mes.
Mi hija tiene tiene 28 meses y no se preocupa si esta buena o mala y la ve 6 veces al año y da gracias.
Lo mas fuerte esq cada domingo va a casa de su hija a ver a su otra nieta y vivimos a 5 minutos en coche.
como vereis no le tengo mucha simpatía
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. març 15, 2007 8:02 am

VA NOIES NO US QUEIXEU TANT!!

JA M'AGRADARIA QUE LA MEVA MARE O LA MEVA SOGRA EM NETEGESSIN EL PIS I EM PLANXESSIN LA ROBA!!!JAJA, PERO NO HI HA MANERA.

LA MEVA MARE SEMPRE EM DONA MENJAR. VAIG A DINAR A CASA SVA 3 O 4 DIES PER SETMANA, ELS DIMECRES TB HI ANEM A SOPAR I QUAN FA CALDO O ALGUNA ALTRA COSA QUE SAP QUE M'AGRADA SEMPRE MEN PORTA.

LA SOGRA HA VINGUT A CASA DOS DIES. CREC QUE LI FA MANDRA PUJAR LES ESCALES!!
Dolo
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dj. feb. 22, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Dolo » dj. març 15, 2007 9:38 am

La meva sogra feia un mes que no em veia... arriba l'altra dia a casa per venir a buscar unes taronjes que el meu home va arreplegar d'un camió que havia volcat.. per això si que ve.....
Entra a casa i la rep el meu home.. : ai nen.. quants de dies sense veure't, com estàs, etc.... i quan entra a la cuina, jo estava d'esquenes netejant unes maduixes i no se li acut res més que dir-me: ai Dolors.. has fet el cul gros eh?? :-(( :-(( :-(( Vaig girar-me amb una cara d'emprenyada!! i em diu: ara si que fas cos de prenyada eh?? que estàs de 5 mesos.. i jo li dic: no estic de 6.5!
Va estar una mitja horeta i no li vaig dirigir més la paraula fins que va marxar i li vaig dir adéu!

Uish.. si a mi em toqués l'armari, me la carrego!! :-D
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dj. març 15, 2007 10:16 am

A mi això del cul gros m'ho va dir diumenge una tieta del meu home... Em va dir: "Feia temps q no et veia, però has posat un cul enoooooooorme! Més q panxa..."

Fa una gràcia q et diguin això... Aix! De fet, la dona tenia raó, però clar, tampoc calia fer tanta cantarella, no??

Com diu la Julieta, val més q no ens queixem tant!

A la fi i al cap, tampoc serveix de res, jejejeje!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. març 15, 2007 10:28 am

Sandreta,

jo també ho he heredat de les terres gironines...
Dic la meu mare, fa molta fred, cardar enlloc de fotre i una altre sèrie de coses...
Allà em diuen que sóc de can fanga i aquí em diuen que parlo de pagès...
en fi! que tinc una barreja d'accents....
culdolla
:: zebra
Entrades: 1562
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 11:01 am

EntradaAutor: culdolla » dj. març 15, 2007 10:40 am

noies, a les mares i a les sogres no les tallem mai pel mateix rasant... com a mínim jo!

si la meva sogra em remenés l'armari... me la carrego! només faltaria! això sip, no crec que gosés fer-ho!!

a mi el que a vegades em molesta és q la meva mare quan ve a casa sempre pregunta si em pot ajudar, o a fregar, o plegar la roba, planxar, el que sigui, mentre que la meva sogra no ho fa mai... i això em penso que és per masclisme...si si, el meu home és el fill, l'home, i per tant sembla que a mi em toca fregar i per això per extensió la meva mare s'ofereix a fregar... mentre q la meva sogra no ho ha fet mai...
el pitjor és q a la meva mare li dic que sip, que m'ajudi... i penso que si s'oferís la meva sogra... li diria que no! diga'm burra!!
Dolo
Entrades: 205
Membre des de: dj. feb. 22, 2007 2:34 pm

EntradaAutor: Dolo » dj. març 15, 2007 11:49 am

Si Heidi... però cullons!! em pot preguntar 50000 coses ja que fa dies que no em veu!! o em pot dir; que maca que estàs o què fa el meu net, o com et trobes.. jo que sé!!!!

HAS FET EL CUL GROS!!!

I això que jo no me'l veig gros... m'he aixamplat però clar estic embarassada!!!!!!! :-()) no es pot ser perfecte!!

Osti tu em va sentar com un tiro!!! és freda i borde com una mala cosa!!!!!!! només veu el dolent tu!!
culdolla
Entrades: 1562
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 11:01 am

EntradaAutor: culdolla » dj. març 15, 2007 11:53 am

Ostres la gent té molt mala gaita... aquests comentaris no s'haurien de tolerar... una cosa és el tema panxa, però el tema cul, caderes i tot això... grrr quina ràbia que fa la gent...

PEr una orella han d'entrar i per l'altre sortir... estem, bé, esteu, jo ja no, embarassades i és normal engreixar-se...

Jo mira, ja no estic embarassada, ja tinc en Jan en braços... però tela, no em puc posar cap tipus de roba, la de premama, per descomptat que no, però la d'abans de quedar embarassada tampoc... grrr i si algú gosa dir-me alguna coseta sobre el meu físic!! el mato!
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dj. març 15, 2007 11:57 am

Doncs això, q prou susceptibles estem totes, com pq vinguin de fora i ens "vulguin animar" tant...

A mi la infermera q està amb el meu gine em va dir q després del part no em pensi q els quilos desapareixen com per art de màgia... Q trigaré força i q potser no arribaré mai a estar com estava... però q tothom és diferent i a cadascuna ens afecten diferent els embarassos...

Vaja, tampoc és q m'animi això gaire, però què hi farem! En comptes de mirar-me el cul, em miraré la Martina...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. març 15, 2007 12:01 pm

jo hauré de fer un esforç sobrehumà... que en porto molts i molts...
espero que el fular funcioni bé i anar caminant cada dia amb la nena a coll de masnou a premià mentre no pugui fer gimnàs...
i després anar a les 7 del matí al gimnàs a fer spinning un parell de cops o tres per setmana i posar-me en forma...
pel meu aniversari vull tornar a estar "prima".
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. març 15, 2007 12:06 pm

jo espero no engreixar-me gaire, pq despres no se com ho fare, no m'agrada gens fer esport, caminar i nedar si, pero rs mes

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::