Sóc nova i em presento!
Sóc nova i em presento!
Hola a totes, fa pocs dies vaig trobar aquest foro i m'ha agradat molt. Estic embarassada de 27 setmanes i espero bessons (2 nens). Tot ha estat una sorpresa ja que no tenim antecedents a la família, però ja ens en hem fet a la idea i estem molt contents. Espero anar parlant amb tothom!! 

En resposta a la formiga. Doncs resulta que no és tant poc freqüent com totes ens pensem. Senzillament vaig ovular 2 cops (amb 3 dies de diferència). Per tant són bessons però no seran iguals. Això passa en un cas de cada 80 i no fa falta tenir antecedents (jo pensava com tu, perquè havia de tenir bessons si ningú més a la família en té??? doncs he arribat a la conclusió que deurien ser les vacances! tant de relax!!!). Doncs ja tinc la feina feta!
-
VisitantVi
Hola !Benvinguda ! Jo també tinc bessons, bé els meus nens tenen 9 mesos,jo tinc nen i nena (l'Ignasi i l'Eulàlia ) van néixer el dia 7 de Juny de 2006 .També hi ha la Míriam , que té dos nens idèntics ( l'Aris i en Jan ) que van néixer el dia 2 de Juny de 2006, es porten poquet. Benvinguda i ja saps pregunta'm tot el que et faci falta. Ja veuràs com jugaran i s'entretindran els teus nens. Com es diran ?
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Moltes felicitats, Núria!
Sí, jo també pensava que havies de tenir antecedents familiars però... si fos així mai haurien nascut bessons, algú havia de ser el primer!
Sigues benvinguda i espero que et vagi tot molt bé! Jo coneixo bastantes noies que han tingut bessons i totes m'han dit el mateix: l'embaràs és més pesat però el part, com que solen ser més petitons, és més senzill.
Per la feina... tot és organitzar-se. Jo tinc uns cosins que van néixer en dues bessonades molt seguides, o sigui que en menys d'un any la meva tia es va trobar amb 4 bebès, i això que ja tenia 4 fills abans! Jeje, eren altres temps, però també se'n va sortir.
Sí, jo també pensava que havies de tenir antecedents familiars però... si fos així mai haurien nascut bessons, algú havia de ser el primer!
Sigues benvinguda i espero que et vagi tot molt bé! Jo coneixo bastantes noies que han tingut bessons i totes m'han dit el mateix: l'embaràs és més pesat però el part, com que solen ser més petitons, és més senzill.
Per la feina... tot és organitzar-se. Jo tinc uns cosins que van néixer en dues bessonades molt seguides, o sigui que en menys d'un any la meva tia es va trobar amb 4 bebès, i això que ja tenia 4 fills abans! Jeje, eren altres temps, però també se'n va sortir.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |